کرملین

سخنگوی کرملین با اشاره به تداوم مداخله نظامی آمریکا در جنگ اوکراین با ارسال سلاح به کی‌یف، گفت که اقداماتی را برای جلوگیری از نفوذ تروریست‌ها به خاک روسیه انجام می‌دهند.

به گزارش مشرق، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز (جمعه) از عزم مسکو برای جلوگیری از تکرار حملات تروریستی ایادی اوکراین در خاک این کشور خبر داد.

پسکوف طی نشست خبری در کرملین با اشاره به انجام شدن تحقیقات درباره حمله تروریستی به منطقه «بریانسک»، گفت: «مسکو اقداماتی را برای جلوگیری از نفوذ مکرر تروریست‌های اوکراینی از طریق مرز به روسیه اتخاذ خواهد کرد».

به نوشت خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی درباره ایده رئیس منطقه خودمختار چچن برای اعمال حکومت نظامی در منطقه مرزی روسیه با اوکراین توضیح داد: «این امر از حقوق ویژه رئیس جمهور فدراسیون روسیه است اما تاکنون هیچ تصمیمی اتخاذ نشده است».

روز پنجشنبه بود که مقامات محلی بریانسک گفتند یک گروه خرابکار اوکراینی با نفوذ به خاک روسیه، دو فرد بزرگسال و دو کودک را گروگان گرفتند که بعد از درگیری با نیروهای امنیتی، دو نفر از آنها را به قتل رساندند.

سخنگوی کرملین در ادامه با اشاره به تداوم مداخله نظامی آمریکا در جنگ اوکراین با ارسال سلاح به کی‌یف، گفت که واشنگتن متحدان خود در اتحادیه اروپا را نیز به این اقدام تشویق می‌کند.

پیش از این نیز «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه اقدامات آمریکا و ناتو در جنگ اوکراین مملو از برخورد قدرت‌های اتمی است، گفت که اقدامات بی‌ثبات‌کننده واشنگتن می‌تواند پیامدهای جهانی داشته باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس