توصیه ماکرون و شولتز به زلنسکی: آماده مذاکره با روسیه شو!

بنا به اعلام منابع آگاه، روسای آلمان و فرانسه به اوکراین برای رفتن به سوی مذاکره با روسیه چراغ سبز نشان دادند.

به گزارش مشرق به نقل از تاس، بنا به نوشته یک رسانه آمریکایی، رئیس جمهور اوکراین از سوی متحدان اروپایی خود به سوی بررسی مذاکرات صلح با روسیه سوق داده شده است.

یک رسانه آمریکایی اخیراً به استناد چند منبع ناشناس خود نوشت: «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه و «اولاف شولتز» صدر اعظم آلمان اخیراً به «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین توصیه کردند که بررسی مذاکرات صلح با روسیه را آغاز کند.

بنا به گفته این منابع آگاه، این پیشنهاد در دیدار اوایل ماه جاری این سه تن در کاخ الیزه در پاریس مطرح شد. رئیس جمهور فرانسه در این دیدار به همتای اوکراینی خود یادآور شد که حتی دشمنانی همانند فرانسه و آلمان نیز باید پس از جنگ جهانی دوم صلح کنند.

منابع آگاه از موضوع به نقل از رئیس جمهور فرانسه اعلام کردند که اگرچه زلنسکی یک رهبر جنگی بزرگ بوده است اما در نهایت باید به سمت سیاست مداری بازگردد و تصمیمات سخت اتخاذ کند.

در گزارش این رسانه آمریکایی آمده است که مقامات آلمان و فرانسه هر گونه تصمیم گیری در مورد زمان و نیز شرایط مذاکرات صلح، به طور کامل به اوکراین واگذار کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 17
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    0 0
    زلنسکی این سر سپرده و مزدور فرانسه و آلمان مگر غیر از بله قربان گویی کار دیگری هم بلد است حالا که اکراین ویران شده و غرب هم به فهمید نمی تواند با روسیه درگیر شود به حیله دیگری دست زده .
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    0 0
    اوکراین این وسط کلی ضربه خورد .کلی کشته مجروح ، خانه های ویران .سودشو آمریکا برد .عاقبت اعتناد به سلبریتی غرب گرا و آمریکا
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    0 0
    کار عاقلانه به سود مردم جهان
  • عباس IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    0 0
    کشورش رو نابود کرد رفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس