عکس

دانشجویان یک کالج مسیحی بیش از یک هفته است که در حال عبادت و عبادت شبانه روزی هستند. بازدیدکنندگان از همه جا وارد می شوند و به نظر می رسد "احیاء" در حال گسترش است.

به گزارش سرویس جهان مشرق، دانشجویان یک کالج مسیحی بیش از یک هفته است که در حال عبادت و عبادت شبانه روزی هستند. بازدیدکنندگان از همه جا وارد می شوند و به نظر می رسد «احیاء» در حال گسترش است.

اعتکاف در قلب ایالت کنتاکی/ تشنگی معنوی هزاران دانشجوی آمریکایی برای «احیاء» و عبادت جمعی+عکس و فیلم

اعتکاف در قلب ایالت کنتاکی/ تشنگی معنوی هزاران دانشجوی آمریکایی برای «احیاء» و عبادت جمعی+عکس و فیلم

دانشجویان دانشگاه آسبری - یک کالج مسیحی در ویلمور، کنتاکی - بیش از یک هفته است که در نمازخانه خود به طور شبانه روزی دعا و عبادت می کنند.

این پدیده بازدیدکنندگانی را از سرتاسر جهان به خود جذب کرده است، و بنا به گفته‌های بسیاری، آنچه که به نظر می‌رسد یک "احیای" معنوی است در جاهای دیگر آمریکا نیز گسترش یافته است.

اعتکاف در قلب ایالت کنتاکی/ تشنگی معنوی هزاران دانشجوی آمریکایی برای «احیاء» و عبادت جمعی+عکس و فیلم

این کار با برنامه ریزی منظم کلیسا در سالن هیوز در صبح روز ۸ فوریه آغاز شد و البته به سادگی پایان نیافت.

الکساندرا پرستا - یکی از سردبیران ارشد روزنامه دانشگاه، The Collegian ، به روزنامه‌ی «کریسچن پست» توضیح داد که بعد از مراسم نمازخانه چهارشنبه گذشته "تقریبا ۳۰ دانشجو به اعتکاف ادامه دادند." خیلی روز، دانشجویان دیگری نیز به آن‌ها پیوستند.[۱]

اعتکاف در قلب ایالت کنتاکی/ تشنگی معنوی هزاران دانشجوی آمریکایی برای «احیاء» و عبادت جمعی+عکس و فیلم

پرستا اضافه کرد:

"چند دقیقه بود که سالن را ترک کردم، اما بعد احساس کردم که از من خواسته شده است که برگردم. از آن زمان تاکنون متوقف نشده است. این ترکیبی از عبادت، شهادت(testimonyبه معنای اقرار و تصریح به ایمان است)، دعا، اعتراف و سکوت بوده است."

او آن را "تجربه‌ی کامل روح القدس" خواند.

اعتکاف در قلب ایالت کنتاکی/ تشنگی معنوی هزاران دانشجوی آمریکایی برای «احیاء» و عبادت جمعی+عکس و فیلم

این پدیده همچنین توجه رسانه های اصلی را به خود جلب کرده است. مثلا NBC News گزارش داد:

"سه‌شنبه شب بیشترین جمعیت را به خود اختصاص داد: ۳۰۰۰ عبادت کننده در کلیسای کالج جمع شدند و چهار ساختمان دیگر پردیس کالج نیز پر شده بود."

مردم از هر جای دیگر نیز به آن‌جا هجوم می آورند.

اعتکاف در قلب ایالت کنتاکی/ تشنگی معنوی هزاران دانشجوی آمریکایی برای «احیاء» و عبادت جمعی+عکس و فیلم

ان‌بی‌سی نیوز پیش از این اشاره کرد که به گفته‌ی کوین براون، رئیس دانشگاه آسبری، دانشجویان و کارکنان ۲۲ دانشکده و مدرسه‌ی وابسته به دانشگاه در این مراسم حضور یافتند و حداقل دو سوم شرکت‌کنندگان از خارج از ایالت، از ماساچوست تا هاوایی هستند. انتظار می رود مسافرانی از سنگاپور و کانادا به زودی به این مراسم عبادت دسته‌جمعی ملحق شوند.

اعتکاف در قلب ایالت کنتاکی/ تشنگی معنوی هزاران دانشجوی آمریکایی برای «احیاء» و عبادت جمعی+عکس و فیلم

برای نمونه، دانشجویی به نام «نیک هال» به ان‌بی‌سی نیوز گفت که با دیدن یک ویدیوی پربازدید در اینستاگرام از اتفاقات آسبری، یک بلیط هواپیمای یک طرفه از مینیاپولیس خرید تا در آن‌جا حضور پیدا کند.

پرستا به کریسچن پست گفت که برخی از افراد "روی زمین خوابیده اند و بی وقفه به ستایش خدا ادامه می دهند."

تی.جی. ریوز به ان‌بی‌سی نیوز گفت که کالج ویتون را در ایلینویز - که یک مدرسه مسیحی نیز هست- ترک کرد و بدون هیچ برنامه‌ای خاص، مدت کوتاهی پس از شنیدن آنچه در آسبری اتفاق می‌افتد، ۶ ساعت و نیم با خودرویش به ویلمور رانندگی کرد.

ریوز گفت: "در کلیسای کوچک ویتون در آسبری شوقی برای توجه یافتن به حرکت الهی وجود داشت."

اعتکاف در قلب ایالت کنتاکی/ تشنگی معنوی هزاران دانشجوی آمریکایی برای «احیاء» و عبادت جمعی+عکس و فیلم

این اولین بار نیست که چنین هجوم معنوی به آسبری می رسد و قبلا در فوریه ۱۹۷۰ نیز چنین چیزی اتفاق افتاد. به گزارش کریسچن پست، "مراسم «احیاء» دوباره گسترش یافته و بر مکان های مختلف، از جمله مدرسه علمیه الهیات باپتیست جنوب غربی فورت ورث در تگزاس، پس از سخنرانی سه دانشجوی آسبری در مورد تجربیات معنوی خود، تاثیر گذاشته است."

اعتکاف در قلب ایالت کنتاکی/ تشنگی معنوی هزاران دانشجوی آمریکایی برای «احیاء» و عبادت جمعی+عکس و فیلم
اعتکاف فوریه ۱۹۷۰ در آسبری

به نظر می رسد آنچه تاکنون در فوریه ۲۰۲۳ اتفاق افتاده، در حال گسترش است. ان‌بی‌سی نیوز گزارش داد که دانشجویان دانشگاه لی در تنسی صبح روز دوشنبه عبادت شب‌زنده‌دارانه‌ی خود را آغاز کردند و سایر مدارس مانند دانشگاه اندرسون در ایندیانا و دانشگاه مسیحی اوهایو در نزدیکی کلمبوس نیز موارد مشابهی را تجربه می‌کنند.

اعتکاف در قلب ایالت کنتاکی/ تشنگی معنوی هزاران دانشجوی آمریکایی برای «احیاء» و عبادت جمعی+عکس و فیلم

طبق گزارش دیگری از کریسچن پست، توماس وایت، رئیس دانشگاه سدارویل- کالج مسیحی دیگری در اوهایو- گفت که این دانشگاه در حال تجربه‌ی "یک بارش ویژه معنوی و احساس حضور خداوند" است.

در اینجا نگاهی به آنچه در دانشگاه لی می گذرد را می بینید:

گلن بک از پایگاه خبری TheBlaze روز پنجشنبه با آلیسون پرفاتر، رئیس هیئت دانشجویی آسبری درباره آنچه در کلیسای کوچک اتفاق می‌افتد صحبت کرد و او منظره‌ی "هزاران روح تشنه و مضطرّ برای اتحاد معنوی با خداوند" را توصیف کرد.

پرفاتر به بک تاکید کرد که آدم‌ها در این‌جا "شفای جسمانی" و "رهایی از اضطراب و افسردگی" را تجربه کرده اند.

در آخر این توضیح خالی از لطف نیست که در زبان عربی، «واژه‌ی «احیاء» هم به معنای شب‌زنده‌داری و هم «باززایی» یا تولد دوباره است و این دقیقا معنایی است که واژه‌ی «revival» در زبان انگلیسی و در تداول مسیحی آن وجود دارد.


[۱] https://www.christianpost.com/news/asbury-university-senior-revival-is-a-humbling-before-the-lord.html

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 53
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 12
  • سلام IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    و ... قیمت دلاری که اصلن مهم نیست برای عده ای
    • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      33 7
      ۱۵:۱۹ خبر داری سبزیجات تو انگلیس سهمیه بندی شده
    • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      18 3
      ندای فطرت
    • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      1 1
      اگر معنویت و عقلانیت ابتنا شده بر آن اصیل و ریشه دار نباشد شجره خبیثه است نه شجره طیبه! به این معنی که پلشتیهای جامعه فاسد در ناخوداگاه جمعی انباشته شده و در نسلهای آینده اثر میکند.
    • حمیدرضا IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      8 3
      خطاب به 15/19 محترم ... عوامل ارزشمند خبری مشرق نیوز تشکر که از موضوعات دیگر کشور ها و قاره ها چه گزارشات عالی تولید می شود که بسیار موثری و تفکر را است __ ایران عزیز از آزمون و جنگ و تجربه ای 44 ساله به این موقعیت رسیده است ... خیلی ها در تلاش تثبیت شرایط اقتصادی و بیرون رفت از امروز هستند و به امید خدا این اتفاق خواهد افتاد و ما پیروز رفع حصر این خرمشهر دیگر هستیم . ان شالله .
    • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      8 1
      جان من این چه ربطی به دلارداره الان تو ترکیه مردم مردن باید هیچ کاری نکن یا الان تو اروپا سوخت ندان باید برن بمیرن بعد دلار دلال های زالو صفت که در تلگرام به قیمت های بالا دلار می فروختند هرکسی که دلار نیاز دارد می رود از سامانه به قیمت درست می خرد
    • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      10 2
      اگر واسه تو مهم بود که با جفتک ردنت آب به آسیاب دشمن نمیریختی؟ شما که غم نون نداشتید دنبال هرزگی بودید که ملت تو 22 بهمن جوابتون رو دادند. ما سنگ هم بخوریم پای نظاممون هستیم.
    • IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      1 1
      ذات حیوانی وگاوی بعضیا فقط بفکرشکم ومادیاته!! معنویات رافدای مادیات وبی عاری وتنبلی ادمودهان بازودست درازمیکنه!! بجای گشتن توسایتهابهتره بچسبی به کارتااینقدرشورنزنی قیمت دلار و....
    • IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      2 0
      سرپوستا را میکشن، بعد میان میشینن دعا میکنن. یعنی زور میزنن که دعا کنن.
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      1 1
      دلار 45 میلیون هم بشه از دولت رئیسی حمایت می کنیم
    • عليرضا IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      0 0
      اقاي حميد رضا بابت روحيه خوبت بهت تبريك ميگم
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    26 3
    این خط و اینم نشون. غربگداهای ما از این به بعد سکولاریسم رو کنار می گذارن و معنوی میشن! چرا؟ چون از اربابش تقلید می کنه! خخخخخخ
  • SE ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    2 8
    آلپ ارسلان یک ایرانشهری بوده است و در کتیبه خود در خط دهم نوشته: پهلوانِ جهان، خسرویِ ایران، آلب غازی آغ ارسلان
    • US ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      3 3
      خب که چی؟! کوروش هم اهل مراغه بود
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    19 6
    تازه جوون ایرونی میخواد لخت بشه
    • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      7 0
      چرند نگو ایرانی اگه حمله فرهنگی هم بهش شده باشه بازم یه تارموش به این نوکرهای فساد واین شواف وجدان راحت کنای الدنگ میارزه
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    24 1
    وقتی جوون ایرانی اعتکاف میکنه یه عده غربپرست انگ عزا و افسردگی و ناله بهشون میچسبونه ولی خوب چون اینا چشم رنگی هستن اعتکافشون هم عالیه
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    9 0
    اقلا اعتکاف هم جمع میشین در سالن سر پوشیده نباشه .ممکنه دولت سقف رو بریزه سرتون و بندازه گردن مسلمانان و بگه مسلمان تروریسته.دولت آمریکا ست شوخی بردار نیس
    • مندل IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      0 2
      بعد هم زیر اون سقف دختر و پسر نامحرم نفر سوم شیطانه خخ
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    2 3
    این دستور ابدی الپ ارسلان است: گسترش مرزهای ایران
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    7 1
    اون وقت بعضی ها هم مرتب نق میزنند و کفر میگن و به زمین و زمان فحش میدن ، و در حال سقوط در منجلاب گناه هستند .
  • علی افصحی IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    4 1
    آمریکا غول رسانه و صاحب« سلیکون ولی» که قرار بود عالم را معنویت زدایی کرده وبا گرفتن سرمایه معنوی انسان او را برده تن و اسیرارزش های تبلیغی نظام سرمایه داری معیوب کند،به ناگهان باوقوع حوادث مختلف وآشکارشدن ناتوانی سردمداران مدعی نظام سرمایه داری به ویژه درسال های اخیر ازجمله بروزخشکسالی ها،طوفان های ویرانگر،زلزله،مشکلات بزرگ اقتصادی،واگیری ویروس کرونا و ناتوانی آمریکا دربرابر آن و داراشدن بیشترین تلفات انسانی ازکرونا،بحران حاکمیت پس ازانتخابات ریاست جمهوری بایدن،و نمایش جهانی آن ها ،اثبات کرد که دنیای واقعی بسیارمتفاوت ازدنیای فانتزی رسانه هاودنیای مجازی تحت کنترل نظام سرمایه داری است دردنیای واقعی با وجود سوپرمن و اسپایدرمن،ماتریکس و...انسان آمریکایی و غرب وحشی بی پناه است او با عمق وجود فهمید که به بیان سوره کهف آیه بیست و هفت «و لن تجدمن دونه ملتحدا برای خود جز خدا پناهگاهی ندید»آمریکایی و غرب وحشی پس از خوش خیالی القایی نظام شیطانی سرمایه داری که لیبرال دموکراسی بهترین نظام و برپا دارنده رفاه و بی اعتنا به معنویت و خدا،جز سرابی بیش نیست.انسان مادی غرب وحشی با تمام وجود حس کردپیام قرآن درسوره فاطر آیه پانزده را «یا ایهاالناس انتم الفقراء الی الله والله هوالغنی الحمیدکه همه انسان نیازمند الله بوده و الله فقط بی نیاز و ستودنی است»اینک انسان سرگشته دنبال تکیه گاه مستحکمی است تکیه گاهی که انبیا آن را الله یگانه معرفی کرده اند اما خدایگان عارتگر زمینی ازروی طغیان خود را جایگزین الله متعال ساخته و انسان را اسیر!که دیری است در متن بیماری،جنگ و جدال و آشوب و کشتار و بی رحمی غوطه وراست و حالا انسان غرب وحشی تدریجا بیدار شده و سودای «سمت خدا» کرده که «فاینما تولوا فثم وجه الله رویگردانی از خدایگان سرمایه داری،روی به سمت خداست فرقی ندارد در کلیسا در غرب وحشی باشد یا مسجد در شرق عالم همه روبه خداست.این قدم اول در رهایی است رهایی از بت های مالی و جنسی نظام فاسد فرعونی بر عالم. و چه حرکت مبارکی که مصادف شده با بعثت نبی مکرم اسلام حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم آخرین پیام آور توحید که نجات انسان از شرک یکی از هدایای ایشان بوده است.اعراف آیه صد وپنجاه وهفت «ویضع عنهم اصرهم و الاغلال التی کانت علیهم و از گرده هایشان بندها بگشود»
  • ح IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    10 4
    خدا شناسی خداگرایی خداپرستی سه چیزی که در عمق وجود انسان قرار دارد!!
  • SE ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    2 0
    وجود اینترنت باعث شد تا جهادگران تبیین وارد کارشوند روشنکری کنند و مردم به اغتشاشگران ملحق نشوند.
  • SE ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    4 1
    در کم کاری مطلق صداسیما ----- وجود اینترنت باعث شد تا جهادگران تبیین وارد کار شوند روشنگری کنند و مردم به اغتشاشگران ملحق نشوند. ______ همانطور که مشاهده شده به ترتیب سالها هر سالی که سرعت اینترنت بیشتر شده اغتشاش ها خلوت تر شدن.
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    6 4
    همه دعواها از اول تاریخ بر سر علی ع بوده است. بعد قرنها یک امپراطوری (ایران) بنام علی ع تشکیل شده و ۴۴ سال است که همه شباطین به‌ آن ضربه میزنید. _______ پس ای همه کفر و ای همۀ فاشیست به سمت مادرمان ایران هجوم بیاورید تا تک تک تان را زیر خاک کنیم.
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    2 0
    بیچاره ها. دختر پسرمختلط اما ازدواج ممنوع. ظلم ستمگران در دنیا آشکار اما سیلی زدن به ظالم ممنوع. یک مشت بره که توسط تحریفگران تورات خام شده اند
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    3 3
    و رایت الناس یدخلون فی دین الله افواجا
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    1 1
    اینها همش نشانه های آخرالزمان است. جنگ در شرق اروپا و احتمال جنگ جهانی سوم، اعلام چین مبنا بر آمادگی برای سرکوب جدایی طلبان در تایوان، احتمال وقوع جنگی تمام عیار بین ایران و ائتلاف (عربی، عبری)، زلزله های پی در پی در سرزمین های آناتولی و اورشلیم، خشکسالی ها و طوفان های خشک زمستانی در جهان.
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    1 0
    غرب صدها سال دین و پیامبران رو به تمسخر گرفت ولی امروزه ملل غرب به ظهور منجی مسیح علیه السلام اعتقاد دارند و مانند ما برای نجات جهان توسط منجی آخرالزمان انتظار می کشند. در کشور ما هم یک سری به اصطلاح غربزده روشنفکر چند سالی با تمسخر دین تجربه های می کنند و بالاخره متوجه می شوند که دینداری مایه آرامش و امنیت فرد جامعه و جهان است
  • پرشیا IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 0
    نیایش اگه همزمان و جهانی باشه خیلی تاثیر مثبت داره. در زمانه ای هستیم که دوران گذار است. و دورانهای گذار از یک عصر به عصر جدید، همیشه پرتلاطم بوده. و مردمان جهان از هر باور و آیین احساس میکنن که در همبستگی و نیایش میتونن آرامش لازم را داشته باشن برا رویارویی با وقایع عصر، و یا اثرات مثبت بگذارن. (یادآوری می‌شود اکثریت در تعیین سرنوشت جهان کنار زده شدن و سیاست جهانی در اهرام قدرت تصمیم گیری می‌شود در خفا، به دور از نظرات ملل) و این موجب استرس عمومی جهانی است. مگر برده داریست این نظام جهانی که همگان را بسوی جنگ جهانی سوق می‌دهند؟ پس ادعای دموکراسی دروغی بزرگ است و بس.
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 0
    این اولین مرحله احیاء است در مراحل بعدی شاهد احضار روح و زنده کردن اموات و جن گیری و غیره هم خواهیم بود.‌
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 0
    تشنه ی اسلام ناب محمدی-ایرانی. دقیقاً آنچه که در کشورمان هست.
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    1 4
    التماس دعا
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      1 0
      داعشیاهم مثل اینا دعا میخونن تاوقتی درجبهه استکبارفسادوجنایت وغارتند دعاشونم مثل ...
  • بهروز IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    1 2
    محتویات کله هاتونو دوس دارم
    • ح IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      0 0
      به‌روز جان از آلبانی!! آدم وقتی چیزی رو نداره بیشتر دوستش داره!! مثلا تو الان مغز نداری و مغز مارو دوست داری!! ساده است رفیق!!
  • محمد IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    6 3
    بدون اعتقاد به یکتایی الله تعالی (مسیحیان تثلیثی یعنی سه خدا پرست هستند) و بدون اعتقاد به نبوت محمد مصطفی صلی‌ الله علیه و آله وسلم و بدون اعتقاد به ولایت امیرالمومنین علی علیه السلام عبادتی مورد قبول نیست
  • US ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    5 0
    دنیا به سمت ظهور منجی پیش میرود إن شاء الله
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    4 0
    الهم عجل لولیک الفرج
  • صالح IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 1
    چه عبادتی به به... ادم با دوستش بره عبادت دونفره 😄
    • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      0 0
      اعوذ بالله من الشیطان رجیم
    • SE ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      0 1
      اوت اسمش عبادت نیست بلکه نابودی انسانیت و شرافت به دست خودته. تو مطمئنا از حیوان هم کمتری که اگر حس شهوترانی را از تو بگیرند هیچ چیز دیگری برای گفتن نداری. حالا برو تا روز تو هم برسه تا سیلی حقیقت بیدارت کند. در مقابل عظمت خدا و عبادت او مانند پشه ای هم نیستی
  • ناشناس IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 1
    ذاتا انسان خدا جوی است حتی حیوانات .
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 0
    خیلی ...
  • مصطفی IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    0 3
    ایناهم مثل تندروهای ما زیاد دارند
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    0 1
    اینا که بی حجابند!
  • SE ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    1 0
    خبرنگار زن نیویورک تایمز توییت زده که حجاب مانند پناهگاهی امن برای زنان در شهرهای شلوغ و پرجمعیت است تا از نگاه تحقیرآمیز مردان هوسباز و مزاحمت های آنها دور باشند. می‌گوید حجاب این پیام را به اینگونه مردان میدهد که این یک زن نجیب است مزاحم نشوید! کع عین واقعیته. برای چی ما در میان زنانمان بسیار عالم و دانشمند و دکتر مهندس داریم؟ بله بخاطر اینکه این زنان برای نجابت خود و شخصیت خود ارزش قایل هستند و نمیخواهند مانند یک کالا با انها برخورد بشود اینگونه تمایلات در دنیا رو به افزایش است و بسیاری در گوشه کنار دنیا از توحش و بی بندباری لیبرالیزه شده غرب خسته شده اند و رو به سوی معنویت دارند هر چند عده معدودی در کشور ما قصد داشتند مسیر کشور ما را طور دیگری رقم بزنند تا به ورطه حیوانیت برسانند نمونه هایش را مثل روز روشن روبروی مان با تمام وجود در این چند ماه اخیر احساس کردیم. درود بر انسانهای باشرف و نجیب و ازاده درود بر زنان و مردان میهن خودم درود بر انقلاب اسلامی که این درس معنویت خواهی و با شرافت زیستن را به تمام جهان نشان دادند.
  • IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    0 1
    به زودی کاخ سفید را حسینه می کنیم خخخ
  • IR ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    0 0
    کاش یه مقدار توحید بهشون میگفتن که خدا زن و بچه ندارد. خدا مادر ندارد. خدا تجسد ندارد. خدا را نمی شود به صلیب کشید/ خدا صمد غنی است/ متاسفانه در حوزه توحید محض هم در هند و هم در کشورهای انگلیسی و اسپانیایی زبان و ژاپن . کم کاری شدیدی کرده ایم/ هنوز به وضوح در هند و ژاپن بت پرستی می کنند. لباس تن بت می کنند / ما مقصریم
  • علی IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    0 0
    غرب امروز که فرهنگ اومانیسم یا انسان محوری را که اوج آن ازادی در شهوترانی و حتی همجنس بازی و تجاوز و خشونت جنسی را در کارنامه خود دارد و از طرف دیگر تبعیض نژادی , بی عدالتی , فاصله شدید طبقاتی , گسترش فقر و فروپاشی خانواده را که حاصل و نتیجه اقتصاد لیبرالیستی است تجربه کرده است همه و همه بدلیل دوری از معنویت و فطرت انسانی است که خداوند در نهاد انسان گذاشته است و علت اصلی آن جدایی دین از سیاست و کنار گذاشتن نقش مذاهب و ادیان ابراهیمی در امور اجتماعی و فرهنگی و حتی اقتصادی است جهان امروز تشنه معنویت و عدالت هست باید این جانهای تشنه را با اسلام ناب محمدی سیراب کرد چرا که دستخوش تحریف نشده است وگرنه مذاهب انحرافی بر آن موج سواری خواهند کرد انشاالله این گرایش به معنویت زمینه برای ظهور حضرت ولی عصر (ع) بعنوان آخرین منجی بشریت برای برپائی حکومت عدل جهانی باشد
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    0 0
    با دیدن این تصاویر خیلی دچار هیجان خاصی شدم. گریه ام از شوق تو چشمم حلقه زد. ان شاالله مسیحیان که کم هم نیستند به کتاب انجیل و کلیسا و حضرت مسیح علیه السلام توجه بیشتری نمایند. خدایا انسان ها با هر دین و آیین ابراهیمی به سوی تو می آیند. خدایا خواهش میکنم ما را بپذیر.
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    0 0
    مگر خدا را به صلیب می کشند بعد می میرد بعد زنده میشود/ خدا هم اول است. هم قدیم است. خدای جدید ندارد که بمیرد خدای جدید بیاید/ همه این عبادت ها به اندازه یک" هو الله احد" نمی ارزد "/ این احد منظورش یکی نیست منظورش بیتای همیشگی است. که جمع اش میشود یگانه یکتا یکی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس