کد خبر 1466079
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
رنگبندی کرونایی شهرستان‌های کشور

آخرین نقشه رنگ‌بندی کرونایی شهرهای کشور را منتشر شد.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز همانند هفته‌های گذشته صفر است و فقط یک شهر در وضعیت نارنجی قرار دارد. همچنین تعداد شهرهای با وضعیت زرد از ۹۵ به ۹۰ شهر و تعداد شهرهای با وضعیت آبی از ۳۵۲ به ۳۵۷ شهر رسید.

سرخه، تنها شهر در وضعیت نارنجی است.

اسامی شهرهای آبی و زرد در تصاویر زیر آمده است.

میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اماکن عمومی کشور به ۳۴ درصد رسیده است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت در سامانه ملی پاسخگویی به شکایات، ۱۴۱ مورد شکایت مردمی در طول یک هفته ثبت شده که شکایت از عدم رعایت بهداشت دست بیشترین موضوع گزارش شده بوده است.

بیشترین مکان گزارش‌ شده به علت عدم رعایت بهداشت دست کارکنان، نبود تهویه مناسب و عدم استفاده از ماسک و نبود فاصله گذاری مناسب، مربوط به نانوایی‌ها، کلینیک‌ها و درمانگاه‌ها و مدارس بوده است.

میزان رعایت بهداشت فردی در اماکن عمومی استان‌های کشور به ۵۰ درصد رسیده است؛‌ تهران کمترین و ایلام بیشترین میزان رعایت بهداشت فردی را در بین استان‌ها دارند.

میانگین استفاده از ماسک در اماکن عمومی کشور به ۱۹ درصد رسیده و همدان کمترین و کهگیلویه و بویراحمد بیشترین میزان استفاده از ماسک را دارند.

مراکز تفریحی، پاساژها، پایانه‌های مسافربری، نانوایی‌ها، رستوران‌ها، استادیوم، مراکز ورزشی و استخرها کمترین میزان استفاده از ماسک را بین مشاغل دارند.

افزایش تعداد شهرهای آبی کرونایی +نقشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    2 0
    زردوابی مهم نیست مهم اینه که هنوزقزبانی میگیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس