1

این اطلاعیه بیش از آنکه جنبه رسانه‌ای داشته باشد، دستور کار جدید ضد انقلاب به زبان انگلیسی است و این مانیفست نیمه محرمانه قرار نیست در دسترس عموم قرار بگیرد!

سرویس سیاست مشرق- انتشار یک بیانیه عجیب از سوی ضد انقلاب جعبه سیاه حمایت سرویس‌های اطلاعاتی غربی از اغتشاشات را باز کرد، روز دوازدهم بهمن‌ماه وب‌سایت خانه آزادی (وابسته جیمز وولسی، رئیس سابق سازمان سیا) یک اطلاعیه به زبان انگلیسی را منتشر می‌کند، زیر این بیانیه را ۵۰۰ چهره ضد ایرانی امضا کرده بودند. در این نامه از دولت‌های غربی خواسته‌شده بود که به هر طریق ممکن در ایران رژیم چنج کنند!

ازجمله موارد درخواستی در این بیانیه قابل‌تأمل درخواست برای کمک مالی به سران ضد انقلاب، ایجاد پل ارتباطی میان رهبران کشورهای غربی و اعضای اپوزیسیون و نیز تلاش بیشتر برای تروریستی اعلام کردن نهادهای انقلابی در داخل کشور ازجمله سپاه پاسداران بود.

این بیانیه در شکل ظاهری تفاوت چندانی با سایر بیانیه‌های سریالی ضد ایرانی در سال‌های اخیر نداشت؛ اما آنچه این اطلاعیه را با سایر نامه‌های مشابه با خودش متفاوت می‌کرد آن بود که اکثریت امضاکنندگان این نامه افراد غیر ایرانی بوده و رسانه‌های ضد انقلاب مستقر در خارج از کشور مانند دو رسانه تروریستی بی‌بی‌سی انگلیس و اینترنشنال سعودی آن را ترجمه نکرده و در خروجی خبری خود قرار نداده بودند.

انتشار دستورالعمل جدید اغتشاشات از سوی سازمان سیا/ چرا آمریکایی‌ها مانیفست آشوب را تنها به زبان انگلیسی منتشر کردند؟

مانیفست آشوب؛ کادر سازی یا بیعت با سرویس جاسوسی؟

به نظر می‌رسید که این اطلاعیه بیش از آنکه جنبه رسانه‌ای داشته باشد، دستور کار جدید ضد انقلاب به زبان انگلیسی است و این مانیفست نیمه محرمانه قرار نیست در دسترس عموم قرار بگیرد. پای این بیانیه نزدیک به ۴۰۰ چهره غیر ایرانی امضا کرده بودند. افرادی چون هیلاری کلینتون وزیر خارجه پیشین آمریکا، بان کی مون دبیرکل پیشین سازمان ملل، سه نخست وزیر پیشین کانادا، یک نخست وزیر پیشین اسلواکی، یک رئیس جمهور پیشین استونی، یک رئیس جمهور پیشین لیبریا، یک رئیس جمهور پیشین کاستاریکا، رئیس دولت در تبعید بلاروس، یک وزیر خارجه پیشین کلمبیا، یک وزیر دفاع پیشین چک، رئیس کنگره جهانی اویغورها که وابسته به تکفیری‌هاست، برنار هانری لوی فرانسوی که تئوریسین دخالت بشردوستانه در خاورمیانه و آفریقا است، نوربرت روتگن دمکرات مسیحی به عنوان تنها امضاکننده از میان هفتصد نماینده پارلمان فدرال آلمان، میخائیل خودورکوفسکی میلیاردر تبعیدی روس، فرانسیس فوکویاما که بیست سال پیش تز به پایان رسیدن تاریخ با استقرار لیبرال دمکراسی در جهان، او را مشهور کرد، ماریو بارگاس یوسا نویسنده اهل پرو، خالد حسینی نویسنده افغان، مارگارت اتوود نویسنده کانادایی، پل آستر نویسنده آمریکایی و ریچارد گیر هنرپیشه آمریکایی که معتقد است روح بودا در جسم دالای لاما حلول کرده از جمله افرادی بودند که نامشان در این اطلاعیه ضد ایرانی دیده می‌شد.

البته این دستورکار انگلیسی را چند چهره ایرانی معلوم الحال نیز امضا کرده بودند، افرادی چون شیرین عبادی، دریا صفایی نماینده پارلمان بلژیک، نازنین افشارجم، سعید دهقان، کاوه شهروز، سعید پیوندی، نرگس اسکندری، مهناز افخمی، مصی علینژاد، نازنین بنیادی، رؤیا و لادن برومند، گلشیفته فراهانی، علی کریمی، شهریار آهی، علیرضا آخوندی، آذر نفیسی، رضا پهلوی، نیما راشدان، اکبرعطری، احمد باطبی، سعید قاسمی نژاد، مریم معمار صادقی و عباس میلانی باند افراد فارسی‌زبان و مزدوری بودند که دستورالعمل سیا برای براندازی را تائید و امضا کرده بودند.

البته پای دستورالعمل جدید سازمان سیا برای ایجاد آشوب در ایران را دو چهره جالب‌توجه نیز امضا کرده بودند، خالد عزیزی رئیس گروهک تروریستی حزب دموکرات کردستان و عبدالله مهتدی دبیرکل گروهک تروریستی کومله نیز با سیا بیعت کرده تا جمع اضداد کامل شود، اعلام حضور احزاب کردی تجزیه‌طلب در مانیفست آمریکایی‌ها نشان می‌داد که انتهای طرح براندازی در ایران به تجزیه منتهی خواهد شد.

برخی آگاهان سیاسی معتقدند که ضدانقلاب در طی ماه‌های اخیر نتوانسته است به وحدت تشکیلاتی دست یابد، سطح اختلافات به حدی بالا رفته است که رضا پهلوی شاهزاده فراری و منفور بدون هماهنگی با اتاق فرمان اغتشاشات کمپین وکالت دهی راه انداخته است، از نگاه سلطنت‌طلبان رضا ربع پهلوی ازنظر جایگاه و پرنسیب سیاسی در سطح سایر اعضای ضدانقلاب قرار ندارد؛ راه انداختن این کارزار تبلیغاتی برای خاندان پهلوی باعث خشم گروهای مختلف ضدانقلاب شد. ازاین‌رو آمریکایی‌ها باهدف ایجاد انسجام تشکیلاتی میان ضدانقلاب برای آن‌ها دستورالعمل نوشته و این افراد را مجبور کرد پای آن را امضا کنند!

انتشار دستورالعمل جدید اغتشاشات از سوی سازمان سیا/ چرا آمریکایی‌ها مانیفست آشوب را تنها به زبان انگلیسی منتشر کردند؟

چرا کاخ سفید بیانیه براندازی را گردن نگرفت؟

اما چند ساعت پس‌ازآنکه این بیانیه عجیب از سوی سازمان سیا روی خط قرار گرفت، رابرت مالی سراسیمه به صحنه آمده و در گفتگو با بی‌بی‌سی زیر پروژه سازمان سیا زد! سر تیم آمریکا در مذاکرات احیای برجام در گفتگویی مفصل اعلام کرد که سیاست کاخ سفید به دنبال براندازی در ایران نیست، این جمله حکایت از آن داشت که میان مقامات آمریکایی در برخورد با ایران اختلاف‌نظر شدید وجود دارد.

در یک‌سو وزارت خارجه و وزارت دفاع آمریکا معتقدند که هر نوع برخورد غیر کنترل‌شده منافع آمریکا در خاورمیانه را به‌شدت درخطر انداخته و بازی با تهران به معنای جنگی غیرقابل‌کنترل است و در سوی دیگر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی آمریکای قرار دارد که روی اسب باخته ضد انقلاب در اغتشاشات شرط بسته است.

نشنال اینترست که اخبار ویژه از کاخ سفید را منتشر می‌کند در گزارشی نوشته است که برخی محافل پر قدرت در آمریکا تنها گزینه موجود برای مهار ایران را برجام دانسته و میلی به طرح‌های فضایی و غیرواقعی چون اعتقادی براندازی ندارند. در این گزارش فاش شده است که حلقه جورج سوروس و بنیاد راکفلر برای احیای برجام به شدت در حال لابی هستند، بر اساس این طرح آمریکا به جای فرصت سوزی و سرمایه گذاری روی اپوزسیون ناتوان باید روی تحریم‌های هوشمند کارکرده تا ایران به‌سوی توافق هدایت شود، برخی محافل سیاسی سفر برایان ای. نلسون معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا به امارات، عمان و ترکیه را در مسیر تقویت همین خط ارزیابی می‌کنند.

انتشار دستورالعمل جدید اغتشاشات از سوی سازمان سیا/ چرا آمریکایی‌ها مانیفست آشوب را تنها به زبان انگلیسی منتشر کردند؟

اختلاف عمیق میان مقامات دیپلماتیک و امنیتی آمریکا در شیوه مواجه با جمهوری اسلامی ایران دو شاهد قابل‌توجه دارد!

شاهد اول اظهارات جوزپ بورل مسئول سیاست خارجه اروپا است که در پاسخ به خبرنگار وال‌استریت ژورنال که به نارضایتی برخی محافل از احتمال ازسرگیری مذاکرات «احیای برجام» گفته است که شاید این منتقدان به‌اندازه کافی متوجه خطرات ایران هسته‌ای نیستند این سیاست‌مدار اروپایی خبر داده است تا آنجایی که اطلاع دارد هیچ جایگزینی برای این توافق به‌منظور جلوگیری از هسته‌ای شدن ایران وجود ندارد.

شاهد دوم نیز قابل‌توجه است، یک هفته پس از انتشار مانیفست سیا، یک عملیات تروریستی ناکام در اصفهان انجام می‌شود، این اقدام تروریستی با رمز عملیاتی جنگ در اوکراین انجام شد. گفته ‌شده‌است که برای اجرای این عملیات ویلیام برنز به مناطق اشغالی سفرکرده بود. پس‌ازاین عملیات مشخص کردید رد پای چند گروهک کردی تروریستی نیز در حادثه باقی‌مانده است! ایجاد خط ارتباطی مستقیم میان تروریست معروف خالد عزیزی با سناتور جمهوری‌خواه سام براون بک و نیز سفر اعضای دفتر گروهک حزب دموکرات به اوکراین و دیدار با مقامات آن کشور و همچنین تلاش سلطنت‌طلبان برای مسلح کردن چند گروهک مرتبط با خود در داخل خط دوم عملیاتی آمریکایی‌ها توسط سازمان سیا را تشریح می‌کند.

انتشار دستورالعمل جدید اغتشاشات از سوی سازمان سیا/ چرا آمریکایی‌ها مانیفست آشوب را تنها به زبان انگلیسی منتشر کردند؟

انتشار دستورالعمل جدید اغتشاشات از سوی سازمان سیا/ چرا آمریکایی‌ها مانیفست آشوب را تنها به زبان انگلیسی منتشر کردند؟

به گفته تحلیل‌گران سیاسی خط اختلافی میان سازمان سیا و وزارت خارجه آمریکا در مواجهه با ایران ممکن است باعث تغییراتی در سازمان مرکزی اطلاعات آمریکا شود، قوه عاقله در آمریکا به این امر اشراف کامل دارد که اگر سطح تنش میان ایران با غرب به شکل غیرمنطقی بالا برود تروریست‌های سنتکام در منطقه به شدت زیر ضرب رفته و در مواجهه با موشک‌های فوق مدرن و هایپرسونیک ایرانی، حمایت از چند گروهک فرسوده ضد انقلاب محلی از اعراب ندارد، انتشار مانیفست سیا به زبان انگلیسی به معنای آن است که مخاطب آشوب دیگر در داخل ایران نیست!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 78
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    25 60
    آنچه باعث طمع آمریکا به ایران برای اصلاح رفتار ایران بوسیله تحریم شد لیبرالیزه کردن انقلاب و تشکیل جوانه های سرمایه داری و اصالت ثروت بود که از اواخر دهه شصت آغاز شد .این جریان با انحراف انقلاب از آرمانهای آن از جمله اصالت خدمت (بخصوص خدمت به محرومین) ، ارتقای معنوی جامعه و زمینه سازی ظهور و .. اصل را بر سرمایه داری و آزادی های غربی گذاشت و این قضیه افراد و بعضا مسئولین را به مسابقه جمع ثروت و مقابله با فرهنگ اسلامی ایرانی کرد و نتیجه آن شکاف طبقاتی ، افزایش فقر برای طبقات عادی جامعه و فساد اقتصادی و اجتماعی شد .
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    24 24
    هردلاری رفت روی 46 هزارتومن دولت انقلابی تکلیف ملت چیه؟؟؟؟؟
    • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      1 0
      هر چه گرانی می بینیم فحش می دهیم به همه باند اکبر
    • وطن پرست DE ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
      1 1
      اول مشخص کنید بلاخره اغتشاش هست یا اعتراض
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    15 25
    مسدودی اینترنت ممکنه باعث نارضایتی بشه؟ بازی موبایل کودک۵ساله هم مسدوده
    • SE ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      12 19
      توپ بازی برایش بهتره
    • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      14 2
      ۱۴:۲۳ اره توپ بازی براش بهتره!!!!!!
  • م. ناظر IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    26 61
    همه‌شان هم قلاده به گردن آماده خدمتند.
    • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      2 3
      ازتون حمایت کنن
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      25 13
      ۹۹ خبرنگار در اسرائیل کشته شدند ۲۵۰۰ بچه فلسطینی را کشتند عربستان ۴۱ شیعه رو در یک روز اعدام کرد طالبان به بدترین شکل در حال حذف زنان از جامعه است ولی هیچ کدوم برای جوامع بین الملل مهم نیستند نهایتا بیانیه محکومیت صادر میکنند حتی تحریم هم نمیشن چرا چون همه در راستای اهداف سیا و نظم جهانی است برای خراب کردن دین ولی تمام دغدغه اشون شده حجاب زنان ایرانی ثبت بشه خیلی ها نمیدونند
    • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      6 10
      یکیشون اومده 50 تا منفی زده یادش رفته به بقیه کامنتا هم امتیاز بده تا گندش در نیاد
    • Mohamad IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      0 0
      اصلا مشکل شما این هست همیشه حکومت اسلامی را با دیگر کشورها مقایسه میکنید
  • US ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    15 12
    باوجود اینهمه شرارت و وقاحت و خباثت و جنایت علیه کشورمان توسط این جرثومه فساد و تباهی و نطفه حرام تروریسم بین الملل یعنی آمریکا و دنباله روهای پست و متعفن اروپایی اش باز هم برید گدایی مذاکره و هی پالس توافق بر سر نابودیه دوباره تنها برگ برنده و بازدارنده مون یعنی توان هسته ایمون به این بیشرفهای عاری از شرافت و انسانیت و وفا بدید و نتیجه اش رو هم که همانا بدعهدی صد در صد و نامردی و عدم انجام تعهدات بلکه افزودن به تحریمها و حتی خطر حمله نظامی را به این تتمه جان و مال مردم بدبخت بخرید
    • مهدی IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
      0 0
      افف تو روحت روح......خیانتکار
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    58 5
    خیلی مریضی
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      3 0
      کی مریضه ؟ تو ؟ خوب برو دکتر...
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    7 10
    خاک توسسسسسسرا
  • من IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    15 7
    شتر در خواب بیند پنبه دانه....
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    9 11
    به احتمال زیاد ترکیه میریزن بهم
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    2 12
    «حکایت از آن داشت که میان مقامات آمریکایی در برخورد با ایران اختلاف‌نظر شدید وجود دارد.» اختلافشون مثل اختلاف ابوسفیان با مخالفان صلح هست. ابوسفیان سیّاس و فریبکار میدونه اگه صلح نباشه، باعث فتح سرزمینی که توش هست، توسط اسلام است
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    6 15
    امنیتی های آمریکا به نفع ایران کار می کنند
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    7 17
    ولی این براندازها تا تونستند آمریکا رو ضعیف و بی‌آبرو کردند، ول‌کن هم نیستند :))))) به نظرم آمریکا باید به براندازها بگه دیدن فیلم های هالیوودی برای شما ممنوعه. اینا رو ما برای مردم جهان میسازیم تا فریبشون بدیم، نه برای شما تا توقعتون از ما بالا بره :))))))
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    8 13
    جالبه خودشون هم در کتاب هاشون دارند ایران جهان رو فتح می‌کنه، کار خدا کور شدند و به جای صلح با ایران و ورنرفتن با ایران و عصبانی نکردن ایران، دارند دشمنی می‌کنند. کودوم عاقلی اگه بدونه یکی قراره بزودی رئیس جهان بشه، باهاش دشمنی میکنه؟! توو کتاب های خودشون نوشته :))))) معمولش اینه که میاد خودشیرینی میکنه یا تبریک میگه یا ... :))))) غربِ احمقِ بازنده و دشمن آینده خودش و مردمش. حالا آخرت رو که هیچ
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    25 11
    عملکرد ضعیف شهرداری تهران در مواجه با برف| زاکانی مردود روزای برفی
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    15 97
    هرکاری دلتون می خواد انجام بدین خودتون رو بکشید .۴۴سال هیچ غلطی نکردین ونخواهین کرد
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      33 19
      ولی دیگه پایان چون دیگه واقعا کشور را نمیتونین اداره کنید
    • ایران قوی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      14 78
      مغز فندقی آلبانی نشین و باش
    • رضا IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      13 38
      ۴۴ ساله میگین تمومه اما خواست خدا رو نمیتونین عوض کنین حضرت محمد ص با گروه کوچک و ضعیف تونست بر شیطان زمان پیروز بشه چون خدا خواست و این سنت الهی است
    • US ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      2 19
      کسی که خودش رو بخواب بزنه نمیشه بیدارش کرد. این همه دستاورد علمی و هسته ای و فضایی و نظامی رو نمیبینی. فقط مشکلات اقتصادی که محصول دولتهای غربگداست رو علم میکنی؟
    • NL ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
      0 1
      ۲۱:۲۶ کدوم دستاورد منظورت نیروگاه هسته ای بوشهر هست؟!!
  • سید IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    10 26
    بسیار هم عالی! اگر می خواستیم که مدرکی داشته باشیم که علیه نظام ما جنگ احزاب به راه انداخته اند، هیچ چیز بهتر و گویاتر از این سندی که با نادانی خودشان به دست ما دادند نمی توانستیم ارائه دهیم!!
  • علی افصحی IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    10 16
    حضرت محمد صلی الله علیه واله می فرماید «من علم لسان قوم امن من مکرهم هر نظامی،زبان دشمن اش را بشناسد از حیله هایش مصون می ماند» این رمز گشایی از هر آن جیزی است که به عنوان راهبرد برای دشمنان به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا ست . به فرموده امام خامنه‌ای «هدف دشمن نابودی جمهوری اسلامی است اما در ظاهر ادعاهای دیگری می کنند مثلا رئیس جمهور آمریکا به من نامه می نویسد که ما در پی براندازی نیستیم ولی در همان وقت در جلسات خصوصی بحث می کنند که چگونه می توان جمهوری اسلامی ایران را نابود کرد »با راهبرد های مختلف » این که پیمان نامه سرنگونی دشمن به زبان انگلیسی چاپ شده و از پوشش خبری بردگان رسانه ای فارسی زبان نیز حذر می شود همه نشان از یک عزم لایتغیر دشمن در سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران دارد که همه ساله این پیمان تجدید شده و همواره ،رؤسای سرزمین شیاطین و نیز ضدانقلاب فراری پای ثابت این پیمان غیر قابل تحقق است! برای این که نظام اسلامی و ولی فقیه خردمند امام خامنه‌ای دست آن ها را خوانده و زبان پر لکنت و چند وجهی دشمن را هم بلحاظ ظاهری و هم بلحاظ باطنی فهمیده و رمز گشایی کرده !این که در ظاهر یک جناحی از شیطان بزرگ آمریکا پیمان نامه سرنگونی بدون تعارف راامضا کرده و به امضا فرا ریان مزدورنیز می رساند این وظیفه بخشی از سرنگونی طلبان است اما باطن زبان این دشمن همان گربه رقصانی امثال «رابرت مالی » است که با بازی در جدول برجام به خیال شیطانی خود از نظام اسلامی زمان خریده تا فرصتی برای زبان ظاهری دشمن که همان سرنگونی است فراهم آورد اما هیهات که چنین فرصتی فراهم شود چرا که امام خامنه‌ای با تکیه بر آیات روشن قران«روش کنش»متناسب با حرکت دشمن را به راحتی آب خوردن طراحی و با انقلابیون ولایی عملیاتی می کند قرآن در سوره هود آیه صد و دوازده به پیامبر و هر ولی الله می فرماید « فاستقم کما امرت و من تاب معک و لا تطغوا همان طور که الله فرمان داده پایداری کنید، خودت و مومنانی که از تو تبعیت می کنند و بی تابی نکنید » و راه پایداری هم نه این است که در زمین دشمن بازی کنید ، نه، بلکه«ولاترکنوا الی الذین ظلموا فتمسکم النار و ما لکم من دون الله من اولیاء ثم لا تنصرون و به جبهه دشمن تکیه نکنید که تمام هستی اتان فنا شده و یاری جز خدا ندارید ویاری نمی شوید.سلامتی و طول عمر امام خامنه‌ای صلوات.
    • سلام فرمانده IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      9 19
      اللهم صلی علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    3 1
    شاید مثل همیشه که درمشکلات، سپاه به داد مردم رسیده، اینبار هم ورود کند و از اخراج ایرانیان از سرزمین اینترنت جلوگیری کند
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    2 2
    هل من ناصر ینصرنی
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    2 7
    اینترنت در جریان اغتشاشات برای تببین و روشنگری خوب عمل کرد
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    5 6
    اینترنت در جریان اغتشاشات برای تببین و روشنگری خوب عمل کرد و مردم را در خط انقلاب نگه داشت. بستن اینترنت یعنی سپردن ذهن مردم ایران به کانالهای ماهواره ای
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    0 5
    اینترنت در جریان اغتشاشات برای تببین و روشنگری خوب عمل کرد و مردم را در خط انقلاب نگه داشت.
    • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      2 0
      باید چند تا بزنی ؟!!!
  • ایران IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    2 2
    هیش کدوم . > صرفا برا فشار به اروپا برا امضای لیست تروریستی .. هدف این بیانیه ، فقط همینه. برا همین انگلیسی نوشته فقط.
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    1 1
    بعضی تحلیل هاتون عجیب،خوب و کمیابه حیف که این ها رو در توییتر و اینستا به انگلیسی نمیذارید
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    4 15
    بعضی تحلیل هاتون عجیب،خوب و کمیابه حیف که این ها رو در توییتر و اینستا به انگلیسی نمیذارید تا بدونند همه این ها زیر سر نظم جهانی ما و روسیه تحریم میشیم چون نمیخوایم با نظم جهانی همراه بشیم ایران مقصد امید تئوری توطئه است چون مقاومت ما هدف و حرف داره میدونم فشار اقتصادی زیاده ولی تحمل کنید که زیر بار دولت پنهان جهانی نریم،روز قیامت شرمنده امام زمان نباشیم بترسید از آمریکایی که دلش به حال اون همه بچه فلسطینی نسوخت ولی نگران حجاب ماست
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    7 0
    براشون شدیم مهره شطرنج جالبه حقوق زنان در افغانستان به طرز وحشتناکی زیر پا گذاشته میشه ولی ظلم به زنان افغان بین اخبار کشف حجاب های ایران گم شد و چرا نمیخوان دولت افغانستان چنچ کنند؟چون طالبان همون سازمان CIA تغییر شکل داده شده است که در افغانستان حکومت میکنه
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    1 8
    کارشناسان توصیه میکنند بهترین مقالات برای مخاطبان خبرخوان متونی است که بیش از 10 خط نباشد .
  • RO ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    1 15
    آنقدر به مفت بودن جان بچه مذهبی ها مغرور شده اید و شهادت آنها برای حفظ نظام برایتان عادی شده که از این محصولات ضدانقلاب در داخل کشور به تولید انبوه رسیده واضافه کنید به اینها ؛ آقازاده هایی چون خاندان رفسنجانی وخاتمی وروحانی و آهنگران و......
    • رمضانعلی محمدیان IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      2 6
      بسم الله. جان شهید که خریدارش خداوند منان است قیمتی تر از همه عالم میشود نه مفت عادی هم نیست بلکه آرزوست نه مایه غرور که سرمایه غیرت است و نه برای این نظام که برای خداوندی است که به منت اسلام را توسط رسول اعظمش صل الله علیه و آله فرستاد تا انسان و انسانیت را پاک کند و نشانه پاک کردنش در جامعه زندانی شدن و بی آبرو شدن هر مفت خور آقازاده یا غیر
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    14 14
    دست خدا بالاترین دست هاست.
    • CA ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      14 6
      البته نه برای شما وگرنه منفی به خدا ندادم
    • نظر IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      6 33
      منافق درک اش نمی کنه
    • IR ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      0 0
      واقعا فکر کردین خدا طرف شماست؟
  • سعید IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    5 11
    من قسم میخوام که پای این دستور العمل خارجی علیه کشور را حتی اگر میرزا آقا خان نوری ،یا اردشیر ریپورتر هم در قید حیات بودند،امضا نمیکرند،این وطنفروشان گوی سبقت خودفروختگی را از همه خودفروختگان و خائنین تاریخ ایران ربوده اند.
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    6 9
    جنگ احزاب جدیدی در راه است حیف اگر قائم و فاتح به تل آویو نیندازیم تک بیت فی البداهه
    • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      0 0
      با فتی الا علی لا سیف الا ذوالفقار صهیون را به دریا انداریم
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    4 12
    اپوزوسیون بعدازدرگیری وتهدید وکتک زدن به قصدمرگ هم وفسادوتاریخچه کشتارازهم دیگه میتونن جمعی رابرای توحش وفحاشی وتخریب گرداوری کنند
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    15 27
    چندتا مگس می خوان رژیم چینج کنن خخخخخخخخخخ
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    15 3
    به فکر تقویت پول ملی باشید بابا کمرمان شکست بس اجاره خونه دادیم عملکرد فعلی مطلوب نیست و مردم اگر چه ساکت اند اما دلشان پر است
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    1 18
    حالا دیگه وقت اپچون نرسیده که با قدرت تمام شروع به ساخت سلاح هسته ای کنیم؟
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    0 1
    اغتشاش یا اعتراض؟
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    6 6
    حسینیون را در باکو می کشند هل من ناصرینصرنی
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    0 17
    با سلام رصد، انتشار، تحلیل و پیگیری و انعکاس چنین اقداماتی ضروری و بدین مناسبت از خبرگزاری مشرق تقدیر می شود. تحلیل در باره این مانیفست جدید بایستی ادامه داشته باشد و پژوهشکده های داخلی و همچنین احزاب سباسی و نیز کانون های دانشجوئی و رسانه های متعهد بایستی به جمع تحلیلگران این اقدامات ملحق شوند و افراد و بند بند این بیانیه را زیر ذره بین نقد و تحلیل قرار دهند. بنظر نگارنده غرب در باره مقابله با ج اا و برنامه تغییر نظام سیاسی اتفاق نظر دارد ولی اولا برنامه های آنها در این زمینه با شکست مواجه شده و ثانیا قابلیت های بازدارندگی ج اا محدودیت های عملی برایشان دیکته کرده است. انرژی هسته ای فعلا دستاویز مناسبی برای تشدید تحرکات آنها شده است و به بهانه ترس از هسته ای شدن براندای نظام سیاسی را تجویز کرده اند‌. بنظر می رسد مدیریت این تفکر راهبردی غربی ها نیازمند یک کنش متفاوت باشد و آن ایران هسته ای است.
  • DE ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    7 10
    اینها میخوان ایران رو آزاد کنند یعنی ایران رو بدن دست امریکا
    • IR ۰۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      0 0
      دست آمریکا باشه بهتر
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    4 45
    طبق معمول غلطی نمی تونن بکنن
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    5 13
    این دست و پا زدن ها تنفس مصنوعی به لاشه مزدورانشونه، جمهوری اسلامی ایران شکست ناپذیره
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    1 3
    رئیس جمهور متوهم آمریکا و اون زن خرفتش که درحرکت نمایشی با پیشنهاد براندازها بدبخت یه دستگرمی به برای بوسیدن و رقصیدن دختران ایران بدون ترس رو رونمایی کردند فردا ناطر خلق حماسه ای تماشایی از حضور میلیونی مردم بویژه زنان ودختران برای ایران برای انقلاب برای شهدا برای.... دریک کلام برای سربلندی نام ایران خواهند بود امشب و فرداشب خواب همه استکبار و منافقین و معاندین وتجزیه طلبا و وهابی های تکفیری و اون رژیم کودک کش غاصب واون احسان کوهستانی منوتو و اون مصی بدکاره و ... آشفته و ناآرام خواهدبود مثل همه شبهای این چهل و چهارسال #برای-ایران #برای-شهدا #برای-عزت-دخترانمان #برای-اقتدار-پسرامون و #برای-خواب -آشفته-دشمنانمون فردا #همه-می آییم
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    0 10
    اصلاح طلب ها با وعده اینترنت به راحتی اب خوردن در تمام انتخابات آینده رای می آورند. چه بسیار کسانی که از اصلاح طلب ها متنفر هستند ولی برای اینترنت به آنها رای بدهند. متاسفانه
  • Mohamad IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    13 2
    به فرض تحلیل شما درست ایران به حدی قوی شده دشمن جرات حمله ندارد. سوال اینجاست من فرد ساده و عامی چطور بپذیرم که بعد از مدتها تبلیغ انتقام سخت از حاج قاسم چرا هنوز اقدامی عملی جز ترکاندن چند سوله انجام نشده؟
    • US ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      0 0
      سؤال قابل تأملی بود
  • محمد IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    0 0
    تا کی به جای پذیرفتن بی تدبیری و سو مدیریت میخواهید به ملت بگید همه چی را گردن دشمن بندازید
  • SE ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    0 1
    ولی خداوکیلی شما به ما بگید، اون قشری که به زعم خیلی ها کسر قابل توجهی از جمعیت کشور هستند و با شالوده فکری شماها مشکل دارند و همزمان خط قرمزشون منافع ملی ایران و تمامیت ارضی ایران هست واقعا چیکار باید بکنند ؟ چجوری نماینده داشته باشند ؟؟
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    1 0
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    1 24
    مومنین به انقلاب اسلامی همچنان در میدان باشند. کومله و‌دمکرات باید نابود شوند. مقدماتش فراهم شده.
  • سلام IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    1 9
    چرا پاکستان و هند بمب اتمی داشته باشند ولی ما نداشته باشیم،
    • NL ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
      12 2
      چون شما جنبه بمب اتم ندارین واینا بارها ثابت کردید
    • NL ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
      5 1
      چون شما جنبه بمب اتم ندارین واینا بارها ثابت کردید
    • RO ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
      0 0
      اینکه میگه شما جنبه بمب اتم را ندارید و ملت ایران را شما خطاب کرده کاملا تابلو است که از آخور طویله آلبانی تناول میکند..
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    0 0
    آتیش متحدین غربی که تند شده یک دلیلش نزدیکی رابطه ایران با روسیه است
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    1 0
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس