وعده عجیب فتح‌الله‌زاده به بازیکن معلول استقلال/ در باشگاه به پادوانی مسئولیت می‌دهیم

طبق اعلام قبلی مدیرعامل باشگاه استقلال، این باشگاه از هوادارانش درخواست کمک مالی کرد.

به گزارش مشرق، علی فتح‌الله زاده بامداد سه شنبه در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت: از روزی که به استقلال آمدم ۱۶۰ میلیارد پول آوردم. مشکلی بابت مطالبات جاری نداریم اما مشکل ما مطالبات گذشته است.

وی در مورد اعلام شماره حساب برای کمک هواداری افزود: تلفن من هزاران زنگ دارد که می‌گویند شماره حساب بده تا کمک کنیم.

مدیرعامل استقلال خاطرنشان کرد: با دو شرکت صحبت کردم بخشی از پول استرا پرداخت شود. دو نفر قول دادند پول محبی را بدهند اما ندادند و من طنابی که در رفته بود را گرفتم.

وی ادامه داد: امروز فیفا گفت تا ۴۵ روز باید ۱۴۷ هزار دلار بدهیم تا محبی را از دست ندهیم. من به ای اف سی گفتم ۵۵۰ هزار دلار می‌خواهیم. آنها می‌گویند تحریمیم. برای گرفتن پول تحریمیم اما برای پرداخت تحریم نیستیم؟ من به پول کنفدراسیون فکر نمی‌کنم اما تلاشم را می‌کنم. این شوخی نیست که در سه ماه و نیم ۱۶۰ میلیارد پول آوردم.

وی تاکید کرد: من تلاشم را می‌کنم و هوادار هم پشت ما باشد. اگر نتوانیم پول بدهیم و مشکلی به وجود بیاید این هواداران دل آزرده می‌شوند. همیشه این کمک‌ها برای برخی تیم‌ها بوده. صدری و جهرمی وزیر ارتباطات وقت به یک باشگاه کمک کردند. همه باید کمک کنیم پول استرا پرداخت شود. از دو شرکت یکی احتمالا به توافق برسیم.

فتح‌الله‌زاده تاکید کرد: با دوستان رایزنی می‌کنیم که مشکل را حل کنیم. از کشور و مسوولان انتظار داریم کمک کنند. این مردم حق دارند نگران شوند. هر زمان بگویند یک نفر می‌تواند کاری انجام دهد من می روم و به او کمک هم می‌کنم. استقلال میلیون‌ها هوادار عاشق دارد. این شرایط در جامعه تاثیر دارد.

وی گفت: ۱۰۰ میلیارد پولی نیست به ما قرض دهند ۱۵۰ میلیارد وام گرفته شده و من باید ماهی ۸ میلیارد قسط دهم. من قراردادی بستم که ۷۰۰ میلیارد سود دارد اگر مشکل استراماچونی حل شود.

وی گفت: الان یک تنه نمی‌شود کار را پیش برد. بیایید و کمک کنید و دلار ارزان به ما بدهید. برخی می‌توانند این کمک را کنند. اگر این ۱۰۰ میلیارد را پرداخت کنیم میلیون‌ها نفر حتی پرسپولیسی‌ها خوشحال می‌شوند. هوادار با تیم زندگی می‌کند.

مدیرعامل استقلال خاطرنشان کرد: عدد اولیه طلب استرا ۱۰ میلیارد بود. ما گفتیم بیایید تکلیف مشخص کنید تا پولی بیاید. قربانزاده کلی زحمت کشید اما کسی خریدار نبود. باید فکری به حال باشگاه‌ها شود.

وی افزود: در زمان مدیریت وقت طلب استرا ۱۶۰ میلیون تومان بود اما این پول را ندادند من الان ۱۰۰ میلیارد باید بدهم. طلب میلیچ را با صد هزار دلار می‌توانستیم درست کنیم. اما ۲۲۰ هزار دلار در یک روز ۲۸۰ هزار دلار شد. مشکلات زیادی داریم. این مشکلات فقط مخصوص باشگاه نیست و برای کشور است. دولت باید کمک کند تا مردم نشاط داشته باشند. یک شرکت گفت به من تضمین بدهید که پنج سال آنها هستند همین فردا ۱۰۰ میلیارد را می‌دهد اما من نمی‌توانم تضمین بدهم چون نمی‌دانم تا کی هستم.

وی افزود: روزی که من آمدم گفتند ۳۰۰ میلیارد پول هست. روز اول به مالی زنگ زدم گفتم ۵۰ میلیارد پول استرا را بدهیم اما به من گفتند یک ریال هم نیست و تازه وام هم گرفتند. از مظلومی پرسیدم و او هم گفت پول هست. قربانزاده هم گفت پول موجود است. این چهار ماه یک روز خوب نداشتم. همین دیشب یک شکایت آمد از سمت ایجنت یامگا به مبلغ ۲۶۰ هزار دلار. دارم دیوانه می‌شوم یک بازیکن ۳۰۰ هزار دلاری چگونه می‌شود ۲۶۰ هزار دلار ایجنتش بخواهد. من به هر طرف نگاه می‌کنم یک طلبکار می‌آید.

فتح‌الله‌زاده خاطرنشان کرد: هوادار محبی و قایدی را دوست دارد و من باید آنها را نگه دارم. یک بازیکن جوان داریم که قرارداد سه ساله‌اش چهار و نیم می‌شود اما قراردادش را عوض کردند و ۳۳ میلیارد کردند. اینقدر افزایش مگر می شود؟ این بازیکن زیر ۲۵ سال است اما سال سوم قرارداد او فهرست پر می‌کند.

وی گفت: با تمام وجود تلاش می‌کنم مشکل استرا را حل کنم. حاضرم فحش بخورم اما کسر امتیاز نشود. کسر امتیاز بعید است اما حضور در آسیا مهم است. من امیدوار هستم که دولت یا بانک‌ها کمک کنند یا حتی ارز نیمایی. به نخ و سوزن ارز نیمایی می‌دهند اما به ما نه. این غلط است.

وی تاکید کرد: ما فوتبال حرفه‌ای نداریم. در فوتبال حرفه‌ای می‌آیند می‌گویند درآمدت از کجاست اگر نتوانیم خرج کنیم برخورد می‌کنند.

فتح‌الله‌زاده خاطرنشان کرد: آن سال اگر شفر را نگه می‌داشتیم قهرمان می‌شدیم او رفت ۳۰ میلیارد به او دادیم. به هوادار اطمینان می‌دهم که از نظر پرداختی مشکل نداریم اما این مشکل از گذشته به ما رسیده اما این از حیطه فوتبال باشگاه ما خارج است. تا روز آخر شانه خالی نمی‌کنم. تمام هم و غم استرا بود. اولین دستورم در استقلال پرداخت مطالبات استرا بود. از کجا می‌دانستم دلار در عرض یک ماه از سی و خورده‌ای به پنجاه و هشت هزار دلار می‌رسد. متاسفانه از حضور سجادی هم نمی‌توانیم بهره ببریم. ته دلم این است که مشکل را برطرف می‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که در صورت ناکامی در پرداخت مطالبات استرا چه اتفاقی رخ می‌دهد گفت: اگر ادامه دار باشد جریمه دارد. نمی‌توانم ببینم تیم ما از لیگ قهرمانان حذف و کسر امتیاز شود.

فتح‌الله‌زاده گفت: هنوز نمی‌توانم قبول کنم ۵۰۰ میلیارد پول داشته باشیم پول استرا را ندهید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجمد IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    2 0
    باشگاهي كه دستش و چشمش به خزانه دولتي باشه و نتونه خودش هزينه خودشو تأمين كنه واقعأ بود و نبودش براي چيه اين همه از خزانه پول هاي هنگفت خرج اين باشگاهها ميشه كوچكترين استفاده اي براي كشور و مردم دارن با پولي كه هرينه بازيكنان اين تيم ها ميشه فقط ماشينهاي لاكچري سوار مبشن با خانم هاي بازيگر جوان رستوران ميرن سلفي مي گيرن
  • سجاد IR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    2 0
    گور پدر استقلال و پرسپولیس این همه هزینه میلیاردی میکند امثال علی کریمی پرورش میدن اسطوره میگن عشق و حالشون میکن به ریش ما میخندن اصلا به چه درد میخوره فوتبال مردم فقر بدبختی گرسنگی رنج میبرن
  • مجيد عابد IR ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    1 0
    يعني عاشق حرف زدن هاي آقاي فتح الله زاده م به خدا از ديالوگ هاي صدتا از سريال هاي طنز باحال تر و قشنگ تر هست استاده واقعيه كلامه آقاي فتح الله زاده استاد
  • IR ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    1 0
    تو فوتبال میلیارد پول خرده
  • IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    0 0
    شماره کارت
  • IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    5 0
    جاهای مهم تری برای خرج کردن این پول هست! خواهشا از جیب ملت به اینا پول ندید! ملت راضی نیستن پولشون تو این شرایط خرج اینا بشه
  • IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    2 0
    آره هر چی میخواد از کیسه خلیفه بدین بهش. بعد برادرانه با هم هاپولیش کنید. همیشه همینطور بوده
  • IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    2 0
    همین که آجورلو، سعادتمند و دیگران با خیال راحت اینهمه فساد آشکار انجام دادند و هیچ مسئولی به روی مبارک نیاورد، یعنی مبارزه با فساد در این مملکت بیشتر نمایشه تا واقعیت.
  • IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    5 0
    پول بیت المال و مردم بدبخت را نباید به یه مشت فوتبالیست بی‌شعور بدهند که با پول مردم معروف شوند و به نون نوا برسند بعد لگد پرانی کنند .بعنوان یک ایرانی راضی نیستم یک ریال از پول بیت المال به تیم‌های ورزشی داده شود .
  • علی IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    2 0
    سلام.یک‌کشور‌سرمایه‌داری‌صرف‌درست‌شده یک‌دلال‌بازار‌بزرگ‌.حرام‌ربا‌‌رانت‌و.....تاراج بیت‌المال‌
  • ح IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    5 0
    جالبه هیچکس هم صداش در نمیاد که پول بیت المال مردم داره خرج چیزای غیرضروری میشه!!
  • عثمان IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    4 0
    ای خدا لعنتت کنه با بول بیت المال میخوای ......
    • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
      0 0
      شد، ریش بچش هم در اومد. دیر رسیدی عمو.
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    4 0
    تابحال که اینهمه فساد مالی و سوءاستفاده از بیت المال در ورزش حرفه ای و قهرمانی بخصوص فوتبال رخ داده، هرگز دیدید دولتها و قوه قضا پیگیری و رسیدگی و از تکرار فساد پیشگیری کنند؟ نتیجه این شده که اخیرا کاملا هار و وحشی به بیت المال حمله می کنند. مدیرعامل باشگاه بورسی که قرارداد بازیکن و کادر فنی رو 900 درصد افزایش داده با افتخار اعلام هم می کنه
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    0 0
    الان من و خیلیا دیگر مستاجریم. این پول هایی که فتح ا... زاده میگه . چه دردی را میخواد دوا کنه
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    2 0
    به عنوان یک ایرانی، حتی راضی نیستم یک ریال از بیت المال خرج ورزش کثیف فوتبال بشه.
  • علی افصحی IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    2 0
    این دهن گشادهایی که در بین بازیکنان هستند مثل وریا!یا دایی ، گل غیر!محمدی و..که فالورهای آن چنانی داشته!و با اتکاء به آن ها حتی علیه امنیت ملی اقدام کرده و سخن از «کورد»! می کنند بسم الله این گوی و این میدان!بفرمائید به طرفدارانتان بگویید تا پول «استرا»یتان را بدهند!فتح الله زاده ای که حتی یک تحقیق ساده مالی نکرده که بداند در استقلال چقدر پول است وبا تلفنی که بعداز پذیرش سکانداری تیم زده می فهمد پولی در بساط نیست!! چگونه می تواند پولی که احیانا بگیرد بازپس دهد اصلا چه اصراری دارد که حتما مدیر عامل باشد اگر دارد دیوانه می شود مگرمجبور است بی هیچ پشتوانه مالی مدیر عامل باشد استعفا دهد نه این که کلاه به کلاه کرده و مشکل را به جای حل به آینده مبهم پاس دهد!و یا علاقه مند مدیر عاملی. است حسابی را معرفی و از تک تک هواداران و دهن گشادهای سلبریتی فوتبالی مثل قائدی و زنش بحواهد به جای پارتی های مختلط و راه انداختن بارهای خانگی دوبی!حداقل عرضه نشان داده به بنگاه پول ،پارتی، و..خودشان کمک کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس