کد خبر 1467500
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۸
آلمان: منافذ تحریم‌های روسیه را می‌بندیم

وزیر اقتصاد آلمان اعلام کرد که این کشور مجموعه‌ای از اقدام‌ها را با هدف بستن منافذ تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه مسکو اجرا خواهد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه لو فیگارو، رابرت هابک روز پنجشنبه در تلویزیون RTL و NTV اعلام کرد: برلین تلاش می‌کند تا این اقدام‌ها بخش مهمی از دور یازدهم تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه مسکو باشد.

بر اساس این گزارش، دهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا فردا (جمعه) همزمان با سالگرد حمله روسیه به اوکراین اعلام می‌شود.

با توجه به پیشنهادی که در برلین تهیه و در اختیار خبرگزاری فرانسه قرار گرفته است، در آینده شرکت‌ها باید فرم‌های اظهارنامه‌ای ارائه کنند که جزئیات استفاده نهایی از صادرات به کشورهای ثالث از کالاهای ضروری برای «ماشین جنگی روسیه» را نشان دهد.

وزیر اقتصاد آلمان اعلام کرده است: در برخی کشورها، تعداد اقلامی همچون کامیون یا وانت وارداتی از اروپا برای سال‌ها ثابت مانده بود اما با شروع جنگ، ناگهان به شدت افزایش یافت.

هابک اضافه کرد: ارایه اظهارنامه در مورد مقصد نهایی این کالاها می‌تواند به روند بررسی دولت‌های اتحادیه اروپا کمک کند که آیا محصولات در کشورهای ذکر شده باقی مانده‌اند یا به جای دیگری منتقل شده‌اند.

بر اساس این گزارش، به عنوان بخشی از هماهنگی اعضای اتحادیه اروپا، آلمان با شرکای خود تلاش می‌کند تا اطمینان حاصل شود که در آینده، نقض عمدی الزام ارایه اظهارنامه استفاده نهایی واقعی محصولات، به یک جرم کیفری در سراسر اروپا تبدیل شود.

برلین همچنین درخواست کرده است که شرکت‌ها یا افرادی که به مسکو برای دور زدن تحریم‌ها کمک می‌کنند، هدف تحریم‌ها قرار گیرند.

وزارت اقتصاد آلمان تاکید دارد: داده‌های تجارت خارجی که در دسترس ما قرار گرفته است، نشان می‌دهد که مقدار قابل‌توجهی از کالاهای تحریم شده اتحادیه اروپا، از این اتحادیه و در نتیجه از آلمان و برخی از کشورهای ثالث صادر می‌شود و سپس از آنجا به روسیه صادر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 0
    "داده‌های تجارت خارجی که در دسترس ما قرار گرفته است، نشان می‌دهد که مقدار قابل‌توجهی از کالاهای تحریم شده اتحادیه اروپا، از این اتحادیه و در نتیجه از آلمان و برخی از کشورهای ثالث صادر می‌شود و سپس از آنجا به روسیه صادر می‌شود." منظورش همان FATF است FATF یعنی بهینه سازی بی نهایت تحریم ها
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 0
    شما اول منافذ خودتونو ببندین که یانکی‌ها ازش تا مغز استخونتون نفوذ کردن، بعد به فکر بستن منافذ تحریم‌های روسیه بیفتین!!!!
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 0
    امریکا یکی از مهمترین کشورهاییه که بعد از جنگ جهانی دوم المان رو از داشتن رییس جمهور تا ابد محروم کرد و المان کشوریه که به نفع کشوری که باهاش چنین کرده ،بنفع امریکا بر علیه روسیه تحریم رو تشدید میکنه، خفت بدیه بنظر میرسه از غرور و تعصب المانی خیلی وقته چیزی باقی نمونده
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 0
    امریکا یکی از مهمترین کشورهاییه که بعد از جنگ جهانی دوم المان رو از داشتن رییس جمهور تا ابد محروم کرد و المان کشوریه که به نفع کشوری که باهاش چنین کرده ،بنفع امریکا بر علیه روسیه تحریم رو تشدید میکنه، خفت بدیه بنظر میرسه از غرور و تعصب المانی خیلی وقته چیزی باقی نمونده
  • احمد IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    0 0
    دستتون درد نکنه. سفت ببندید، که بازارش مال ما بشه و دیگه طرف شماها نیان.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس