بامیری: دولت و مجلس راهکارهای قانونی مبادله ارزهای دیجیتال را تعریف کنند

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ضروری است دولت و مجلس راهکارهای قانونی مبادله ارزهای دیجیتال را تعریف کنند.

به گزارش مشرق، حسین بامیری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز دوشنبه (یکم اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نقشه دشمنان برای ایجاد نفاق در بین مردم ایران را نقش بر اب کرد و نشان داد که مردم هوشیار و فهیم ایرانی اسلامی همواره بر سر عهد و پیمان خود با امام (ره) و رهبری و شهدا هستند.

وی افزود: ۴۴ سال پس از انقلاب بهمن ۵۷ ایرانیان پیروزی انقلاب خود را در حالی به جشن نشسته اند که دشمنان ماه ها برای کمرنگ کردن این جشن نقشه های داشته اند، اما سیل جمعیت خیابان های تهران و ایران نشان از تکرار ناکامی آنها داشته و عظمت و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشته است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان اینکه امسال مردم یک ۲۲ بهمن تاریخی در سراسر کشور و به معنای واقعی کلمه حماسه آفریدند، عنوان کرد: ما سخنان رهبر انقلاب را چراغ راه آینده کشور می دانیم و به دشمنان انقلاب و فریب خوردگان داخلی می گوییم که با قدرت و استقامت مسیر انقلاب را طی خواهیم کرد و از تهدید هیچ قدرت پوشالی ترسی نخواهیم داشت. به عنوان وکلای ملت جا دارد پای مردم را ببوسیم که با قدم هایشان در راه حمایت از نظام اسلامی قدم برداشتند.

بامیری در ادامه با تاکید بر اینکه این حمایت مردم در این شرایط وظیفه مسئولان نظام را سنگین تر می کند، گفت: این موضوع نباید حاشیه امن برای مسئولان شود، بلکه باید نهایت بهره برداری را برای مردم و انقلاب داشته باشیم.

وی در تذکراتی به دولتمردان خطاب به وزیر نیرو گفت: سد مخزنی چشمه علی بنا به اذعان کارشناسان آن وزارتخانه مقرون به صرفه ترین پروژه در کل کشور است و با توجه به قول مساعد جنابعالی دستور شروع اجرایی آن را تا قبل از پایان سال اعلام کنید.

نماینده مردم لردگان در خصوص بیمارستان شهرستان خانمیرزا با توجه به دریافت مجوزهای قانونی آن به وزیر بهداشت نیز تذکر داد و خواستار دستورات لازم با رویکرد منابع تامین مالی و آیین کلنگ زنی آن شد.

وی تذکراتی نیز به وزای راه، بهداشت، نیرو و ورزش داشت و تاکید کرد: پس از رایزنی های فراوان در بودجه سال ۱۴۰۱ توانستیم اعتبارات بسیار خوبی برای طرح های شهرستان حوزه انتخابیه دریافت کنیم؛ لذا از این وزرا می خواهم هر چه سریع تر دستورات لازم را عملیاتی کنند.

بامیری همچنین اجرایی شدن طرح تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و شرکتی توسط دولت و سازمان برنامه به خاطر امنیت شغلی این نیروها را خواستار شد و تاکید کرد: ضروری است دولت و مجلس نیز راهکارهای دقیق قانونی برای ساخت، انتشار، نگهداری و مبادله ارزهای دیجیتال را تعریف و فضا را برای تحقیق و توسعه و تجاری سازی امکانات مختلف با حمایت قانونی فراهم آورند.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: قدرت پول ملی روز به روز در حال افول است، لذا دولتمردان هر چه سریع تر تکلیف خود با خود و با مردم را در حوزه اقتصاد جاری و عملیاتی نمایند.

عضو مجمع نمایندگان استان چهار محال بختیاری در تذکری به تیم سفرهای دور دوم رئیس جمهور گفت: اختصاص اعتبارات به پروژه های با پیش شرط ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی با رویکرد سفر رئیس جمهور که با رویکرد محرومیت زدایی است در تضاد است، لذا رئیس جمهور به تیم همراه دستور دهد که سرجمع اعتبارات با رویکرد محرومیت زدایی باشد و بارقه های امید متوجه استان های کمتر توسعه یافته شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کلانتری IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    0 0
    اصلا میدونید ارز دیجیتالی چیه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس