کد خبر 1467386
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
هشدار به تهرانی‌ها: منتظر وزش باد شدید باشید!

مدیرکل مدیریت بحران با توجه به گزارش هواشناسی درباره هوای تهران در روز جمعه هشداد داد که احتما سقوط بهمن و وزش باد شدید وجود دارد.

به گزارش مشرق، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به اینکه بر اساس پیش بینی‌ها احتمال آسیب به سازه‌های موقت، شکستن درختان فرسوده برای روز جمعه در سطح استان مورد انتظار است.

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد مردم تهران هشدار داد که روز جمعه هوا در پایتخت طوفانی خواهد بود و از آنها خواست موارد امنیتی را رعایت کنند.

حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در جمع خبرنگاران از صدور هشدار زرد هواشناسی در استان تهران خبر داد و اظهار کرد: طبق این هشدار برای روز جمعه در سطح استان تهران وزش باد شدید و در مناطق مستعد ارتفاعات احتمال سقوط بهمن پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین موارد برای کوهنوردان رعایت اصول اولیه کوهنوردی است گفت: کوهنوردان ضروری است که پس از بارش برف، با اشراف کامل به موارد ایمنی این اقدام را انجام دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به اینکه بر اساس پیش بینی‌ها احتمال آسیب به سازه‌های موقت، شکستن درختان فرسوده برای روز جمعه در سطح استان مورد انتظار است افزود: از همه مردم عزیز می‌خواهیم ضمن اجتناب از تردد در مجاورت ساختمان‌های نیمه کاره نسبت به مستحکم سازی سازه‌های موقت و تبلیغاتی، محافظت از تأسیسات و حساس نسبت به گرد و خاک و عدم پارک خودرو در کنار محل‌های پر خطر توجه جدی داشته باشند تا شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.

یزدی مهر از آماده باش کامل مدیریت بحران در استان تهران نیز خبر داد و افزود: آمادگی ارگان‌های ذیربط ضروری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بشار عبدالواحد IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    2 0
    امان از دست تهرانی ها
  • IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 0
    تهران و البرز و اراک ...زمانی روی خوش را خواهند دید که مسولین یک بار برای همیشه تصمیم بگیرند که کارخانجات را درست جای گذاری کنند و در شهرهای زیر دویست هزار نفر جمعیت انها را احداث کنند
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 0
    دراخبار دنیا اگر توجه کرده باشیدازاین اتفاقها هرروزوحتی هرثانیه درتمام دنیا می افته
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 0
    دراخبار دنیا اگر توجه کرده باشیدازاین اتفاقها هرروزوحتی هرثانیه درتمام دنیا می افته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس