کد خبر 1466981
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳
زلنسکی: تا پیروزی بر روسیه راهی نمانده است!

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که زنسکی خواستار دیدار با نتانیاهو در کی‌یف شده و دفتر نتانیاهو نیز گفته در حال بررسی این دعوت است.

به گزارش مشرق، تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به کی‌یف دعوت کرده است.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که زنسکی خواستار دیدار با نتانیاهو در کی‌یف شده و دفتر نتانیاهو نیز گفته در حال بررسی این دعوت است.

مسئولان صهیونیستی گفته‌اند که در شرایط ملتهب کنونی و حساسیت روس‌ها در قبال این سفر، ممکن است این مسئله برای رژیم صهیونیستی دردسرساز شود اما با این حال دفتر نتانیاهو گفته که این دعوت را بررسی خواهد کرد.

پیش از این، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، از آنچه «روند مثبت» در روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی خواند، تمجید کرده بود. بر اساس این گزارش، زلنسکی گفته است: ما در آغاز همکاری هستیم. این یک روند مثبت در روابط با اسرائیل است. وی تأکید کرد که پس از یک مکث طولانی در روند روابط کی یف - تل آویو پیشرفت مشاهده می‌کند.

رئیس جمهور اوکراین در سخنان خود بار دیگر ادعای کمک پهپادی ایران به روسیه را مطرح کرد و از تبادل اطلاعاتی با رژیم صهیونیستی برای مقابله با این پهپادهای خیالی خبر داد. این ادعا در حالی است که مقامات جمهوری اسلامی ایران بارها صحت آن را تکذیب کرده‌اند.

چند روز پیش رئیس جمهور اوکراین از رژیم صهیونیستی خواست تا در جنگ با روسیه به کشورش بپیوندد و درخواست خود را در مورد دستیابی به سامانه‌های دفاع هوایی این رژیم تکرار کرد. زلنسکی در یک سخنرانی ویدئویی در کنفرانسی که روزنامه عبری هاآرتص برگزار کرد، گفت: آیا زمان آن نرسیده که دولت شما انتخاب کند طرف چه کسی را بگیرد؟

این التماس‌های رئیس جمهور اوکراین برای دریافت تسلیحات از رژیم صهیونیستی ظاهراً تا کنون با اقبال چندانی از جانب تل آویو مواجه نشده است و مقامات صهیونیست ادعا می‌کنند که حمایت‌هایشان از کی یف به کمک‌های بشردوستانه محدود شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    1 0
    برای حضوردركنفرانس جنايتكاران دعوت شدند
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    0 0
    خوب چین نبرد نیابتی با امریکا یعنی حمایت تسلیحاتی از روسیه را مفیدتر از جنگ مستقیم خود و شهرهای از دیوار طلای خود با امریکا و ژاپن می داند چین می داند تا زمانی که امریکا با روسیه در حال جنگ است هیچ موقع نمی تواند جنگی با چین شروع کند از این رو باید چین به روسیه کمک تسلیحاتی بنماید
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    0 0
    6000 پهبادی که قرار است ایران در روسیه تولید کند برای یکسال جنگ کم هم نباشد زیاد نیست چون امریکا هم همین تعداد پهباد قرار است به اوکراین تحول دهد بهتر این بود که ایران ضمن افزایش تحویل پهباد به 20000 یا 25 هزار عدد خود نیز درهدایت انها مشارکت داشت مثلا خلبانان سپاه در کریمه و یا خاک روسیه این پهبادها را خودشان به سوی تانک و نفربرهای اوکرانی هدایت می کردند اینطوری سطح مهارتشان هم می رفت بالا مهارت خودش خیلی مهم است
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    0 0
    روسها در کنار حمله به شمال خارکف بهتر است که خطوط ارتباطی دو سوی رود دنیپرو پلهای ارتباطی ارتش اوکراین را مورد هدف قرار می دادند اینطوری براحتی این ارتش نابود می شد
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    0 0
    چنگ اوکراین جنگ نیابتی چین و امریکاست محال است چین در اوکراین مقابل امریکا عقب بنشیند این کار یعنی نابودی چین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس