کد خبر 1469771
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
تصویب قانون اعدام اسرای فلسطینی،گواه غرق شدن تل آویو در بحران است

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد که تصویب قانون ضد اسیران فلسطینی در کنست، پیام به سازشکاران عرب و کشورهای غربی حامی تل آویو است که آنها با یک رژیم تحت نفوذ بنادهای تبهکار مواجه هستند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، رئیس اداره سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که تصویب خوانش اول قانون اعدام اسیران فلسطینی در کنست رژیم صهیونیستی، گواه روشنی بر بحران‌هایی است که این رژیم در آن دست و پا می‌زند.

بر اساس این گزارش، «محمد الهندی» در مصاحبه با شبکه الجزیره تأکید کرد: تصویب قانون ضد اسیران فلسطینی در کنست، تلاشی برای غلبه بر مشکلات داخلی جامعه صهیونیستی از طریق حذف فلسطینیان است.

الهندی افزود: این قانون گواه روشنی بر وجود صداهای فاشیستی است که مسائل را بر اساس منافع شخصی، حزبی و جناحی خود می‌سنجند.

وی با بیان اینکه «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی و «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی سابقه ارتکاب جنایت علیه ملت فلسطین را در کارنامه دارند، تاکید کرد که تهدید به اجرای قانون ضد اسیران فلسطینی، بی ارزش است و اثرات معکوس علیه دشمن خواهد داشت.

این عضو ارشد جهاد اسلامی خاطرنشان کرد: موافقت کنست با قانون ضد اسیران فلسطینی، پیام به سازشکاران عرب و کشورهای غربی حامی اسرائیل است که آنها با یک دولت تحت نفوذ بنادهای تبهکار مواجه هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس