کد خبر 1469283
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳
تظاهرات علیه شهرک‌نشینان در فلسطین اشغالی

منابع خبری سه‌شنبه شب گزارش دادند، هزاران نفر در شهر «سخنین» واقع در شمال فلسطین اشغالی علیه حملات شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به کرانه باختری تظاهرات کردند.

به گزارش مشرق از پایگاه خبری معا فلسطین، شرکت کنندگان در تظاهرات شهر سخنین، شعارهایی در محکومیت تجاوزات شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست سر دادند و خواستار وحدت فلسطینیان برای مقابله با صهیونیست‌های فاشیست شدند.

بر اساس این گزارش، این تظاهرات به دعوت کمیته عالی پیگیری امور عرب‌های ساکن فلسطین اشغالی برگزار شده است.

احمد الطیبی عضو عرب پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) در این تظاهرات گفت که این تروریسم سازمان یافته است و ارتش اشغالگر به خرابکاران یهودی اجازه داد تا جنایت فجیع را در حواره واقع در شمال نابلس انجام دهند و این در حالی است که هیچ یهودی در پی این وقایع بازداشت نشد.

شهرک نشینان صهیونیست روز یکشنبه با حمایت نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف نابلس یورش بردند و با فلسطینیان درگیر شدند.

شهرک نشینان صهیونیست همچنین به ده‌ها خودروی متعلق به فلسطینیان آسیب رسانده و تعدادی از منازل مسکونی متعلق به فلسطینیان را به آتش کشیدند که در پی این یورش وحشیانه یک فلسطینی شهید و صدها نفر زخمی شدند.

این حملات در حالی صورت گرفته که در عملیات شهادت طلبانه روز یکشنبه فلسطینیان در شهرک حواره دو نفر از صهیونیست‌ها کشته شدند. ارتش رژیم صهیونیستی درپی این عملیات ضد صهیونیستی شهرک حواره را محاصره کرده و در جست وجوی مجری عملیات است.

این عملیات ضد صهیونیستی پس از آن انجام شده است که در تازه ترین جنایت رژیم صهیونیستی در نابلس، ۱۱ فلسطینی شهید و بیش از ۱۰۲ تن دیگر زخمی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس