3

اشتری در دادگاه تجدیدنظر به ۱۴ ماه زندان محکوم‌شده است. این حکم لازم‌الاجرا بوده و متهم باید خود را تا سوم اسفندماه به شعبه اجرای احکام معرفی کند. عدم تمکین به این حکم آزمون جریان عدالت‌خواهی است.

سرویس سیاست مشرق- ماجرای اجرای حکم پرونده یکی از لیدرهای جریان به‌اصطلاح عدالت‌خواهی وارد یک حاشیه جدید شده است، درصورتی‌که متهم این پرونده باید خود را به شعبه اجرای حکم معرفی کند، برخی جریان‌های خاص در تلاش هستند با ایجاد حاشیه‌سازی سیاسی و پیش کشیدن مواردی چون گرفتن عفو برای این فرد قانون را دور بزنند؛ اما واقعیت پرونده وحید اشتری چیست و چرا این فرد باید به زندان برود؟

وحید اشتری ماهینی متولد آبان سال ۱۳۶۸ و عضو پیشین شورای مرکزی یک تشکل دانشجویی بوده است، او خودش را آقای افشاگری در ایران قلمداد کرده و تلاش دارد از خود چهره‌ای ضد فساد بسازد، اما سرنوشت محتوم او به‌گونه‌ای رقم خورد که این آرمان برآمده بلند دست‌خوش بازی‌های سیاسی شده و نیز باعث سوءاستفاده‌های سیاسیون مغرض و تصفیه‌حساب با رقبای سیاسی به بهانه عدالت‌خواهی و با استفاده ابزاری از این جوانانی شده که دلباخته به این خط بودند.

گروهی از جوانان که به دلیل ویژگی‌های تکنیکال خودشان را از نسل قدیمی انقلابی‌ها برتر دانسته و به‌مرور در یک مسیر انحرافی گرفتار شدند. خط انحراف آن‌ها با آرمان‌های جمهوری اسلامی آن‌چنان افزایش پیدا کرد که از مخالفت با حکومت دینی و متلک‌گویی‌های با تعریض و تصریح به علما تا مراجع و بزرگان انقلاب پیش رفت.

البته شاید در ابتدا باورش سخت بود که یک دانشجوی بسیجی و عاشق‌پیشه کارش به‌جایی برسد که همسو با ضدانقلاب دفاع از دستاوردهای نظام اسلامی را «ماله‌کشی» تعبیر کند یا اعتراض رهبر انقلاب به لجن پراکنی‌های ضدانقلاب را صریحاً به سخره بگیرد. این وضعیت عجیب بعدها تجربه‌ای قابل‌لمس برای همه جوانانی شد که سعی داشتند با خود مرجع پنداری پیش بروند.

جوانانی که قرار بود روزی خط مقدم مبارزه با فساد و زیاده‌خواهی برخی مسئولان باشند، کارشان به‌جایی برسد که کسب‌شان آبرو بردن و شهرت خریدن باشد! هنوز شاید بسیاری به یاد دارند که این جماعت تندخو و فرقانی مسلک عکس‌های خصوصی از عروسی فردی را به نام ازدواج لاکچری یکی از مسئولان منتشر کرد و بعدها مشخص گردید که تمامی آن‌ها به دروغ بودند و البته هیچ‌گاه برای ریختن آبرو افراد عذرخواهی نکردند.

متأسفانه این دست خطاهای مکرر و بخشش‌ها به‌تدریج باعث شد تا جریان انحرافی عدالت‌خواه روزبه‌روز بیشتر دچار تحلیل غلط از وقایع شده و خود را مستثنا از عدالت بداند، آن‌ها بارها به خاطر تهمت‌های دروغی که زده‌اند در دادگاه محکوم‌شده اما مظلوم‌نمایی کرده و محکومیت‌هایشان را هزینه مبارزه با فساد معرفی می‌کردند.

فیلم/ سوت‌زنی لیدر عدالت‌خواری برای ضدانقلاب

ماجرای فردی که پنج بار مورد رأفت اسلامی قرارگرفته بود!

بر اساس مدارک و مستندات موجود در پرونده وحید اشتری وی تا به حال ۵ بار مورد رأفت اسلامی قرارگرفته است، اما از فرصت‌های ارائه‌شده در جهت اصلاح رفتار خود استفاده نکرده و به اتهام‌زنی بی‌اساس به افراد مختلف ادامه داده است. او در آخرین مورد به اتهام نشر اکاذیب در فضای مجازی به ۱۴ ماه حبس محکوم‌شده و تا سوم اسفند فرصت دارد خود را به شعبه اجرای احکام معرفی کند.

برای شفافیت درباره اجرای این حکم بیان چند نکته قابل‌توجه است:

۱-پرونده این فرد در شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کیفری کارکنان دولت موردبررسی قرارگرفته است، عنوان جرائم ارتکابی نشر اکاذیب و انتساب اعمال خلاف واقع اشخاص حقیقی و حقوقی به‌قصد اضرار و تشویش اذهان عمومی بوده است.

۲- متهم در دادگاه بدوی در پرونده هلدینگ یاس، سیسمونی و خیریه آقای حسین طائب رأی برائت گرفته است و موارد موجود در پرونده ارتباطی با جرائم ارتکابی ندارد.

۳- مستندات پرونده اشتری به دلیل مجموعه اظهارات و توییت‌های خلاف واقع توسط ضابط قضایی جمع‌آوری‌شده و درنهایت به دادگاه ارائه‌شده است، ازجمله این موارد انتسابی وجود فساد سیستماتیک در کشور که مورد سوءاستفاده رسانه‌های ضدانقلاب قرارگرفته است.

نکاتی در مورد رأی محکومیت وحید اشتری/ چرا مدعیان عدالت‌خواهی به قانون تمکین نمی‌کنند؟ +عکس

۴- متهم پرونده پس از ابلاغ اولیه در هیچ‌کدام از جلسات بازپرسی شرکت نکرده و پس‌ازآن در جلسه دادگاه بدوی نیز حاضر نمی‌شود که این رفتار از جانب مشارالیه مصداق تناقضات عدالت‌خواهی ایشان محسوب می‌گردد.

۵- متهم پرونده در دادگاه بدوی (کارکنان دولت) در دو عنوان اتهامی محکوم‌شده و برای هرکدام از این موارد به ۲ سال و درمجموع ۴ سال تحمل کیفر در زندان محکوم گردیده است، در این حکم قیدشده است که متهم به مجازات تکمیلی نیز محکوم‌شده که شامل محرومیت از فعالیت‌های رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی بوده است. به دلیل عدم حضور آقای وحید اشتری در دادگاه این حکم به‌صورت غیابی صادر و ابلاغ‌شده است. این حکم در تاریخ ۲۶/۰۴/۱۴۰۱ صادرشده است.

۶- متهم پرونده پس از استماع رأی درخواست واخواهی داده است.

او در این درخواست عنوان عدم صلاحیت دادگاه کیفری را مطرح کرده است، البته متهم به دلیل عدم حضور در دادگاه بدوی فرصت چنین درخواستی را ازدست‌داده درنتیجه در جلسه واخواهی در جرائم ارتکابی به ۱۸ ماه حبس تعزیری محکوم می‌گردد. نکته جالب‌توجه آنکه اشتری پس از ابلاغ این محکومیت به‌دروغ ادعا می‌کند که به دلیل پرونده سیسمونی به ۱۸ ماه حبس محکوم‌شده است! بعدها مشخص می‌گردد که استفاده از اسامی برخی مقامات نظام در تشریح و دلایل حکم به دلیل اثرگذاری روی پرونده در دادگاه تجدیدنظر بوده است.

نکاتی در مورد رأی محکومیت وحید اشتری/ چرا مدعیان عدالت‌خواهی به قانون تمکین نمی‌کنند؟ +عکس

۶- اشتری در دادگاه تجدیدنظر به ۱۴ ماه زندان محکوم‌شده است. این حکم لازم‌الاجرا بوده و متهم باید خود را تا سوم اسفندماه به شعبه اجرای احکام معرفی کند. عدم تمکین به این حکم آزمون جریان عدالت‌خواهی در روزهای اخیر است.

چرا اشتری عفو نشده است؟

پس از صدور و انشا رأی متهم برخی افراد با فضاسازی رسانه‌ای مسئله عفو اشتری را مطرح کرده‌اند، در روزهای اخیر و به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و اعیاد مبارک رجبیه، رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو و یا تخفیف مجازات عده زیادی از متهمان و محکومان موافقت کردند. این عفو شامل دو دسته افراد شده است، پرونده متهمان و محکومان حوادث اخیر که از تاریخ ۲۵/۰۶/۱۴۰۱ تا زمان ابلاغ این عفو دستگیر، بازداشت یا تحت تعقیب قرار گرفته‌اند و یا شامل عفوهای معیاری بوده است، عفو معیاری شامل افرادی می‌گردد که محکومیت قطعی داشته و بخشی از آن را طی کرده‌اند، از این رو متهم پرونده مذکور شامل هیچ‌کدام از شرایط موجود برای صدور حکم عفو نبوده است.

پرونده باند عدالت‌خوارانی که برای دشمن در جنگ ادراکی سوت زنی می‌کردند، این روزها سرونوشتی محتوم یافته است، البته جنبش عدالت‌خواه دانشجویی، همیشه تلاش داشته تا ساحت خود را از حضور عناصری بی اعتقاد به اسلام و انقلاب پاک نگه دارد. در سال ۹۸، دبیر و برخی از اعضای جنبش عدالت‌خواه دانشجویی به علت ناکارآمدی و مغایرت افکارشان با ولایت فقیه از سوی اعضای شورای عمومی این اتحادیه استیضاح شدند؛ اما به نظر می‌رسد که اعضای انقلابی و دلسوز این جنبش که با دغدغه‌هایی پاک پا به میدان گذاشته‌اند، بیش از پیش به توصیه‌های رهبری درباره مسیر این جنبش گوش سپارند: پرچم عدالت‌خواهی را همواره پیامبران الهی و پیروان راستین آنان بر دوش کشیده‌اند. امروز و همیشه مجاهدت در زیر این پرچم، صادقانه‌ترین نشانهٔ پیروی از رسولان الهی است. آنچه در کنار همهٔ الزامات این حرکت، ضروری و حیاتی است آن است که اوّلاً مراقبت شود کسانی با انگیزه‌های دیگر، این شعار حق را ابزار نکنند؛ و ثانیاً به نام عدالت‌طلبی، حرکتی غیر منصفانه از سر جهل یا غفلت انجام نگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 93
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 20
  • ایرانی انقلابی IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    0 3
    از همه مهمتر
    • IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
      12 12
      عدم ازادی پس از بیان
    • علی IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
      5 3
      انتقاد با ارائه راه حل و دیدن نقاط مثبت و منفی در کنار هم سبب پیشرفت میشه ، کار خیلی سخته
    • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      6 1
      خوشگله .آزادی بیان حد و حدود داره. تهمت بدون مدرک و سند اسمش آزادی بیان نیست ...انگار شما اعتقادی به حفظ آبروی انسان ها نیستین...جیزی که در این مملکت زیاده آزادی بیان است...
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    20 8
    شما درست میگید ادم خیلی بدیه
  • کاظم IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    35 12
    ایشون رو مقصر جلوه بدی نمی تونی
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    40 19
    کلیپش که حرف حساب بود
    • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
      26 28
      با همین حرفهای عوام فریبانه مفهوم عدالتخوهی رو به لجن کشیدن
  • وطن پرست DE ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    9 20
    پس رحما بینهم و اشدا الی کفار چی می شه؟ طرف با شرع خدا در افتاده مورد رافت قرار گرفتهه ولی این یک اشتباه کرده به زور فرستادی زندان؟ چرا قانون فقط برای خودی ها اجرا می شه و برای امثال علی دایی خبری نیست؟
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
      15 15
      فعلا که اشتباهش رو قبول نداره هیچ، طلبکار هم است.
  • شهریار IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    19 4
    خودت هم نظر خودت رو قبول داری؟
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    24 4
    مردم میبینن
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    16 1
    ۲۴سال پیش عده ایی کارشناس و مدیر گروه بودن که کلی مشکلات اخلاقی و خانوادگی داشتن الان همین افراد بازنشسته که نشدن هیچ ، استاد دانشگاه هم شدن نظارت کجاست!؟
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    36 25
    درود بر اشتری متولد ۶۸ بترسین از زبان منطقی و متفکر متولدین ۶۸ و ۵۶ و ۸۰
    • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
      8 6
      وقتي از قانون حرف ميزنين فقط ميشه خنديد خخخ
    • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
      16 4
      به یاد روزنامه آرمان مستضعفین در اوایل پیروزی انقلاب می افتیم که نهایتاً معلوم شد از آبشخور کروهک جنایتکار فرقان رفع تشنگی می کرد هرچند نامی مردم فریب و پذطمطراق برای فریب مردم برگزیده بود!
    • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
      22 12
      مشرق یه گزارش هم در مورد قیمت دلار بنویس به والله با این کارا فقط دارید تیشه به ریشه انقلاب میزنید
    • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
      18 3
      بقیه کار ندارم ولی زبان منطقی و متفکر دهه ۸۰ !! جک خوبی بود
    • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
      3 1
      ۲۰۳۹ مستضعفین را امام خمینی دنبالش بود اون زمان عدالتخواه مستضعفین بودن!!
    • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
      8 13
      ابن ملجم هم که فرق مظهرعدالت را شکافت؛ فکر میکرد داره عدالت را اجرا میکنه، امان از شرمقدس خشک مغز.
    • IR ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
      5 3
      همه ابن ملجم و کافرن
    • حجت IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
      1 0
      بترسید از۵۸, ۵۹, ۶۰, ۶۱, ۶۲,.... استاد، همه مقل تو نیستن که عددهارو بلد نباشند که کلی عدد ردیف کردی. در ضمن کم چرت بگو
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    6 1
    در این زمینه سخن بسیار است
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    13 25
    معلومه بیسواد هم هست و قصد مطالعه هم نداره
  • سید سعید IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    24 2
    برای اقناع افکار عمومی از سه مورد ذکر شده مستندی تهیه فرمائید تا مردم با جزئیات موارد مطروحه آشنا شوند. سیسمونی ...یاس...و خیریه
    • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
      5 8
      گفت که بابت این سه مورد برائت گرفته. یه بار متن رو بخون. بعد نظر بذار.
    • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
      5 24
      من نمی دونم مترکیه رفتنی که سالانه میلیون ها ایرانی میرن چه افشاگری ای داره؟؟؟
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    11 5
    اینترنت طبقه‌ای،
  • محمد US ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    1 3
    چی شد؟ چرا کسی نظری ندارد!؟
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    7 17
    متاسفانه جریان اصلاحات با وعده ازادی مثل ورزشگاه رفتن زنان و غیره همیشه رای میاوردند و این بار بزرگترین اهرم آنها وعده اینترنت و یا شل‌مردن فیلترشکن ها است
  • لطفی IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    5 14
    مشرق خوب به میدان آمده ای. هزینه هم باید بدهی. اما باید تکلیف این خوارج مسلک ها باید مشخص بشه
  • NL ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    9 8
    این از دولت اینم از ق.ق
    • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
      4 4
      ق ق دنبال راه حل برای آزادی و تبرئه است
  • محمدرضا IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    26 6
    حلال خورده بودی کل رای دادگاه رو میگذاشتی ؟ خوبه حالا خود طرف برگه دادگاه رو منتشر کرده ، انقدر وقیح هستید که چنین مزخرفاتی رو مینویسید .
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    12 7
    در حديث امده در اخرالزمان حق گويي خريدار ندارد
  • مهدی بهدانی CA ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    10 10
    خیلی کثیفی . انشالله در آخرت همنشین مسیح و رضا پهلوی باشید کما این که این کثافت کاریاتون یکیه.
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    20 6
    حقا که اشتری باید از شما بابت این همه توهین شکایت کنه
  • رضا IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    10 6
    چرا ترانه علیدوستی و سلبریتی های غربگرای دشمن آشکار وطن و اسلام آزاد می شن
    • IR ۰۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
      1 3
      اونا رو اطلاعات سوارشون میشه
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    10 2
    این فرد هرچه هم حرف وسخن انحرافی بزند بهانه خوبی برای فشاردادن گوش این بنده خدا شد ه است .بگذریم ازین حرفها -شما که داعیه فراوانی دارید ومعتقدید شرایط اقتصادی خوب است آیا تصورنمیکنید آنچه برزبان بیاورید مردم نمیپذیرند
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    5 1
    مخالفین را تایید کردی که رفقا بیان آلبانی آلبانی کنن
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    1 3
    معترضه یا منافقه، یا فرقانه یا عدالت خواره یا خوارج؟
  • هادی کلهر IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    3 3
    باسمه تعالی سلام علیکم خواهشا منعکس کنید اتفاقا چرا بزرگان باید کاری کنند که دست مایه ی ایشون و جریان عدالتخواهی شوند
  • IN ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    15 5
    انقلابی واقعی ایشان هستند نه ریاکاران
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    5 2
    چرا خودت را به آسمان زمین می‌ندازی هی آنقدر کینه اصلاح طلب را داری
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    3 16
    طرف شاکی خصوصی داره به حسین طائب تهمت زده به مهدی طائب هم توهین کرده قابل عفو نیست
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    11 2
    هنوز فکر می کنید این گزارش ها مشتری دارند.
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    2 11
    ۵ بار رافت ! رو ذهن و روان مردم راه رفتن ۵ بار رافت داره ! از هرچی حقوق اجتماعیه محرومش کنید تا رو ذهن مردم رو نرن
  • ناراضی وضع موجود IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    8 4
    کماکان یاوه گویی و دروغگویی میکنی
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    9 1
    این قانون فرزندان گرامی رو تحت تعقیب قرار نمی دهد!
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    10 1
    جناب نویسنده تند نرو. اینطور که شما میگی کسی حق انتقاد نباید داشته باشه.
  • مسعود IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    12 1
    احساس می کنم شما خوانندگان خودتون رو ادم های قرون وسطی تلقی می کنی. مرد مومن ؛ حالا قدرت اشتری به شاکی نرسید و به ناحق روانه زندان شد
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    4 3
    من کلا از قیافه این دلقک اشتری خوشم نمیاد ولی بیشتر از این از قالیباف بخاطر عدم وفای به عهدی که باهاش رای اورد بدم میاد اونم شفافیت ارا بود
    • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
      0 0
      چرت نگو. آدم خوب و مومن
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    1 1
    یکدست همین مشکلات رو هم داره
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    3 1
    عدالت این بود به فضل الله که شد
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    3 0
    خجالت نمیکشی؟
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    16 1
    با حق گو مبارزه نکنید عقوبت اخروی دارد بخاطر دنیای دیگران دینتان را نفروشید
  • مرتضی IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    8 1
    مشرق کودن هر کامنتی که به نفعت نیست چاپ نمیکنی واقعا که احمقی امثال اشتری برای امثال تو خوبن خجالت بکش
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    9 1
    یعنی اگر به رای دادگاهی که به هر دلیل قبول نداره تمکین کنه معلوم میشه عدالتخواهه؟! چه استدلال‌ ساده لوحانه ای.
  • محمد IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    17 2
    کل این متن رو چندبار خوندم دقیقا نفهمیدم بابت چی باید 4 سال بره زندان. همینکه بگه فساد در نظام سیستماتیک هست باید بره زندان؟ خدا و شرع این رو میپذیرن از شما؟
    • IR ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
      2 0
      افسوس.
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    13 4
    عشقی آقا وحید
  • محمدکریم IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    1 1
    عجب..معلومه که زورش نمی‌رسه..فکر کرده زرنگه.
  • نه اصولگرا نه اصلاح‌طلب IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    1 6
    خیلی در شلوغ بازی‌های رسانه گم نشویم.
  • نه اصولگرا نه اصلاح‌طلب IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    2 12
    خیلی در شلوغ بازی‌های رسانه گم نشویم.
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    3 8
    خیلی در شلوغ بازی‌های رسانه گم نشویم. جمهوری اسلامی ایران چون به اسم اسلام تشکیل حکومت داده در ابعاد مختلفی توقع از آن در حد خواست اسلام می‌باشد
  • s IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    0 4
    وحید اشتری و امین سلیمی و محسن ب، در نشستی با عنوان شرکت در این جلسه جرم است در تاریخ 18 مرداد 1401 اقدام به مظلوم نمایی کرده و مححسن ب بواسطه این نشست، مطالبی علیه........به زبان آورد و با موش مردگی همیشگی اش، پشت قوانین قایم شد و سنگ انداخت. محسن ب را بشناسید تا ببینید اشتری که عددی هم نیست، دوست دارد حزب اللهی ها از چه کسانی مطلب یاد بگیرند.
  • علوی IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    3 0
    اینها درست اما بفرمایید چرا محاکمات مفسدان اقتصادی متوقف شد؟!!
  • ناشناس IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    3 0
    این جمله تمکین به قانون نمیکنند را مشرق جان بر تو شرکت مخابرات ایران ببین که قانون را به سخره گرفتن وحق ۵۵ هزار بازنشسته را بیش از یکسال هست که مدیرعامل نظامی باقلدری قطع کرده.اون طرف عدم تمکین به قانون راهم ببین وبگو. سپاس
  • سید IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    1 1
    سراسر بی تقوایی و بی بصیرتی
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    0 1
    جمع کنید سایتشون رو
  • علی IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    2 0
    انسان با دوستانش مبارزه نمیکنه .
  • پرسشگر DE ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    1 1
    چرا وحید اشتری باید بره زندان ولی علی دایی ازاد باشه؟
  • IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    2 0
    با اینکه با بعضی از کارها و حرف ایشان نقد دارم ولی این مصاحبه با اعتماد آنلاین بود نه با اینترنشنال
  • IR ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    4 0
    قبلا که عضو جبهه بود خوب بود الان شده ضد انقلاب و...
    • محمد قزل IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
      0 0
      هاشمی رفسنجانی هم قبلا خوب بید
  • GB ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    7 0
    کدوم یکی از حرف هایش نادرست بوده و چه گفته تماما درست بوده ؟
  • IR ۰۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    1 0
    رسانه غیر متعهد
  • IR ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    4 0
    خودتون تحلیل می کنید نظرات مردم رو و قائدتا باید به ظالمانه بودن این حکم از نگاه مردم و حتی انقلابی ها اذعان کنید
  • IR ۰۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    3 0
    بد کردید
  • IR ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    1 4
    تا همین لحظه فکر میکردم در حقش ظلم شده
    • IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
      3 1
      اتفاقا بیشترین ظلم در حق انقلاب و ملت و نظام شده مردم انقلاب کردند که نوکر آمریکا نباشند اینا تازه دنبال نوکری آمریکا ن حتی به قیمت تجزیه ایران
  • IR ۰۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    3 4
    فرقان مسلک و تکفیری
  • عبداله IR ۰۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    1 0
    وای به روزگارتان در یوم الحساب
  • رستم ایرانی IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    2 6
    این جور افراد خودخواه و مغرور رو باید تأدیب کرد تا افسار پاره نکنند و خود را برتر از قانون ندانند چه اشتری چه غیر اشتری
  • IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    4 2
    وقتی تمساح فرزند خودش را میخورد
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    2 3
    یه دورهمی مختلط تو کافه. چند نخ سیگار و یه فنجان قهوه با تیپ کلاسیک پسرانه و تیپ کژوال دخترانه چنان توهم برندازی و روشنفکری بوجود می آورد که خودشان هم باورشان خواهد شد.
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    6 2
    مشرق ماهيت تو هم معلوم شد .
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    5 3
    اشتری هر چی باشه خائن و ریا کار نیست
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    2 7
    تا قبل از این فیلم، اشتری را فردی می دانستم که سوت زنی می کند هرچند به (خاطر نفع شخصی و به سود اصلاح طلبان) اما با دیدن این لحن بی ادبانه، مطمئن شدم که به دشمن وصل اس و هدفش فقط تخریب است نه اصلاح
  • دهقان IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    5 2
    دکون دوم خبرگزاری فارس مشرق شده گویا! علی برکت الله
  • خورگام IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    1 4
    سلام یه عده هم برای اینکه به شهرت برسند مخالفت می کنند. چالش ایجاد می کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس