آیا با دستگاه ذخیره موبایل مشتری آشنا هستید؟ منظور ما دستگاهی هست که بتوانید شماره موبایل مشتریان خود را در آن ثبت کنید و برای همیشه با آن‌ها در ارتباط باشید. به هرحال داشتن ارتباط با مشتریان در زمان‌هایی که یک تخفیف بزرگ دارید و یا آدرس فروشگاه خود را تغییر می‌دهید، یک مزیت برای شما محسوب می‌شود. در سال‌های اخیر صحبت از "باشگاه مشتریان وفادار" برای کسب و کارهایی که مشتریان حضوری دارند، بسیار پرطرفدار شده است، به احتمال بسیار قوی با این موضوع روبرو شده‌اید!

باشگاه مشتریان وفادار با دستگاه می‌ می پلاس

اگر از شما بپرسیم که چند سال است که در کسب و کار خود فعالیت میکنید، حتماً به سرعت پاسخ میدهید. حتی اگر از شما بپرسیم که چند روز یا چند ساعت است که در کسب و کار خود فعالیت میکنید، با وجود اینکه عجیب است اما با کمی حساب و کتاب میتوانید پاسخ دهید. اما اگر از شما بپرسیم در تمام این ساعتها، روزها و سالها چه تعداد مشتری داشتید؛ احتمالاً هرگز نتوانید عدد دقیقی اعلام کنید. درست است؟ بنابراین اگر فروشگاه و یا محل کار خود را تغییر دهید، هیچ دسترسی به مشتریان خود هم ندارید!

می ‌می پلاس یک دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری است که قابلیت عجیبی برای اعتمادسازی، برای مشتریان شما دارد. لطفاً از این دستگاه در حد دستگاه ثبت شماره یا ارسال پیامک به مشتریان توقع خود را پایین نیاورید! این دستگاه یک گجت بسیار هوشمند با توانایی مدیر فروش برای کسب و کار شماست. یکی از اهداف می ‌می پلاس، ارتقای مشتریان معمولی به مشتریان سوپر وفادار برای شما خواهد بود. ویژگی برتر این مشتریان پرداخت پول بیشتر، نسبت به دیگر مشتریان است و اینکه حتما در مورد شما با نزدیکان خود صحبت خواهند کرد. شما این دو ویژگی را هرگز با تبلیغات بیلبوردی یا تعریف یک بلاگر در شبکه مجازی هم بدست نمی‌آورید. این دو اتفاق یک تجربه کامل برای خود مشتری با شما می‌باشد، نه صرفاً یک تصویر ساختگی از کسب و کار شما.

چگونه با دستگاه ذخیره موبایل مشتری می‌ می پلاس افزایش فروش داشته باشیم؟

دستگاه ذخیره موبایل مشتری چیست؟

دستگاه ثبت شماره موبایل مشتریان، راهکاری بسیار مبتکرانه برای ارتباط با مشتریان بعد از اتمام فرایند فروش است، زمانی که عملاً دسترسی به آنها نخواهید داشت. با دستگاه ذخیره موبایل مشتری زمانی که مشتریان از فروشگاه شما خرید می‌کنند، با ثبت شماره خود در دستگاه شماره گیر مشتری، پل ارتباطی با شما می‌سازند. کافیست به آن‌ها یادآور بشوید که برای آن‌ها کارت هدیه خرید، تخفیف و یا جوایزی در نظر دارید. همچنین شما می‌توانید زمانی که در شبکه مجازی تولید محتوای آموزشی و یا ویدیو قرار می‌دهید، برای مشتریان خود ارسال کنید؛ از این طریق شما تامل خود را با مشتریان بیشتر می‌کنید.

با دستگاه ذخیره موبایل مشتری می می پلاس، کافیست اطلاعات تماس مشتریان خود را وارد کنید تا با دریافت یک کد 16 رقمی، مشتری شما صاحب یک حساب کاربری شود. این حساب کاربری قابلیتهای زیادی هم برای شما و هم مشتری شما خواهد داشت، که در ادامه برای شما توضیح میدهیم. اما برای فروش بیشتر شما تنها با دستگاه ارسال پیامک، قادر خواهید بود برای تمام مشتریان خود کارت هدیه صادر کنید، بدون آن که هزینه چاپ کارت را متحمل شوید.

دستگاه می‌ می پلاس توسط لایت پنل با هدف افزایش فروش و مدیریت فروش در کسب و کارهای بزرگ و کوچک طراحی شده است. این دستگاه، به عنوان یک محصول بومی با ویژگی های خاص، موفق به کسب رضایت از صاحبان کسب و کار شده است. بزرگترین مزیت این دستگاه کاهش هزینه‌های بسیار زیاد ارتباط‌سازی با مشتریان است. هزینه‌های بالای طراحی و چاپ، همچنین تبلیغات در فضای مجازی برای شما به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد.

چگونه با دستگاه ذخیره موبایل مشتری می‌ می پلاس افزایش فروش داشته باشیم؟

مـشخصـات دستگاه می‌ می پلاس:

دستگاه ثبت شماره دارای یک بدنه پلاستیکی با رنگ مشکی مات است، کمی شیب دارد که حالت نمایش را آسان‌تر می‌کند. می ‌می پلاس نیازی به برق و اینترنت ندارد. از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و سرعت کلیدهای آن بسیار بالاست. استفاده از این دستگاه بسیار آسان است و علاوه با سرویس گارانتی لایف تایم، تا 18 ماه مدیریت رایگان توسط پشتیبانی لایت پنل برای شما وجود دارد. این محصول توانایی ها و امکانات دیگری هم دارد که ادامه به آن می‌پردازیم:

  • قابلیت صدور و فروش کارت هدیه، کارت باشگاه مشتریان با ارسال یک کد 16 رقمی
  • قابلیت ساخت باشگاه مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتری CRM
  • مجهز به فروشگاه اینترنتی رایگان و سیستم صدای مشتریان برای انتقادات و پیشنهادات
  • سیستم حضور غیاب پرسنل
  • قابلیت ساخت ارسال کاربری برای مشتریان و دسترسی 24 ساعته
  • قابلیت سیستم مدیریت مشتریان، با امکان دسته‌بندی
  • قابلیت ارسال فاکتور به صورت الکترونیکی و اتصال همزمان به برنامه‌های حسابداری و مدیریت مالی
  • قابلیت ارسال پیام‌های گروهی، هدفمند، شهری و حتی در شبکه‌های اجتماعی بدون بلاک
  • قابلیت ارسال پیام خودکار در شبکه‌ها اجتماعی، مناسبتی یا ایجاد نظر سنجی
  • قابلیت ثبت نامحدود شماره، به همراه آمار مشتریان در فایل اکسل
  • قابلیت نمایش هوشمند مشتریان قدیمی و جدید و معرف به همراه سوابق آن‌ها

چگونه با دستگاه ذخیره موبایل مشتری می‌ می پلاس افزایش فروش داشته باشیم؟

دستگاه ذخیره موبایل مشتری چطور باعث فروش بیشتر کسب و کار شما می‌شود؟

شاید تصور کنید دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان برای ایده "باشگاه مشتریان وفادار" یک طراحی کاملاً مدرن است، که احتمالاً در همایش‌های فروش ساخته و پرداخته شده است. اما اصلاً اینطور نیست باشگاه مشتریان یک پیشنهاد فوق‌العاده به صاحبان کسب و کار قدیمی و جدید است؛ برای این‌که مشتریان خود را حفظ کنند. هر مدیر و صاحب کسب و کار با تجربه‌ای می‌داند که بزرگترین سرمایه برای او، مشتریان وفادار است.

لازم به توضیح است که طراحی این دستگاه بسیار خاص است. دستگاه ذخیره شماره با ابعاد 2.9 اینچی مات مشکی نه تنها باعث شلوغی روی میز یا ویترین شما نخواهد شد، بلکه می‌تواند باعث جلب توجه برای مشتریان شما باشد. همانطور که در ابتدا گفتیم این دستگاه، یک دستگاه ارسال پیامک ساده برای شما نخواهد بود؛ هرچند که این کار را بدون خرید بسته‌ یا پنل پیامکی می‌توانید انجام ‌دهید. این دستگاه حواسش به امنیت مشتریان شما هست و به هیچ عنوان اطلاعات را درخود نگه نمی‌دارد؛ از این بابت کاملا امن است. با توجه به قیمت مناسبی که دارد می‌تواند یک دستیار عالی برای رشد کسب و کار شما باشد.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس