کد خبر 1470528
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳
بارندگی

دوشنبه با ورود سامانه بارشی در نواحی شمال غرب و غرب بارش باران وزش باد شدید گاهی رعد و برق و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، امروز یکشنبه در بخش‌هایی از شرق و شمال شرق کشور بارش پراکنده و در سایر نقاط کشور آسمانی صاف پیش بینی می‌شود.

دوشنبه با ورود سامانه بارشی در نواحی شمال غرب و غرب بارش باران وزش باد شدید گاهی رعد و برق و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود.

همچنین در این روز در بخش‌هایی از جنوب غرب ارتفاعات زاگرس مرکزی و ارتفاعات غربی البرز افزایش ابر و بارش پراکنده انتظار می‌رود. سه شنبه در مناطق شمال غرب، غرب، جنوب غرب مرکز ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی ارتفاعات و دامنه‌های البرز سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش ادامه خواهد داشت.

چهارشنبه و پنجشنبه فعالیت سامانه بارشی در نواحی ذکر شده تشدید شده و در بخش‌هایی از شمال شرق مرکز و شرق کشور نیز افزایش ابر و بارش پراکنده انتظار می‌رود.

امروز در بخش‌هایی از شمال غرب و استان‌های واقع بر دامنه جنوبی البرز در بعضی ساعات روز افزایش سرعت باد پیش بینی می‌شود. همچنین دوشنبه و سه شنبه در نواحی شمال غرب، غرب دامنه‌های جنوبی البرز و چهارشنبه و پنجشنبه در غرب و جنوب غرب وزش باد شدید و در نواحی مستعد گردوخاک انتظار می‌رود.

امروز و فردا در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل افزایش محسوس دما و طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در این نواحی کاهش ۱۰ تا ۱۲ درجه دما رخ خواهد داد. دریای خزر از سه شنبه تا بعد از ظهر چهارشنبه مواج خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس