صعود پرماجرای هوادار در ضربات پنالتی با درخشش دروازه‌بان ذخیره

تیم فوتبال هوادار موفق شد در ضربات پنالتی مس‌رفسنجان را مغلوب کند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های هوادار و مس‌رفسنجان دوشنبه در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی از ساعت ۱۵ در ورزشگاه دستگردی با قضاوت روح‌الله شریفی برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری هوادار در ضربات پنالتی به پایان رسید.

این دو تیم در هفته بیست‌یکم لیگ برتر نیز باید به مصاف یکدیگر بروند. ساکت الهامی سرمربی هوادار که سابقه کسب دو جام در حذفی با تراکتور و نساجی را در کارنامه دارد انگیزه بالایی در این دیدار داشت.

در این دیدار بیشتر توپ در میانه میدان جریان داشت و دو تیم موقعیت چندانی برای گلزن نداشتند و بازی به علت مصدومیت‌های متعدد بازیکنان هوادار چندین بار از جریان افتاد و در نهایت تلاش دو تیم در ۱۲۰ دقیقه بازی حاصلی نداشت و کار به ضربات پنالتی کشیده شد.

جنجالی ترین صحنه این دیدار در دقیقه ۱۰۲ اتفاق افتاد جایی که فریبرز گرامی که با بازیکن مس رفسنجان برخورد شدیدی داشت در نهایت با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد در ادامه ساکت الهامی به علت اعتراض به اخراج فریبرز گرامی کارت قرمز گرفت و اخراج شد. او راضی نمی‌شد که به روی سکو برود و این موضوع چند دقیقه ای به طول انجامید.

در ضیافت پنالتی‌ها این تیم هوادار بود که با درخشش مهرداد طهماسبی که به عنوان دروازه‌بان ذخیره وارد میدان شده بود با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری دست یافت و به مرحله بعدی صعود کرد.

تیم داوری: روح‌الله شریفی، قهرمان نجفی، محمدجواد مداح، شاهین یزدانی / ناظر داوری: اکبر بخشی‌زاده

ترکیب هوادار

محمدرضا خالدی آبادی، مهدی عبدی، فریبرز گرامی، مرتضی منصوری، حسین صادقی، نیما انتظاری، سپهر روزی طلب، محمد مهدی مهدی خانی، بابک مرادی، محمد چهار محالی، محمد جواد محمدی

سرمربی: ساکت الهامی

ترکیب مس رفسنجان

حامد لک، شاهین توکلی، ایمان سلیمی، جفرسون باهیا، حسن جعفری، سید مهدی حسینی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، مهدی محبی، محسن آذرباد، گادوین منشا

سرمربی: محمد ربیعی

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس