پرتاب وسایل آتش بازی به سوی نظامیان صهیونیست ممنوع شد

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از ترس حملات مبارزان فلسطینی، به پلیس این رژیم دستور داد که پرتاب ترقه و وسایل آتش بازی از سوی آنان را هم ممنوع اعلام کند.

به گزارش مشرق، در روزهای اخیر جوانان فلسطینی در ابتکاری جدید نظامیان صهیونیست را در جریان یورش به مناطق مختلف قدس اشغالی با استفاده از وسایل آتش بازی هدف قرار می دهند.

این حملات در برخی موارد موجب آتش گرفتن یونیفرم نظامیان صهیونیست و زخمی شدن آنها شده است.

در همین راستا، ایتمار بن گویر در جلسه ارزیابی اوضاع امنیتی در چارچوب آمادگی پلیس صهیونیستی برای درگیری های احتمالی با فلسطینی ها در ماه مبارک رمضان در قدس اشغالی، خواستار قرار دادن وسایل آتش بازی و ترقه در فهرست مواد منفجره شد.

هدف از این اقدام، ممانعت از به کارگیری وسایل آتش بازی در درگیری با نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف است. بر مبنای دستور بن گویر استفاده از این وسایل آتش بازی در ردیف استفاده از مواد منفجره قرار گرفته و مجازات شدیدی در پی خواهد داشت.

شبکه ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در گزارشی در این باره اعلام کرد که طرف های ذیربط در پلیس و وزارت امنیت داخلی این رژیم، با پیشنهاد بن گویر موافقت کرده اند.

این پیشنهاد باید به طور رسمی تصویب شود تا برای اجرا، در دستور کار پلیس قرار گیرد. بن گویر در بیانیه ای در همین رابطه تاکید کرده است، با افرادی که به طور غیرقانونی وسایل آتش بازی خرید و فروش می کنند و یا اینکه آنها را در اختیار دارند، برخورد شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس