ماتا: هرچه استقلال را تخریب کنند، متحد و قوی‌تر می‌شویم

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال برنامه‌های خود را دنبال کند و اگر بخواهند تیم را تخریب کنند، ما را قوی‌تر کرده‌اند و فردا هم ثابت خواهیم کرد بار دیگر متحد هستیم.

به گزارش مشرق، روی ماتا مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی با ملوان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: بازی سختی را مقابل ملوان پیش رو داریم. مسابقه‌ای که به طور حتم متفاوت با لیگ برتر خواهد بود.

وی افزود: جام حذفی یعنی جامی که می‌تواند پر از اتفاقات متفاوت باشد. استقلال با تیمی بازی دارد که همیشه در این رقابت‌ها شگفتی‌ساز بوده است. ملوان تیمی است که بازی به بازی رشد کرده است اما استقلال در سطح خوبی قرار دارد و همه توان خود را به کار خواهیم بست.

مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا حاشیه‌هایی که برای ریکاردو ساپینتو شکل گرفته است، می‌تواند به استقلال لطمه بزند؟ گفت: مدیرعامل و سرمربی با هم صحبت کرده و نتایج این نشست اطلاع رسانی خواهد شد. استقلال برنامه‌های خود را دنبال کند و اگر بخواهند تیم را تخریب کنند، ما را قویتر کرده‌اند و فردا هم ثابت خواهیم کرد بار دیگر متحد هستیم.

وی تصریح کرد: وقتی مهدی قایدی به استقلال آمد به خوبی می‌دانستیم فوتبالیست باکیفیتی است. او هر موقع هم که به بازی رفته با دل و جان بازی کرده و صددرصد خود را گذاشته است. گل بزند یا نزند تلاش کرده است، همه بازیکنان این طور هستند.

ماتا تاکید کرد: در مسیر خوبی هستم، این هفته تمرینات خیلی خوبی را برگزار کردیم و به طور حتم تلاش خود را به کار می‌بندیم تا نمایش قابل قبولی را به اجرا بگذاریم.

مربی استقلال درباره اتفاقات بازی با پیکان گفت: از سرمربی پیکان بپرسید چرا با من حرف می‌زدند، من با آنها حرف نمی‌زدم. با نیمکت هیچ تیمی تا زمانی که آن‌ها با من صحبت نکنند، صحبت نمی‌کنم. این موضوع را از خودشان بپرسید. در نیمه اول بازی با پیکان روی محبی خطا شد اما داور بر عکس گرفت. در نیمه دوم روی حامدی‌فر خطای دیگری صورت گرفت اما داور اشتباه سوت زد. تصمیات داور یکسان نبود، با داور چهارم دراین‌باره حرف زدم اما دیدم مربی حریف با من حرف می‌زند. من صحبت را شروع نکردم.

وی اعلام کرد: شرایط محبی مثل قایدی است. او این هفته‌ها در مسیر خوبی قرار دارد و همه وظایفی که در زمین دارد، انجام می‌دهد. محبی به تیم کمک می‌کند و موقعیت به وجود می‌آورد. خیلی خوب و سخت کار می‌کند، فوتبال اینطور است. به صورت کلی از عملکردش در زمین رضایت داریم و خوشحال هستیم.

مربی استقلال درباره جذب بازیکن خارجی گفت: درباره این موضوع بارها حرف زده‌ایم. دنبال راه‌حلی بودیم و خیلی آنالیز و تحلیل کردیم و درباره این موضوع شفاف حرف زده‌ایم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس