رژیم صهیونیستی از بیم حزب الله به دیوارکشی متوسل شد

ترس ارتش رژیم صهیونیستی از نفوذ نیروهای مقاومت در مرز لبنان موجب شده است تا تصمیم بگیرد دور یک شهرک صهیونیست نشین را دیوارکشی کند.

به گزارش مشرق،  هراس ارتش رژیم صهیونیستی از نیروهای مقاومت موجب شده است تا یک شهرک صهیونیست نشین در مرز لبنان را دیوارکشی کند.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی از بیم نفوذ نیروهای مقاومت حزب الله تصمیم گرفته است شهرک صهیونیست نشین المطله در مرز لبنان را دیوارکشی کند.

پایگاه سوا همچنین افزود که این در حالی است که تصمیم ارتش رژیم صهیونیستی برای دیوارکشی دور این شهرک صهیونیست نشین با خشم ساکنان آن مواجه شده است.

در همین راستا، «لیور بیز» عضو شورای این شهرک صهیونیست نشین گفت: زندگی در میان دیوارها همچون زندگی داخل زندان است. این احساس وحشتناکی است که در مقابل خانه ات دیواری به ارتفاع ۹ متر وجود خواهد داشت.

وی همچنین با بیان اینکه دیوارکشی پیام ترس ارتش را منتقل می کند، افزود: دیوارکشی از لحاظ امنیتی نیز صحیح نیست. ما با این کار چه پیامی را به طرف مقابل منتقل خواهیم کرد. اینکه ارتش ترسیده و دور خودش را محصور می سازد؟

این صهیونیست ادامه داد: ضمن اینکه دیوار مانع بروز جنگ و شلیک موشک و عبور پهپادها نخواهد شد.

لازم به ذکر است که علاوه بر توان موشکی قدرتمند مقاومت لبنان آنچه لرزه بر اندام صهیونیست‌ها انداخته، توان پهپادی حزب الله لبنان است. رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نگرانی فزاینده‌ای اشاره می‌کنند که در میان محافل سیاسی و نظامی این رژیم از حجم بالای پهپادهای حزب‌الله لبنان، وجود دارد.

این محافل تاکید کردند که پهپادهای حزب الله از مهمترین سلاح‌ها در جنگ آینده خواهند بود و ممکن است که اوضاع را میان حزب الله و اسرائیل شعله ور کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    0 0
    صهیونیست ها از ترس حزب الله ومحور مقاومت آخرش دق مرگ میشوند
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    0 1
    ببین چی کردن خوب یه گردان حماس یاحزب الله بیاداونجا اسیرشون کنه که نمیتونن کاری بکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس