کشف دستگاه جاسوسی صهیونیست‌ها توسط مقاومت اسلامی لبنان

مقاومت اسلامی لبنان با انتشار ویدئویی از کشف یک دستگاه الکترونیکی جاسوسی متعلق به رژیم صهیونیستی در نوار مرزی بین لبنان و فلسطین خبر داد.

به گزارش مشرق، بر اساس ویدئوی منتشر شده این دستگاه درون یک صخره جا سازی شده بود.

ارتش رژیم صهیونیستی از سال‌های قبل به دلیل ترس از مقاومت اسلامی دستگاه‌های جاسوسی خود را در داخل خاک لبنان فعال کرده است که اغلب توسط مقاومت و ارتش لبنان کشف و خنثی سازی می‌شوند.

روز یکشنبه نیز عبور یک تیم گشت نظامی رژیم صهیونیستی از نوار مرزی موجب تنش مختصر میان نیروهای ارتش لبنان و رژیم صهیونیستی شد.

ارتش لبنان در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد که یک تیم گشتی ارتش رژیم صهیونیستی از خط مرزی اراضی اشغالی و لبنان عبور و به سمت خاک این کشور حرکت کرد.

این اقدام صهیونیست‌ها موجب آماده‌باش ارتش لبنان شد و نیروهای لبنان صهیونیست‌ها را مجبور به بازگشت به داخل سرزمین‌های اشغالی و عقب‌نشینی از خط آبی کردند.

پس از آن نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان موسوم به «یونیفل» نیز در محل حاضر شده و تحقیقات درباره این اقدام صهیونیست‌ها را آغاز کردند.

علیرغم امضای توافقنامه ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی اما ارتش این رژیم به بهانه‌های مختلف از خط مرزی میان دو طرف عبور کرده و این توافق را نقض می‌کند.

کارشناسان سیاسی با اشاره به اهداف راهبردی و تاکتیکی رژیم صهیونیستی از این تنش آفرینی در مرزها، درعین حال درباره احتمال ماجراجویی جدید این رژیم برای خروج از مشکلات داخلی خود هشدار می‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    0 9
    یعنی اومدن یک موتور برق هم با خودشون آوردن یا کابل برق تا داخل لبنان کشیدن و صخره رو برش دادن دستگاه رو توش کار گذاشتن و همونجا استراحت کوتاهی کردن قهوه و دونات خودشون رو هم خوردن و برگشتن!! شبیه داستان فیلمهای هالیوودی میمونه.
    • IR ۰۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
      6 0
      عمو جان این همه قصه چیه داری میگی !!!!! ساختن ، آوردن اونجا گذاشتن . حالت خوبه ؟!!!!!!
    • IR ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
      4 0
      شل مغز، نیازی نی این کارا رو اونجا انجام بدن، از قبل انجام میدن تو سرزمین های اشغالی و بعد که آماده شد، منتقلش میکنن به مکان مد نظر.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس