کد خبر 518868
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸

یک استاد مسیحی به دلیل آنکه در همبستگی با مسلمانان و دفاع از آنها در یک مدرسه مسیحی حجاب بر سر گذاشته بود، اخراج شد.

 به گزارش مشرق، «لاریسیا هاوکینگز» استاد مسیحی کالج «ویتون» ایالت ایلینوی ماه گذشته میلادی بعد از آن خبر ساز شد که با حجاب اسلامی به یک مدرسه مسیحی رفت.

این استادیار علوم سیاسی در 15 دسامبر 2015 به مرخصی اجباری فرستاده شد و به او گفته شد که باید درباره اظهاراتی که در حمایت از مسلمانان گفته تحقیقاتی صورت گیرد.

او تنها به این دلیل اخراج شد که در همبستگی با مسلمانان، یکسری مفاهیم دینی اعلام کرده بود و به ارتباط مسیحیت و اسلام اشاره کرده بود و مجبور شده بود که درباره آنها توضیح دهد.

این استاد دانشگاه در 10 دسامبر تصویری از خود را در صفحه فیس‌بوکش با روسری گذاشته بود و نوشته بود: «من همسایه مسلمان خود را به دلیل آنکه آمریکایی است دوست ندارم. من عاشق همسایه مسلمان خود هستم زیرا او به موجب کرامت انسانی‌اش، شایستگی دوست داشتن است».

وی در ادامه افزوده بود: «من با همسایه مسلمان خود اتحاد انسانی دارم زیرا ما از یک خاک رس به وجود آمدیم. من با مسلمانان اتحاد دینی دارم زیرا آنها مثل ما مسیحیان کتاب دینی دارند. همانطور که پاپ فرانسیس گفت، ما یک خدا را پرستش می‌کنیم».

بعد از حادثه تیراندازی «سن برناردینو» کالیفرنیا که در آن یک زوج با افکار داعشی 14 نفر را به ضرب گلوله کشتند، جو بدی علیه مسلمانان به راه افتاد و این استاد مسیحی اعلام کرد: «من تمامی زنان را دعوت می‌کنم که به هر دلیلی با خواهران مسلمانان خود همبستگی پوشش حجاب برقرار کنند».
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    درود بر ایمان و حق گویی تو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس