کد خبر 1467569
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۰
تمجید الهلالی‌ها از فولاد: سورپرایزمان کردید!

فولاد نمایش بسیار خوبی مقابل الهلال داشت و به سختی مقابل این تیم شکست خورد که این مساله تمجید تیم عربستانی را به دنبال داشت.

به گزارش مشرق، دیدار دو تیم فولاد و الهلال در روزی که نماینده ایران نمایش خوبی داشت و حتی می‌توانست برنده از زمین خارج شود، با شکست فولاد در دقایق پایانی همراه بود. با این نتیجه فولاد از رسیدن به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا باز ماند اما عملکرد شاگردان رجبی در این دیدار مورد تمجید نماینده عربستان قرار گرفت.

مربی دروازه‌بان‌های الهلال در پایان این دیدار خطاب به رجبی عنوان کرد: «تیم قدرتمندی داشتید.»

همچنین لوئیز ویتو، بازیکن شماره ۱۰ الهلال که سرمربی این تیم در این بازی حساب ویژه‌ای روی او برای گلزنی باز کرده بود، گفت: «فولاد در این دیدار سورپرایزمان کرد.»

الهلال در حالی به سختی پیروز شد که در مرحله قبل حریف خود را با سه گل شکست داده بود و چندی قبل هم با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل رئال مادرید در فینال جام جهانی باشگاه‌ها شکست خورد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تبریز IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    5 0
    آفرین بر بچه‌های فولاد. و ننگ و نفرین بر کسانی که هم در جام جهانی به تیم ملی ضربه زدند و هم در بازیهای فولاد . اگر از شرم بمیرند هیچ اشکالی ندارد
  • م ع IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    2 0
    کارمان به جایی رسیده که با گلهای کم به تیم‌های عربی میبازیم باعث خوشحالی ما می‌شود
  • Omid IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 4
    فولاد اتوبوسی بازی کرد
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    2 0
    فولاد چاره ای جز بازی دفاعی نداشت! حتی اگر مرعوب شهرت کذائی تیم مقابل نشده بودند با اختلاف دو سه گل میتوانستند پیروز میدان باشند. میشه نکونام را یار اصلی هلال دانست ! طرف تیمش را به قهقرا فرستاد که مثلا ازش حمایت کرده باشد. خاک تو مغزت!
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 0
    تیمهای قدرتمند الهلال و النصر تقریبا 75 سال قدمت دارند و الهلال چند بار قهرمان کشوری و آسیایی داره ، و این مهم البته اتفاقی یا شانسی نیست، و کارشناسان ورزش سعودی بسیار با مدیریت عالی کار کردن، و اگر بخواهیم بدون حسد،غرض و کینه و پنهان کردن واقعیت حرف بزنیم واقعا تیم های قدر و مدیریت و سرپرستی عالی دارند، ن زد و بند میکنن، ن لجبازی، ن پول کسی رو با تاخیر میدن، ن آشنا بازی میکنن، ،،،،، تیم فولاد اهواز هم این بار خوب درخشید،،،، کلا بچه های آهواز ، ابادان، خرمشهر،،،از قدیم فوتبال حرفه ای داشتن ، و بسیار بازیکنهای قدری ، وجود دارد، که اگر از اونجا انتخاب بشن، فوتبال ما کولاک میکنه،،، ب خاطر این دوره حکومت قبلی اول در تهران استادیوم فوتبال ساخته شددوم در اهواز،،،،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس