کد خبر 1469617
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳
افزایش شمار شهدای یمنی به 4 نفر

منابع یمنی خبر دادند که به دنبال حملات جدید ارتش عربستان سعودی به این کشور، شمار شهدای یمنی به۴ نفر افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، رسانه‌های یمنی، بعدازظهر امروز (چهارشنبه)، از افزایش شمار شهدای یمنی در پی حمله نیروهای عربستان سعودی به شمال یمن خبر دادند.

بنابر گزارش شبکه «المسیره»، پیکر سه شهروند یمنی که به ضرب گلوله ارتش عربستانس سعودی در استان «صعده» (شمال یمن) به شهادت رسیدند، به بیمارستان «رازح» منتقل شده است.

این شبکه یمنی همچنین شامگاه امروز گزارش داد که در حمله توپخانه‌ای نیروهای سعودی به شهرستان مرزی شدا یک شهروند یمنی به شهادت رسیده است.

خبرنگار المسیره همچنین امروز خبر داده بود که در پی حمله توپخانه‌ای ارتش عربستان سعودی به شهرستان مرزی شدا در شمال یمن و حمله پرنده‌های نظامی عربستان سعودی به منطقه «الحجله» در شهرستان مرزی رازح یک شهروند یمنی زخمی شده است.

این در حالی است که رسانه‌های یمنی، روز گذشته، نیز خبر داده بودند که ارتش عربستان سعودی در بازارهای منطقه الرقو در شهرستان مرزی «منبه» به سمت شهروندان یمنی آتش گشوده که به دنبال این اقدام، یک نفر، شهید و پنج تن دیگر مجروح شدند.

عربستان سعودی در رأس یک ائتلاف عربی و تحت حمایت آمریکا و با جانبداری‌های سازمان ملل، از ششم فروردین ۱۳۹۴ با ادعای تلاش برای بازگرداندن رئیس‌جمهور مستعفی یمن به قدرت، اقدام به تجاوز نظامی علیه یمن و محاصره زمینی، هوایی و دریایی این کشور کرده است.

این تجاوز نظامی هیچ کدام از اهداف ائتلاف سعودی را محقق نکرده و فقط با کشته و زخمی شدن هزاران یمنی، آواره شدن میلیون‌ها نفر، به بار آمدن خرابی برای زیرساخت‌های این کشور، گسترش قحطی، گرسنگی و بیماری‌های واگیردار همراه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    0 0
    چین ریسه
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    انشاا... انتقام می گیریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس