کد خبر 1469531
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
صیادمنش در تیم اصلی یا بازهم در تیم زیر ۲۱ سال هال‌سیتی؟

بازگشت اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم هال سیتی بعد از چند هفته مصدومیت و حضور در تیم زیر ۲۱ سال این تیم ممکن است یک مسابقه دیگر تمدید بشود.

به گزارش مشرق، اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال سیتی در رقابت‌های چمپیونشیپ انگلیس پس از چند هفته مصدومیت شرایط تمرین و بازی را پیدا کرده است.

با این حال با نظر کادر فنی و پزشکی هال سیتی، برای جلوگیری از تکرار مصدومیت مهاجم ایران و فشار کمتر روی این بازیکن، اللهیار هفته گذشته برای تیم زیر ۲۱ سال هال سیتی یک نیمه به میدان رفت. او در این مسابقه برابر زیر ۲۱ ساله‌های برنلی یک گل زد؛ اگرچه سیتی با نتیجه ۲ به ۳ در نهایت بازنده شد.

به نوشته وب سایت hulldailymail، این مسابقه برای صیادمنش یک نقطه عطف کلیدی برای بازگشت و آمادگی کامل یاد می‌شود اما «لیام روسنیر» سرمربی هال سیتی همچنان مایل است برای بازگشت مهاجم ایرانی خود با احتیاط حرکت کند.

روسنیر حالا باید تصمیم بگیرد که اللهیار آیا به ترکیب تیم اصلی بازمی گردد و در بازی جمعه این هفته مقابل وست بروموویچ به میدان برود و یا یک بازی دیگر برای تیم زیر ۲۱ سال به میدان برود؛ در دیدار روز شنبه هفته آینده مقابل شفیلد ونزدی.

اخیراً سرمربی هال سیتی با تمجید از مهاجم ایرانی اش، او را خاصتر از سایر بازیکنانش توصیف کرده بود: «اللهیار مرا بسیار خوشحال می‌کند. قبلاً به شما گفته‌ام، من همه آنها را دوست دارم، اما اللهیار یک پسر خاص است وقتی او را بشناسید و بدانید از کجا آمده است و نگاه او به زندگی، بسیار مثبت است.»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    0 0
    يا شايدم توي تيم 18+ قرار بگيره عزيز !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس