اشتباه لفظی درباره مسمومیت دانش‌آموزان‌ شیراز دردسرساز شد

اشتباه یک رسانه درباره مسمومیت دانش‌آموزان‌ در شیراز موجب انتشار اخباری در این خصوص در شبکه‌های اجتماعی شد که مسئولان آموزش و پرورش استان فارس این خبر را تکذیب کردند.

به گزارش مشرق، یک رسانه اقدام به انتشار خبری مبنی بر مسمومیت دانش‌آموزان‌ در بروجرد کرد که در این خبر از شیراز هم به عنوان محل وقوع مسمومیت نام برده بود.

در پی انتشار این خبر، مطالبی در شبکه‌های اجتماعی در خصوص مسمومیت دانش‌آموزان‌ در شیراز منتشر شد.

با انعکاس این خبر مسئولان آموزش و پرورش فارس اعلام کردند که این موضوع صحت ندارد و تاکنون حتی یک مورد هم از مسمومیت دانش‌آموزان‌ در استان مشاهده نشده است.

پس از پیگیری مسئولان این رسانه درصدد تصحیح این اشتباه برآمد و نام شیراز را از خبر حذف کرد اما برخی کاربران متأثر از خبر اشتباه اولیه بنا را بر مسمومیت دانش‌آموزان‌ در شیراز گذاشتند.

خبرنگار ما برای بررسی این موضوع با مسئولان آموزش و پرورش فارس گفت و گو کرد که بنا بر اعلام این مقامات موضوع مسمومیت دانش‌آموزان‌ در شیراز صحت ندارد و چنین رخدادی اساسا در استان فارس و شهر شیراز اتفاق نیفتاده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    3 1
    تمام این اتفاقات مشخصه توسط کیا انجام میشه حکومت هم خوب میداند دقیقا میداند دمشون به کجا وصله مماشات میکنه چون خیلیهاشون اگه مردم بدونن به مخیله مردم نمیرسید اینا باشن همه ام به ظاهر انقلابی و مسلمان هستند
    • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      0 0
      آخرش مثل همیشه رسوا شدی
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    0 1
    امیدوارم نظام به پختگی برسه و سیستمیی طراحی شه که دوره آدمهایی با کارهای نادرست در جهت خراب کردن اعتماد مردم ، به شک انداختن و... تمام شود و اینا نتونن جولان بدن چه جریان در ارز باشه چه موارد بالا
  • IR ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    0 0
    این اتفاقات از عوارض طبیعی پیوندتان با طالبان و القاعده است
  • فامیل دور IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    0 0
    میگن با آدمای احمق دوستی نکن چون از رو حماقتش میخواد بهت خوبی کنه فقط ضرر می‌رسونه...حالا قصه این آدمای که دارن با این کارا وجهه نظام رو خدشه دار میکنند و باعث موج منفی در جامعه میشن در حالی که فکر میکنند دارن به نفع نظام و کشور این کارو میکنن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس