کد خبر 1465870
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
دخالت امباپه در تغییر سرمربی تیم پاریسی/ بنزما، طعمه‌ای برای صید زیدان

رسانه اسپانیایی از حضور احتمالی زیدان در پاری‌سن‌ژرمن خبر داد.

به گزارش مشرق، یک رسانه اسپانیایی اعلام کرد پس از نتایج ضعیف پاری‌سن‌ژرمن، سرمربی پیشین رئال مادرید گزینه اول هدایت تیم پاریسی‌ است.

با آغاز دوباره بازی‌های باشگاهی پس از پایان جام جهانی ۲۰۲۲، پاری‌سن‌ژرمن نتایج ضعیفی را کسب کرده و شکست اخیر مقابل بایرن مونیخ در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم انتقادها از کریستوف گالتیه سرمربی این تیم را به اوج رسانده است.

سایت ال ناسیونال در این مورد نوشت: حال و هوای رختکن پاریسی‌ها خوب نیست و این باعث شده ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از عملکرد گالتیه که سابقه هدایت سنت‌اتین، لیل و نیس را در کارنامه دارد، ناراضی باشد.

گفته می‌شود او با درخواست‌کیلیان امباپه فوق‌ستاره فرانسوی این تیم، در پی اخراج سرمربی فعلی است و گزینه اصلی او برای جانشینی گالتیه نیز زین‌الدین زیدان است. خلیفی قصد دارد با ارائه پیشنهادی قابل‌توجه، سرمربی سابق رئال مادرید را به پاریس بکشاند.

با اعلام این رسانه، خلیفی در بخشی از اقدامات خود برای متقاعد کردن زیدان به‌منظور حضور در پاریس، به‌دنبال خرید دو شاگرد سابق زیزو در رئال مادرید است. کریم بنزما بهترین بازیکن جهانی در سال ۲۰۲۲ و فرلان مندی مدافع کناری کهکشانی‌ها این دو خرید احتمالی مالک قطری پاری‌سن‌ژرمن هستند.

پاریسی‌ها در حال حاضر مهاجم شماره ۹ ندارند و به دنبال حل این مشکل هستند. گزینه اول آن‌ها نیز برنده توپ طلاست که قراردادش در تابستان با رئال مادرید به پایان می‌رسد. پیشنهادی هم که فلورنیتو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید به زیدان داده، او را مشتاق به تمدید قرارداد نکرده و این ممکن است جدایی بنزما از سانتیاگو برنابئو پس از ۱۵ سال رقم بزند.

فرلان مندی، مدافع چپ‌پای ۲۷ ساله فرانسوی هم یکی از بازیکنان مجبوب زیدان است و با برچسب «فروش» که پرز روی او زده، با تقریبا ۵۰ میلیون یورو می‌تواند از مادرید راهی پاریس شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس