پهپاد

لحظاتی پس از انتشار گزارش‌های ضدونقیض درباره تیراندازی ارتش لبنان به سمت یک پهپاد رژیم صهیونیستی، یک رسانه لبنانی به نقل از منابع رسمی این کشور این گزارش را تایید کرد.

به گزارش مشرق، ساعاتی پس از گزارش خبرنگاران لبنانی درباره تیراندازی ارتش این کشور به سمت پهپاد متخاصم رژیم صهیونیستی، منابع رسمی بیروت، امروز (جمعه)، در گفت‌وگو با روزنامه «النهار» این گزارش را تأیید کردند.

برخی خبرنگاران لبنانی، ظهر امروز، در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر گزارش داده بودند که ارتش لبنان پس از نقض حریم این کشور توسط یک پهپاد متخاصم ارتش رژیم صهیونیستی به سمت آن تیراندازی کرده است.

روزنامه النهار لبنان ساعاتی بعد به نقل از منابع رسمی در این کشور تأیید کرد که ارتش این کشور به سمت یک پرنده بدون سرنشین رژیم صهیونیستی آتش گشوده است.

این روزنامه لبنانی در عین حال اشاره کرد که منابع رسمی و رسانه‌ها در اراضی اشغالی تا لحظه انتشار این گزارش به این اقدام واکنشی نشان نداده‌اند.

النهار همچنین پیش‌بینی کرد که ارتش لبنان امروز بیانیه‌ای در ارتباط با این اقدام صادر کند و جزئیات مربوطه را به طور دقیق توضیح دهد.

خبرنگار شبکه «المنار» در توئیت خود درباره نقض حریم این کشور نوشته بود: «ارتش لبنان به سمت یک پهپاد اسرائیلی که حین عبور گروهی از نیروهای پیاده‌نظام متخاصم از حصار مرزی در شمال منطقه العباد در مجاورت مرزهای منطقه حولا حریم لبنان را نقض کرد، آتش گشود.»

دولت لبنان بارها به رژیم صهیونیستی درباره نقض حریم این کشور هشدار داده است. قایق‌ها و پهپادهای رژیم صهیونیستی همواره برای انجام جاسوسی از خاک لبنان حریم این کشور را نقض می‌کنند.

بیروت پیشتر در گزارشی سازمان ملل را از کارشکنی‌های رژیم صهیونیستی مطلع ساخته بود و از این نهاد بین‌المللی خواسته بود که به وظایف خود در قبال این کارشکنی رژیم صهیونیستی عمل نماید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    0 3
    پهپاد وارد حریم هوایی لبنان شده ارتش و حزب‌الله فقط آتش گشودند و نتوانستند پهپاد رو ساقط کنندبعد ادعا دارید تو جنگ سی و سه روزه پیروز هم شدید
    • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      0 0
      تو چرا میسوزی اسقاطیلی
  • وطنم ایران IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    1 0
    اولا حزب الله آتش نگشوده و ارتش لبنان بوده. ثانیا بارها حزب الله پهپاد فرستاده اسراییل که ادعای پدافند داره هیچ غلطی نتونسته بکنه و نهایتا پهپاد سالم برگشته لبنان. ثالثا از جنگ ۳۳روزه نگو که فقط بیشتر آبروی نداشته رژیم صهیونسیتی میذه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس