رادان

رئیس پلیس کشور گفت: بایستی در سال ۱۴۰۲ در مجموعه انتظامی کشور فریضه امر به معروف و نهی از منکر نهادینه‌سازی و در امتداد آن به یک فرهنگ سازمانی قالب تبدیل شود.

به گزارش مشرق، سردار احمدرضا رادان در سومین جلسه گردهمایی سراسری آمران به معروف و ناهیان از منکر با تاکید بر اینکه به چه میزان برای سربازی امام زمان (عج) قدم برداشته ایم، تصریح کرد: زمانی که این مهم مورد توجه قرار بگیرد همه حجت ها بر ما تمام، وظایف نیز جاری و ساری و ماموریت ها برای ما نیز امر به معروف می شود.

این مقام ارشد انتظامی گفت: همه ما جزو آمران به معروف هستیم؛ زمانی که به فرماندهان در روی زمین مکنت داده می شود وظایفی نیز به عهده آنها قرار می گیرد بنابراین بایستی امر خداوند را نیز اجرایی کنند؛ بایستی حدود و اندازه خود را در دو فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر در نظر بگیریم ضمن اینکه باید به این نکته هم توجه داشته باشیم که شرایط را برای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فراهم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر برای پلیس عین ماموریت است، خاطرنشان کرد: پلیس در تراز انقلاب اسلامی در جمهوری اسلامی ایران، همه برای امر به معروف است در واقع اگر سرقت را منکر می دانید برای این است که معروف در جامعه بیشتر شود.

سردار رادان گفت: تمام اقدامات پلیس برای انجام ماموریت و وظایف محوله است به شرط اینکه معروف نیز به دنبال آن تبیین شود؛ بایستی در سال ۱۴۰۲ در مجموعه انتظامی کشور فریضه امر به معروف و نهی از منکر نهادینه سازی و در امتداد آن به یک فرهنگ سازمانی قالب تبدیل شود.

رئیس پلیس کشور ادامه داد: زمانی که فریضه امر به معروف و نهی از منکر به یک فرهنگ سازمانی قالب تبدیل شود می توان گفت که به اوج پیروزی، سربلندی و موفقیت در سازمان رسیده ایم؛ از سویی ماموریت تمامی فرماندهان امر به معروف و نهی از منکر است و معروفی پایدار می ماند که منکری از جامعه رخت برمی بندد که از جنس دل به دست آوردن باشد نه جسم بنابراین بایستی نوع بیان و رفتار خود معرفی از معروف باشد.

سردار رادان با تاکید بر اینکه پلیس بایستی حامی آمران به معروف و ناهیان از منکر باشد، عنوان کرد: اساسا همه ما با توجه به ماموریت هایی که بر عهده داریم بایستی در موضوع امر به معروف و نهی از منکر پای کار باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    3 0
    یکی پیدا کنید حامی پلیس باشد !آمار ضرب جرح پلیس را ببین بعد بیا قول بده.
  • FR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    3 0
    پلیس تنها کاری که نمیکنه تامین امنیته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس