کد خبر 1467518
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷
تصمیم ستاره ساحل‌عاجی: می‌خواهم همبازی رونالدو باشم

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند ویلفرد زاها، ستاره کریستال پالاس، تصمیم گرفته به باشگاه النصر عربستان ملحق شود و با کریستیانو رونالدو همبازی شود.

به گزارش مشرق، درحالی‌که قرارداد ویلفرد زاها، وینگر ۳۰ساله ساحل عاجی کریستال پالاس، تابستان آینده به پایان می‌رسد، به رغم تلاش‌های گسترده این باشگاه برای تمدید با زاها او تا این لحظه پیشنهادهای باشگاهش را رد کرده است.

همین باعث شده بود در هفته‌های گذشته شایعات زیادی درباره آینده این ستاره ساحل‌عاجی مطرح شود. برای مثال، گفته می‌شود ژاوی و بارسلونا به شدت به جذب زاها علاقه‌مند هستند. از آرسنال و میلان هم به عنوان دیگر مقاصد او نام برده شده بود.

اما روزنامه دیلی‌میل می‌گوید زاها تصمیم گرفته در شروع تابستان به عربستان برود و به باشگاه النصر ملحق شود تا در این تیم همبازی کریستیانو رونالدو باشد.

النصر که حالا کریستیانو را در اختیار دارد به شدت به دنبال جذب چند ستاره نامدار دیگر فوتبال است. زاها می‌تواند دومین ستاره بزرگی باشد که بعد از رونالدو به لیگ عربستان می‌پیوندد. درحالی‌که سعودی‌ها به دنبال میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ هستند، دولت این کشور با هدف جلب توجه به فوتبال در عربستان از این تلاش‌های النصر حمایت خواهد کرد.

از دیگر نام‌هایی که گفته می‌شود این باشگاه عربستانی قصد دارد به خدمت بگیرد سرخیو راموس، ستاره پی‌اس‌جی، و سرخیو بوسکتس، ستاره بارسا، هستند.

زاها که از شروع فصل جدید با پیراهن کریستال پالاس درخشیده بود، در اواخر ماه ژانویه با مصدومیت همسترینگ مواجه شد و شش هفته دور از میادین خواهد بود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس