کد خبر 1470407
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
۸۷۷ نقطه پرحادثه در کشور شناسایی شده است

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از شناسایی ۸۷۷ نقطه پرحادثه در راه‌های کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، رضا اکبری، معاون راهداری سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور، امروز در آیین بهره برداری از ۳۵۰ پروژه اصلاح و ایمن سازی نقاط پرحادثه کشور که به میزبانی البرز و با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد، با اشاره به اینکه ۸۷۷ نقطه جدید حادثه‌خیز در سطح کشور شناسایی شده است، گفت: کار ایمن سازی نقاط حادثه خیز کم‌هزینه تا پایان سال انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در نظر داریم شرایط را برای مسافرت مردم فراهم کنیم، افزود: اقداماتی همچون روشنایی خط کشی جاده‌ها و بتن گذاری تا فروردین ماه انجام می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه اول فروردین پروژه‌های مهم ایمن‌سازی جاده‌ها انجام خواهد شد، اظهار کرد: منابع برای پروژه‌هایی که هزینه بالاتری دارند شناسایی می‌شود.

اکبری در ادامه با اشاره به اینکه ۳۵۰ پروژه اصلاح و بهینه سازی نقاط پرحادثه کشور امروز به انجام رسید، اضافه کرد: از این میان ۲۰۰ پروژه ملی و ۱۵۰ پروژه دیگر استانی است با این تفاسیر اعتبارات پروژه‌های ملی اعتبارات به نام بوده و دیگر پروژه‌ها ترکیبی از ارتباط استانی و ملی است.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در بخش دیگر با اشاره به اینکه شناسایی نقاط مستعد حادثه نیازمند بررسی است، تصریح کرد: طبق مصوبات کمیسیون مقرر شد اعتبارات جهت ایمن سازی جاده ها و نقاط پرحادثه تخصیص یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس