کد خبر 1479508
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
ادعای مربی اسبق استقلال: شفر دلال بود/ آقای آجورلو با پول بورس چه کردید؟

پیشکسوت استقلال مدعی است که سرمربی اسبق این تیم بیشتر از اینکه سرمربی باشد یک دلال بود و به دلیل زدوبند و دلالی از استقلال اخراج شد!

به گزارش مشرق، علی چینی در خصوص بدهی سنگین باشگاه استقلال به استراماچونی، اظهار داشت: چهار سال از بدهی استقلال به استراماچونی می‌گذرد و چهار مدیرعامل عوض شده؛ چرا رئیس سازمان خصوصی‌سازی با مدیران گذشته استقلال کاری ندارد؟ اگر مدیران گذشته پول استراماچونی را به موقع می‌دادند، استقلال تاوان کمتری پرداخت می‌کرد نه اینکه کار به اینجا بکشد که مجبور باشد یک میلیون و هشتصد هزار دلار به مربی‌ای بدهد که حقش نیست!

وی افزود: از امیرحسین فتحی مدیرعامل وقت استقلال که وینفرد شفر را به عنوان سرمربی انتخاب کرد باید پرسید معیار شما برای این انتخاب چه بود؟ او در آن برهه استقلال را با اتفاقات و حاشیه‌های زیادی روبه‌رو کرد. من همان روز گفتم تیمی که سال اول با شفر نتیجه گرفت تیمی بود که ما بسته بودیم و منتظر باشید تا تیم او را در فصل آینده ببینید. در فصل بعد او بازیکنان بی‌کیفیت خارجی به ایران آورد و مدیران وقت استقلال یقه او را نگرفتند و هرچه دستور داد فقط چشم گفتند.

پیشکسوت استقلال مدعی شد: شفر بیشتر از اینکه سرمربی باشد یک دلال بود. در زمان او چند فوتبالیست بی‌کیفیت خارجی به استقلال آمدند و پول‌های بیت‌المال را گرفتند؟ شفر سال بعد به خاطر زدوبند و دلالی از استقلال اخراج شد!

بیشتر بخواانید:

استعفای دوباره‌ فتح‌الله‌زاده از مدیرعاملی استقلال

چینی افزود: فصل گذشته مصطفی آجورلو، مدیرعامل وقت می‌توانست بدهی استراماچونی را پرداخت کند. او حدود ۷۰۰ میلیارد تومان از پول بورس را هزینه کرد، چرا هیچ کس با او کاری ندارد؟ چرا هیچ کس نمی‌گوید پول بورس چه شد؟ چرا هیچ‌کس نمی‌گوید آجورلو با اینکه ۷۰۰ میلیارد پول داشت از پرداخت بدهی استراماچونی خودداری کرد؟

وی تاکید کرد: عملکرد فتح‌الله‌زاده در این سال‌ها که مدیرعامل استقلال بوده، مشخص است. او روی سایر کمک‌ها حساب کرده بود که در سخت‌ترین شرایط سکان مدیریت استقلال را بر عهده گرفت، عملکرد او با انتقاد همراه است اما اینکه بخواهیم تمام گناه استراماچونی را گردن او بیندازیم بی‌رحمی است.

پیشکسوت تیم استقلال در پایان گفت: باید افسوس خورد که استقلال، تیمی که این قدر خوب بازی می‌کند با چنین شرایطی روبرو شده است. این تیم در آسیا می‌توانست حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد اما حالا شانس بسیار اندکی برای حضور در لیگ قهرمانان دارد. درخواست کمک از دولت دارم، از رییس جمهور محترم و وزیر ورزش و جوانان درخواست می‌کنم در این مقطع زمانی به استقلال کمک کنند. این تیم بیش از ۴۰ میلیون هوادار دارد که تمام آرزوهایشان را در استقلال جستجو می‌کنند، باید به استقلال کمک شود نه اینکه تیم را به امان خدا رها کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    4 0
    کلان نظام ما مجلس وزیران ریسان وووو همه دلالن و دنبال دلالها هم هستن که درصد ازشون بگیرن
  • رضا IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    3 1
    آقای چینی لطف کنید پشت سر حرف نزنید چرا همون موقع نگفتید درست نیست با شخصیت آدمها بازی کنید
  • رسول IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    3 2
    بیش از چهل ملیون؟؟؟؟خدایا بسه دیگه .این چینی چرا مثل اجناس چینی نیست تموم شه .هر روز مصاحبه .الان هم به عنوان یه پیشکسوت بزرگ در کنار علی دایی و علی پروین از دولت خواهش دارد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس