آلمان خواستار انزوای کامل روسیه در بازارهای بین‌المللی شد

کریستین لیندنر وزیر دارایی آلمان خواستار کمک همه اعضای صندوق بین‌المللی پول از اوکراین و افزایش تلاش‌ها برای انزوای کامل روسیه در بازارهای بین‌المللی شد.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، لیندنر پنجشنبه پس از جلسه اعضای گروه ۷ در شهر «بنگالورو» هند گفت: آلمان قویا متعهد است و اکنون سایر کشورها نیز باید به اوکراین کمک کنند.

وی یادآوری کرد که آلمان با ارسال تجهیزات نظامی از اوکراین حمایت گسترده‌ای کرده و علاوه بر این، سال گذشته یک میلیارد یورو نیز به کی‌یف داد و در حال حاضر در قالب نهادهای اتحادیه اروپا به آن کشور وام می‌دهد.

لیندنر تاکید کرد: حمایت از اوکراین فقط مسئولیت تعداد معدودی از کشورها نیست بلکه همه اعضای صندوق بین‌المللی پول باید کمک کنند.

کشورهای گروه ۷ در جلسه پنجشنبه میزان کمک‌های خود به اوکراین را به ۳۹ میلیارد دلار افزایش دادند و از صندوق بین‌المللی پول خواستند که تا پایان ماه مارس متعهد به ارائه کمک مالی به اوکراین شود.

وزیر دارایی آلمان گفت که صندوق بین‌المللی پول در حال کار روی طرح حمایت ۱۵ میلیارد یورویی از اوکراین است اما همچنان به حمایت‌های مالی بیشتری نیاز است.

لیندنر در آستانه اولین سالگرد شروع چنگ اوکراین تاکید کرد که باید فشارها بر روسیه ادامه پیدا کند و «تلاش‌های بیشتری به منظور انزوای کامل روسیه در بازارهای بین‌المللی انجام دهیم.»

وزیر دارایی آلمان گفت که وضعیت کشورهای بدهکار نیز دومین موضوع مهم در نشست گروه ۷ در هند بود و تاکید کرد این کشورها باید بتوانند دسترسی خود را به بازارهای مالی دنیا حفظ کنند تا به واردات انرژی و مواد غذایی ادامه دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    4 2
    آلمان...... خورد با اون اربابهای یانکی گاوچرون تروريست همجنس بازش!!!
    • IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      0 0
      آروم باش
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    4 0
    آلمان نیاز به گوشمالی اساسی دارد.
  • IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    1 0
    واقعا چه احمقهایی هستند اگر روسیه به مشکلی بخوره حتما از بمب اتم استفاده خواهد کرد و البته این یک اخطار به کشورهای همراه آمریکا هست. با طناب پوسیده آمریکا خود را وارد جنگ اتمی نکنید. ماجراجویی هزینه غیرقابل جبرانی خواهد داشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس