هیچ دیداری برای استقلال راحت نیست/ ثبات ترکیب دلیل موفقیت است

کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال بازیهای راحتی را با پیروزی پشت سر نگذاشته است گفت: در لیگ برتر بازی آسانی وجود ندارد.

به گزارش مشرق، حسین فرزامی با اشاره به شرایط آبی پوشان در لیگ برتر گفت: استقلال در چند هفته اخیر نمایش خوبی داشته است. ۴ برد پیاپی درلیگ برتر و پیروزی مقابل ملوان در جام حذفی نشان از ثبات در استقلال و رسیدن به یک ترکیب ثابت برای قهرمانی در پایان فصل.

وی افزود: گفته می شود که استقلال بازیهای راحتی را با پیروزی به پایان رسانده است. در لیگ برتر هیچ دیداری راحت و آسان نیست. همه تیم ها به دنبال این هستند تا از حریف امتیاز کسب کنند تا موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشند.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: برخی ها برای فرار از سقوط می جنگند و بعضی دیگر به دنبال رسیدن به بالای جدول هستند و این اتفاق باعث می شود تا دیدار آسانی در لیگ برتر برای هیچ تیمی وجود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید:

مدافع مطمئن استقلال در خطر محرومیت از بازی حساس

فرزامی در مورد دیدار روز سه شنبه ۹ اسفند استقلال برابر نساجی قائمشهر از هفته بیست و یکم لیگ برتر گفت : نساجی شاید نتایج خوبی در لیگ نگرفته باشد اما این دلیل نمی شود استقلال این تیم را از پیش بازنده بداند. این بازی برای نساجی بسیار مهم است. مطهری نمی خواهد همانند دور رفت بازی را واگذار کند. بنابراین به دنبال این است تا با حمایت هوادارانش در ورزشگاه خانگی، استقلال را شکست داده و موقعیتش را در جدول بهبود ببخشد.

وی ادامه داد: ساپینتو ترکیب اصلی تیمش را شناخته، ارتباط صمیمانه ای با بازیکنان پیدا کرده و همه دست به دست یکدیگر داده اند تا تیم به قهرمانی برسد. سرمربی آبی پوشان می داند که باید برای رسیدن به صدر جدول نساجی را هم شکست دهد. ساپینتو در این دیدار از بهترین ها استفاده خواهد کرد و مطمئنا تلاش می کند تا از ترکیب همیشگی مقابل نساجی استفاده کند. این دیدار برای آبی پوشان بسیار حیاتی خواهد بود. برد در این دیدار آنها را یک گام به قهرمانی نزدیکتر خواهد کرد.

عضو پیشین هیئت مدیره استقلال در خصوص هجمه هایی که در چند وقت اخیرعلیه ساپینتو صورت گرفت اما هواداران و پیشکسوتان از این سرمربی پرتغالی حمایت کردند، گفت: سرمربی آبی پوشان مردی بسیار هیجانی و تندخویی است. او باید آرامش خود را حفظ کند. در دیدار برابر نساجی هم موظف است از روی سکوها بازی را ببیند. بنابراین اگر می خواهد تیمش موفق باشد نباید این قدر وارد حاشیه شده و با هر اتفاق کوچکی با کادر داوری به بحث و جدول بپردازد. او این روزها زیر ذره بین قرار گرفته. باید با آرامش به کارش ادامه دهد و اجازه ندهد هر مسئله کوچکی باعث شود تا تمرکزش از بین برود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس