نشست صمیمانه امیرعبداللهیان با دیپلمات‌های ایرانی در ژنو

وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در جمع دیپلمات‌ها، همکاران نمایندگی و نمایندگان و کارکنان ایرانی شاغل نزد دفاتر سازمان‌های تخصصی و بین المللی مقیم ژنو با آنها دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش مشرق، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در آخرین برنامه از اولین روز حضور پرکار و پرتحرک دیپلماتیک خود در ژنو، دوشنبه شب در نشستی صمیمانه در محل اقامتگاه سفیر کشورمان در جمع دیپلمات‌ها، همکاران نمایندگی و نمایندگان و کارکنان ایرانی شاغل نزد دفاتر سازمان‌های تخصصی و بین المللی مقیم ژنو و همچنین خانواده‌های این همکاران حضور یافت و ضمن استماع اظهارات و دیدگاه‌های آنان، سخنانی ایراد کرد و از تلاشگر های مجدانه و دلسوزانه آنان تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است، وزیر امور خارجه کشورمان شامگاه یکشنبه به منظور شرکت در ۵۲ امین اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل و نیز بخش عالیرتبه کنفرانس خلع سلاح، به ژنو سفر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    0 0
    مشرق نيوز جونم خوب اطلاعات دقيق بده ديگه چرا همش خون به جيگرمون ميكني عزيزم؟ بگو ببينم چقدر صميمانه بوده اين ملاقاتها و نشستهاي مقامات ما با مقامات اونها ؟ و اصلاً كيا بودن توي جلسات صميمانه ؟ مرسي مشرق نيوز محبوبم.
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    0 0
    خوشم میاد فهمیدن دیگه رفتنی هستین. خداحافظ جمهوری اسلامی چه خبر مهمی چه دیدارهای مهمی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس