کد خبر 1471215
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷
سرآسیایی: شاید منظور ساپینتو از جنگل این وجه لیگ است/ تا چه زمانی تحمل کنیم

مربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: شاید منظور ساپینتو که گفت فوتبال ایران شبیه جنگل می‌ماند، این وجه از لیگ است.

به گزارش مشرق، مجتبی سرآسیایی مربی تیم فوتبال گل‌گهر در نشست خبری پس از شکست ۲ بر یک این تیم در مقابل استقلال، اظهار داشت: خواهش می‌کنیم این مسخره بازی را تمام کنید. تکرار اتفاقات در بازی‌های مشابه؛ در سه فصل، ۶ یا ۷ پنالتی مشابه دادیم که شاید یکی از آنها به حق بوده است. ما صدایمان را به کجا برسانیم؟ شاید ساپینتو که گفت فوتبال ایران جنگل است، منظورش این وجه از لیگ بوده است.

مربی گل‌گهر افزود: داور پدر تیم ما را در آورد. بنیادی‌فر روی سر ما جا دارد ولی اعصاب بازیکنان ما را داغون کرد. همه اشتباهات به کنار، نقطه عطف بازی وقتی بود که روی کی‌روش استنلی خطا شد و توپ وارد دروازه ما شد. صحنه‌ پنالتی علیه ما را ببینید. مشابه این صحنه را داور خطا نگرفت. در دقایق ۹۰ و ۱۸ ببینید نقطه عطف بازی بود. خطا روی کی‌روش را نگرفتند و همان توپ به گل تبدیل شد. ببینید بازیکن حریف چطور از پشت، روی بازیکن ما خراب شد و حتی از طریق گوشی به آقای بنیادی‌فر گفتند اما انگار نه انگار و هیچ واکنشی نداشت. این کارها مسخره بازی شده است. اصلا با پنالتی کاری ندارم. بازیکن چقدر مسلط باشد که این رفتارها را جمع کند؟ تا چه زمانی می‌توانیم تحمل کنیم؟ انگار باید بیاییم و ببازیم و برویم.

سرآسیابی در ادامه از خبرنگاران خواست که صحنه خطا روی استنلی را در مانیتور آنالیزور گل‌گهر تماشا کنند. وی سپس تاکید کرد که اگر قرار است این اتفاقات رقم بخورد، گل گهر به زمین نرود و بازی سه بر صفر بشود.

وی گفت: اگر قرار است سه یا چهار تیم موفق باشند و بقیه تیم‌ها زحمت بکشند اما مثل بازی مار و پله نیش بخورند و پایین بیایند، دو لیگ برگزار کنند. یک لیگ برای آن چهار تیم برگزار شود و برای باقی تیم‌ها لیگ دیگری برگزار شود. به نظر ما صحنه پنالتی ۱۰۰ درصد پنالتی نبود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس