جزییات روند بررسی علت سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش

درباره روند بررسی سانحه و علت آن، هلال احمر پاسخگو است چرا که این بالگرد در مالکیت هلال احمر بوده است.

به گزارش مشرق، حسن رضایی‌فر پنج‌شنبه شب با اشاره به سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش، درباره روند بررسی این سانحه گفت: درباره روند بررسی سانحه و علت آن، هلال احمر پاسخگو است چرا که این بالگرد در مالکیت هلال احمر بوده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان هواپیمایی مسوول رسیدگی به سوانح هوایی در بخش غیرنظامی است، توضیح داد: دستور العمل‌ها به این شکل است که سازمان هواپیمایی فقط پرونده‌هایی که به ثبت رسیده باشد را مورد بررسی قرار می‌دهد، این بالگرد به ثبت سازمان هواپیمایی نرسیده بود و برای انجام ماموریت‌های دولتی اعزام شده و دولت درباره روند بررسی آن تصمیم گیری می‌کند.

وی گفت: در صورت درخواست، سازمان هواپیمایی آماده همکاری برای ورود به بررسی علت سانحه و تحقیق برای نتیجه‌گیری و جلوگیری از عدم وقوع آن است.

در پی انتشار خبر سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نیز اعلام کرد که این حادثه در زمان لندینگ بالگرد و در نزدیکی زمین اتفاق افتاده است.

در این حادثه ۱۶ نفر شامل ۱۲ سرنشین بالگرد و ‌۴ کادر پروازی‌ مجروح شدند. این بالگرد از ارتفاع ۱۰ تا ۱۵ متری ‌سقوط کرده است. مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و نماینده بافت در مجلس و جمعی از معاونان و مسئولان وزارت ورزش در این پرواز حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    0 0
    واقعا شانس آوردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس