رییس اورژانس کرمان: وزیر ورزش نیاز به عمل جراحی ندارد

رییس مرکز اورژانس کرمان اعلام کرد: پس از انجام سی تی اسکن در کرمان، شخص وزیر ورزش که دچار ضربه مغزی شده بود نیاز به عمل جراحی ندارد زیرا افزایش خونریزی مغزی ندارند.

به گزارش مشرق، محمد صابری شامگاه پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران از محل بیمارستان شهید باهنر کرمان تصریح کرد: بررسی های تخصصی نشان می دهد وزیر ورزش خونریزی مختصر مغزی داشت که هرچند براساس نظر متخصصان نیاز زه جراحی ندارد اما نیازمند بستری در بخش مراقبت های ویژه است.

به گفته وی، نگرانی ها درباره وزیر و نیز مدیرکل ورزش آذربایجان شرقی بود که دچار خونریزی مغزی شده بودند که آنان نیازمند عمل جراحی نیستند.

صابری می‌گوید که حال همه مصدومان حادثه در این لحظه خوب گزارش شده است.

وی تصریح کرد: همچنین ۱۱ مصدوم دیگر نیز از بافت در حال انتقال به کرمان هستند که برخی از آنان نیازمند خدمات سرپایی درمانی بودند اما باز کار انتقال آنان به کرمان انجام شده است.

عصر امروز بالگرد حامل وزیر ورزش و همراهان هنگام نشست در ورزشگاه بافت دچار سانحه شد و هنگام فرود درحالی که چندمتری با زمین فاصله داشت سقوط کرد.

اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش در این سانحه به علت شدت جراحت ها جان باخت.

وزیر و سایر مدیران وزارتخانه ورزش برای شرکت در گردهمایی این مدیران در کرمان حضور داشتند که سیدحمید سجادی به همراه دیگر مسئولان برای بازدید از چند پروژه به رابر و بافت سفر کرده بودند.

سفر این افراد با بالگرد هلال احمر انجام شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    0 0
    چرا نمیگید شهید شد
  • DE ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 0
    تا باشه از این خبرا ....
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 0
    خدا کمکشون کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس