کد خبر 1470117
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۸
کیهان

گفت: تا آنجا که اسناد و شواهد نشان می‌دهد طالبان که مورد حمایت شیخ عبدالحمید هستند و خود شیخ بارها با تحصیل زنان مخالفت کرده و می‌کنند!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: شیخ عبدالحمید توئیت زده و نوشته است مسموم کردن دختران دانش‌آموز کار کسانی است که با تحصیل و آموزش زنان دشمنی دارند!

گفتم: ننوشته که چه کسانی با تحصیل دختران و زنان دشمنی دارند؟!

گفت: در ایران که همه مردم با هر سلیقه و دین و مذهبی که دارند اعم از شیعه و سنی و مسیحی و کلیمی و زرتشتی و... طرفدار تحصیل زنان هستند و بسیاری از دختران و خانم‌های آنها به تحصیل اشتغال داشته و به مدارج عالی نیز رسیده‌اند.

گفتم: پس این شیخ عبدالحمید از چه کسانی به عنوان دشمن تحصیل زنان یاد می‌کند؟!

گفت: تا آنجا که اسناد و شواهد نشان می‌دهد طالبان که مورد حمایت شیخ عبدالحمید هستند و خود شیخ بارها با تحصیل زنان مخالفت کرده و می‌کنند!

گفتم: یارو پیش فالگیر رفت که فالش را بگیرد. فالگیر گفت؛ فردا در محله شما از منزل فلانی سرقت می‌شود! طرف گفت؛ این را که خودم هم می‌دانم! می‌خواهم ببینم دستگیر هم می‌شوم یا نه؟!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    1 2
    آخرش طالبان خوبه یا بد؟ تو که سفارت بهش دادی. می گن قاتله رفت قبرستان . قبرکن گفت فردا در محله شما فلانی می میره! طرف گفت؛ این را که خودم هم می‌دانم! می‌خواهم ببینم دستگیر هم می‌شوم یا نه؟!
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
      0 2
      دجال کی بودی اقای تک چشم... پس مثل ارباب هات وایسیم و قحطی مردم افغانستان رو ببینیم؟؟ فکر کردی تا الان کی کمک این مردم بوده؟؟مثل عراق مثل سوریه.ما برای مردم میجنگیم و صلح میکنیم.نه برای ارباب های تو.البته طالبانم که اربابت حساب میشه،چرا که سازندش خود امریکا بود
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 3
    اگر این جریانات باعث بشه حتی به صورت ریاکارانه عبدالحمید پاش رو که چندین ساله بر اساس تعصبات متججرانه و قبیله ای رو گلوی زنان و دختران مظلوم بلوچ گذاشته بردارده باز هم جای شکر داره. ولی بعید میدونم سعوی دست از سر بلوچستان بردارد
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    2 0
    یکی بشه بگه اول بزار زنان بیان نماز جماعت بعد بگو درس خوندنشون مهمه
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    2 0
    عبد الحمید عین آمریکایی ها میمونه. چیزی که در رسانه ها و تریبون میگه با کاری میکنه زمین تا آسمون فرق داره
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    2 1
    خیلی از مردم بلوچ از دست این و اطرافیانش دارن مهاجرت میکنن به شهر های دیگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس