کد خبر 1473009
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸
یه کفگیر خوردم! (گفت و شنود)

مدعیان اصلاحات باید از مواضع خود شرمنده باشند که قصد داشتند منافع ملی ایران را فدای آمریکا و اسرائیل کنند و نه کیهان که مخالفت و موافقتش بر اساس منافع ملی بوده است.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: سایت‌های مدعی اصلاحات موضع قبلی کیهان درباره رابطه با عربستان را روی دست گرفته و فریاد می‌زنند ایهاالناس ببینید کیهان که امروز از این توافق دفاع می‌کند قبلاً با آن مخالف بود!

گفتم: خُب بچه‌های دبستانی هم درک می‌کنند که آن روزها عربستان بدون اجازه آمریکا آب نمی‌خورد و برای برقراری روابط شرط و شروط گذاشته بود و کیهان با آن مخالف بود ولی حالا که اولاً از آن پیش‌شرط‌ها دست برداشته و شروط ما را پذیرفته و ثانیاً به حذف آمریکا از مناسبات منطقه تن داده، طبیعی است که کیهان با توافق اخیر موافق باشد.

گفت: البته در همان روزها مدعیان اصلاحات مثل همیشه همسو با آمریکا اصرار داشتند که ایران به آن شروط تن بدهد و توافق کند! پس مدعیان اصلاحات باید از مواضع خود شرمنده باشند که قصد داشتند منافع ملی ایران را فدای آمریکا و اسرائیل کنند و نه کیهان که مخالفت و موافقتش بر اساس منافع ملی بوده است. ظاهراً کفگیرشان بدجوری به ته دیگ خورده که این‌قدر گیج می‌زنند و ناخودآگاه به نفع کیهان تبلیغ می‌کنند!

گفتم: یارو میهمان داشت و پشت سرهم به آشپزخانه می‌رفت و به همسرش می‌گفت؛ زودباش غذا رو حاضر کن. خانمش عصبانی شد و با کفگیر زد پس کله یارو. هنگام صرف غذا، میهمانان به یارو گفتند؛ خودتان چرا میل نمی‌کنید؟ یارو گفت؛ شما بفرمائید! من قبلاً یک کفگیر خوردم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    2 0
    این بحث های بچه گانه به ضرر کشور است
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    2 0
    این بحث های بچه گانه به ضرر کشور است
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    0 1
    خخخخخخ عالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس