کد خبر 1468447
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴
باشگاه استقلال از آمانوف شکایت می‌کند

مدیر بین‌الملل باشگاه استقلال گفت که تیم حقوقی این باشگاه در حال تهیه لوایحی است تا از بازیکن ازبکستانی تیم فوتبال استقلال شکایت کند.

به گزارش مشرق، حامد افضلی مدیر بین‌الملل باشگاه استقلال درباره وضعیت عزیزبک آمانوف اظهار داشت: آمانوف حدود ۱۰ روز پیش از فدراسیون فوتبال ایران درخواست ITC کرد و فدراسیون از ما خواست که در این رابطه پاسخ بدهیم که ما این درخواست را رد کردیم و فدراسیون هم به همین دلیل درخواست مذکور را رد کرد.

وی افزود: طبق قوانین فیفا، روند این است که بعد از هفت روز ITC به صورت خودکار از طرف فیفا صادر می‌شود و بعد از آن باشگاه می‌تواند جهت حقوق خود، از آن بازیکن شکایت کند که تیم حقوقی باشگاه در حال تهیه لوایحی است تا از این بازیکن شکایت کند. اینکه برخی مدعی شکست استقلال در این ماجرا شده‌اند، به دلیل بی‌اطلاعی از روند و قوانین فیفا است.

آمانوف که جایی در تفکرات ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال نداشت چند هفته پیش، پس از غیبت در تمرینات استقلال، به مسئولان این باشگاه اعلام کرد که قراردادش را به صورت یک‌طرفه فسخ کرده است‌.

او پس از فسخ یک‌طرفه، در تمرینات تیم نسف‌ قارشی کشورش حضور یافت و طبق اعلام این‌ باشگاه‌ در دیدار دوستانه این تیم‌ برابر دارالامان‌ مالزی با شماره ۲۵ به میدان رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس