معترضان صهیونیست‌ بعد از بستن راه‌ها؛ به اقدام مستقیم ادامه می‌دهیم+فیلم

شهرک‌نشینان معترض مسیرهای اصلی تل‌آویو را بستند و طی درگیری با پلیس رژیم صهیونیستی، اعلام کردند که به اقدامات مستقیم علیه کابینه «بنیامین نتانیاهو» ادامه خواهند داد.

به گزارش مشرق، امروز (چهارشنبه، اول مارس) تصاویر و فیلم‌هایی در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد، شهرک‌نشینان صهیونیست با زنجیر و سیم‌خاردار مسیرها و راه‌های اصلی تل‌آویو منتهی به قدس اشغالی و حتی داخل شهر را بسته‌اند.

پایگاه اینترنتی شبکه «آی‌۲۴» ضمن توصیف این وضعیت به «وفاداری به عهد تظاهرات‌کنندگام در افزایش تنش‌ها»، گزارش داد: «اسرائیلی‌ها برای جلوگیری از رفت‌وآمدها در شهر، جاده اصلی تل آویو به سوی قدس را بستند. انتظار می‌رود که تظاهرات بیشتری نظیر این اقدام در پایتخت اسرائیل برگزار شود».

تصاویر منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که جاده شماره یک تل‌آویو با زنجیر و سیم خاردار توسط شهرک‌نشینان صهیونیست بسته شده است؛ تظاهرکنندگان و معارضان کابینه «بنیامین نتانیاهو» به هدف خود برای تشدید اعتراضات و اقدامات بزرگ‌تر نزدیک می‌شوند.

معترضان صهیونیست‌ مسیرهای اصلی تل‌آویو را بستند +فیلم

سازمان‌دهندگان و مجریان این تظاهرات‌ها امروز در بیانیه‌ای که در پایگاه اینترنتی عبری‌زبان خود منتشر کردند، گفتند: ««اسرائیل دیکتاتوری نخواهد بود. میلیون‌ها نفری که در هشت هفته گذشته به خیابان‌ها ریختند، این را به صراحت گفته‌اند و ما هم اکنون به سمت اقدام مستقیم حرکت می‌کنیم».

آن‌ها افزودند: «در مواجهه با دولتی که به دنبال برهم زدن نظام دموکراتیک است، نظم عمومی را برهم خواهیم زد. ده‌ها هزار نفر در سراسر کشور به تظاهرات می‌آیند تا جلوی طرحی را بگیرند که هیچ حمایت گسترده‌ای در میان مردم ندارد».

ساعاتی پیش رسانه‌های عبری در گزارش‌های خود از گسترش تظاهرات به سراسر سرزمین‌های اشغالی و بسته‌شدن راه‌ها در اعتراض به اصلاحات قضایی کابینه «بنیامین نتانیاهو» خبر داده و اعلام کردند که امروز درگیری‌هایی بین پلیس و تظاهرکنندگان در تل آویو رخ داده است.

هفته جاری، هشتمین هفته اعتراضات و تظاهرات شهرک‌نشینان صهیونیست علیه طرح کابینه «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر تل‌آویو برای اصلاحات قضایی در سرزمین‌های اشغالی است و صدها نفر از نظامیان و افسران ارتش رژیم اشغالگر نیز به این تظاهرات‌ها پیوسته‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس