کد خبر 1468716
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
استقلال ناامید از وام بانکی/ پرداخت طلب استراماچونی سخت‌تر شد

کار استقلال برای پرداخت طلب سرمربی اسبق آبی‌ها سخت‌تر شد.

به گزارش مشرق، جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال امروز برگزار شد مدیران این باشگاه به بررسی مسائل مختلف پرداختند.

مهمترین موضوع این جلسه، بررسی راه‌های پرداخت بدهی استراماچونی بود. پیش از این باشگاه استقلال دریافت وام بانکی، درخواست کمک دولتی و همچنین استفاده از اسپانسر جدید را به عنوان راه‌های تامین منابع مالی برای حل و فصل پرونده استراماچونی در نظر گرفته بودند.

با اینحال گفته می‌شود بانک مدنظر با درخواست آبی‌ها موافقت نکرده و به این ترتیب این مورد منتفی شده است. اکنون مدیران باشگاه استقلال نگاه ویژه‌تری به کمک دولتی دارند. حتی در این زمینه درخواست ملاقات با محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور نیز ارائه شده اما هنوز پاسخی دریافت نشده است.

با توجه به شرایط موجود، در جلسه امروز قرار شد مدیران باشگاه در روزهای پیش رو، تلاش‌ها برای تامین منابع مالی را بیشتر کنند تا حداکثر ظرف مدت یک هفته به نتیجه‌ای قطعی برسند. بدهی باشگاه استقلال به استراماچونی اکنون با حساب تاخیر در پرداخت، به حدود ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار یورو رسیده که با توجه به افزایش سرسام آور نرخ ارز، سختی کار دوچندان می‌شود.

ضمن اینکه در جلسه امروز قرار شد تا پایان سال جاری حق و حقوق بازیکنان به همراه پاداش آن‌ها پرداخت شود. باید دید که در نهایت مدیریت باشگاه استقلال از چه طریق می‌تواند مشکلات مالی را پیش از فرارسیدن سال ۱۴۰۲ برطرف کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    0 0
    مگر استقلال مدعی ۴۰میلیون هوادار نیست پس هرطرفدار یک دلار کمک کند تا باشگاه بدهیش را بپردازد ودرمقابل به هواداران بدهکار شود
  • حسن IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    0 0
    چه کسی به این آقایان اجازه داده که دست در خزانه ملت کرده و بی عرضه بودن خود را بپوشانند.فوتبالی که نتواند پول در بیاورد بهتر است تعطیل شود وگرنه فسادش جامعه را خفه خواهد کرد فرقی نمی کند استقلال پزسپولیس باشد یا تیم های دیگر صنعتی و دولتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس