کد خبر 1469518
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
نتانیاهو مدعی شد: ایران عامل حمله به نفتکش ما بود

بنیامین نتانیاهو مخالفان خود را آنارشیست معرفی کرد و خواستار پلیس برخورد با آنها شد.

سرویس جهان مشرق - تظاهرات صهیونیست ها بر علیه بنیامین نتانیاهو در سرزمین های اشغالی ادامه دارد و در آخرین دور از تظاهرات، پلیس رژیم صهیونیستی برای متفرق کردن معترضان صهیونیست و تظاهر کنندگانی که اقدام به بستن خیابان ها و مانع از حرکت قطار شده بودند، دست به اعمال خشونت زده و وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز معترضان را آنارشیست خواند.

در ادامه حمایت از اعمال خشونت پلیس رژیم صهیونیستی علیه معترضان، بنیامین نتانیاهو،‌ در اظهارات حمایت آمیز خود از اعمال خشونت علیه معترضان خود گفت:

«ما خشونت علیه نیروهای پلیس، ایجاد سد معبر و نقض آشکار قوانین را نمی پذیریم. حق اعتراض داشتن، به معنی حق ایجاد هرج و مرج نیست. من به طور کامل از وزیر امنیت داخلی، ایتمار بن گویر، رئیس پلیس و نیروهای پلیس اسرائیل (رژیم صهیونیستی) که علیه قانون شکنانی که زندگی روزمره شهروندان اسرائیلی (صهیونیستی) را مختل می کنند، اقدام می کنند، حمایت می کنم.»

حمایت نتانیاهو از خشونت پلیس علیه معترضان

سرکوب معترضان به دولت نتانیاهو توسط پلیس رژیم صهیونیستی

پیشتر، بنیامین نتانیاهو در جلسه کابینه در باره نحوه برخورد با معترضان گفته بود:‌

میخواهم به شما اجازه دهم که با مشت معترضان را بزنید! این هایی که الان با طرح تغییر در ساختار قضائی مخالفت میکنند، همان هایی هستند که واکسیناسیون مخالف بودند، با اینها باید کوبنده برخورد کرد!

حمایت نتانیاهو از خشونت پلیس علیه معترضان

ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز در رابطه با نحوه برخورد با معترضان علیه نتانیاهو نوشت: من به نیروهای پلیس گفتم نباید نسبت به آنارشیست هایی که به پلیس ها حمله می کنند، موانع پلیس را می شکنند و هرج و مرج ایجاد می کنند، مدارا وجود نداشته باشد.

این اظهارات نتانیاهو و مقامات رژیم صهیونیستی در حالی است که در زمان وقوع اغتشاشات در ایران و حمله مسلحانه آشوبگران به نیروهای پلیس و آسیب رساندن به اموال عمومی توسط اغتشاشگران، بنیامین نتانیاهو با حمایت از اغتشاشات و نا آرامی های داخل ایران، اقدام به ستایش اغتشاشگران کرده و آشوبگران را افرادی آزادی خواه دانست!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    5 0
    عجب، اینها که می گفتند نباید با معترضان ذره ای خشونت داشت!
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    1 1
    الان اطاق فکرایران کجاست؟که مثل خودشون برای نهایت استفاده ازآشوب درایران ،ازاین شلوغی اینبار ایران نهایت استفاده روبکنه چندتادانه درشت یهودو صهیون روداخل عمق مناطق اشغالی به درک واصل کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس