سید حسن نصرالله: غربی‌ها راهپیمایی میلیونی ایران را نادیده گرفتند

سید حسن نصرالله امروز (پنجشنبه) در سخنانی اعلام کرد: حساب کردن روی شکست ایران توهم است و این محاسبات ناکام خواهد ماند.

به گزارش مشرق، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در مراسمی به مناسبت سالگرد فرماندهان شهید مقاومت، بار دیگر شهادت راغب حرب، عباس الموسوی و عماد مغنیه را به خانواده های آن ها تسلیت گفت.

وی همچنین در آغاز سخنرانی خود چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به ملت ایران و رهبر انقلاب اسلامی تبریک گفت.

سید حسن نصرالله گفت که بسیاری از رسانه های غربی و عربی راهپیمایی میلیونی ایران در سالگرد پیروزی انقلاب را پوشش ندادند.

وی تاکید کرد که جهان غرب راهپیمایی میلیونی ایران را نادیده گرفت درحالی که بر روی برخی اقدامات تحریک آمیز برای ایجاد آشوب در این کشور تمرکز کرده بود.

دبیرکل حزب الله لبنان خطاب به کسانی که «روی شکست ایران حساب باز کرده اند»، گفت: که شرط بندی شما توهم است و نمی‌توان روی آن حساب کرد و محاسبات شما ناکام خواهد ماند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت که تفاهم با جریان ملی آزاد در شرایط سختی قرار دارد و امیدواریم در راستای منافع ملی از آن محافظت کنیم.

سید حسن نصرالله گفت: فرماندهان شهید ما با وجود تمام مشکلات و سختی ها به گزینه مقاومت پایبند بودند. به برکت خون آنان و تمام شهدای مقاومت، ارتش و همچنین گروه های فلسطینی و ارتش سوریه دستاوردهای ما محقق شده است.

وی با اشاره به «نبردی که اکنون درحال انجام است»، بر مسئولیت همه طرف‌ها در محافظت از این دستاوردها تاکید کرد.

اذعان آمریکا به تلاش برای سلطه بر کشورها از طریق تاثیر بر افکار عمومی

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: از سال ۲۰۱۹ بار دیگر هجمه هایی علیه لبنان آغاز شد و هدف این است که این کشور بار دیگر تحت سلطه آمریکا قرار گیرد.

سید حسن نصرالله تاکید کرد که باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا اذعان کرده بود که ساقط کردن نظام ها تنها به تشویش اذهان عمومی از طریق هرزنامه ها نیاز دارد.

وی افزود: اوباما خود اعتراف کرده است که کشورش تلاش می کند تا مردم را نسبت به نظام هایشان بی اعتماد کند و از این طریق به براندازی نظام ها اقدام می‌کند. تفکرات دولت ‌جو بایدن نیز بر همین اساس استوار است.

سید حسن نصرالله گفت که ما اکنون با چالش مقابله با ابزارهای رسانه ای، سیاسی و اقتصادی آمریکا مواجه هستیم و نرخ دلار در مقدمه این چالش ها قرار دارد.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت که وجود فساد و اشتباه در ادارات کشورهای هدف به پیشبرد طرح ها و برنامه های آمریکا کمک می کند.

سید حسن نصرالله ادامه داد: باید برای شکست طرح های دشمن در ایجاد هرج و مرج و سلطه گری و همچنین تاثیرگذاری بر افکار ملت هایمان، همکاری و برنامه ریزی داشته باشیم.

زلزله ویرانگر؛ شکست آمریکا در آزمون انسانیت سوریه

دبیرکل حزب الله لبنان جان باختن مردم در ترکیه و سوریه در اثر زلزله ویرانگر اخیر را به دولت ها و ملت های این دو کشور تسلیت گفت و افزود: ما اکنون در برابر یک فاجعه انسانی عظیم قرار داریم و این مساله آزمونی برای سنجش انسانیت تمام اشخاص، طرف‌ها، سازمان‌ها و کشورها است.

به گفته سید حسن نصرالله، دولت آمریکا در آزمون انسانیت در سوریه شکست خورد و چهره جنایتکارانه و وحشیانه آن برملا شد، دولت آمریکا از طریق تحریم هایش سبب جان‌باختن مردم سوریه در روزهای اول پس از زلزله شد.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت که در مورد پیامدهای زلزله در ترکیه و سوریه شاهد تبعیض و دوگانگی بودیم و رفتار دوگانه غرب در برابر زلزله ویرانگر در سوریه و ترکیه انحطاط و سقوط انسانیت را نشان داد.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: از همه طرف ها می خواهیم که به سوریه و ترکیه کمک کنند تا به زندگی طبیعی بازگردند و این بزرگ ترین چالش است.

وی افزود، لبنان اکنون در مقابل چالش جدیدی قرار دارد و به گفته کارشناسان احتمال وقوع زلزله دارد در این کشور نیز وجود دارد.

سید حسن نصرالله گفت که دولت حتی اگر «دولت پیشبرد امور» باشد باید برنامه هایی فوری برای مقابله با زلزله بیاندیشد و لبنان با وجود امکانات کمی که در اختیار دارد می تواند تدابیری فراگیر برای کسب آمادگی در مواجهه با این پدیده اتخاذ کند.

وی ترمیم ساختمان های آسیب دیده را اولین گام های دولت در این مسیر دانست و افزود: ساختمان های طرابلس در شمال لبنان اولین مساله ای بود که به ذهنم خطور کرد.

انتفاضه واقعی در فلسطین و اذعان مقامات رژیم صهیونیستی به جنگ داخلی

دبیرکل حزب الله لبنان، اقدامات رسمی لبنان در مورد سوریه را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: صحبت هایی مبنی بر فشار حزب الله در این زمینه بیهوده است؛ لبنان باید به تلاش های خود برای کمک به سوریه ادامه دهد تا بخشی از تلاش های عربی برای شکست تحریم های وضع شده علیه سوریه باشد.

وی تاکید کرد: اولین کشوری که از شکست تحریم ها و محاصره سوریه سود می برد لبنان است.

سید حسن نصرالله در بخش دیگری از صحبت های خود گفت که وضعیت داخلی رژیم صهیونیستی بی سابقه است به ویژه اینکه برخی از مقامات ارشد این رژیم در مورد جنگ داخلی صحبت می کنند و شخص رئیس رژیم صهیونیستی اقرار کرده که نسبت به جنگ داخلی و نابودی این رژیم نگرانی هایی دارد.

دبیرکل حزب الله لبنان عنوان کرد: به احترام ملت فلسطین به ویژه نسل جوان در قدس و کرانه باختری و نوار غزه می ایستیم؛ ما امروز در برابر مقاومت و انتفاضه واقعی در فلسطین قرار داریم.

وی کابینه کنونی رژیم صهیونیستی را «کابینه ای احمق» خواند که «ممکن است به احتمال قوی در کل منطقه تنش ایجاد کند».

سید حسن نصرالله همچنین وجود تحولی جدید در پرونده ریاست جمهوری لبنان را رد کرد و افزود: هیچ کس نمی تواند یک رئیس جمهور بر کشور تحمیل کند و باید به تلاش ها برای تفاهم و توافق بر سر حل این مساله ادامه داد.

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که مساله بالا رفتن قیمت دلار و در پی آن بالا رفتن قیمت دیگر کالاها باید حل شود و مطالبات بخش عمومی در این زمینه بسیار برحق است.

سید حسن نصرالله همچنین گفت که آمریکایی ها پیام های بسیاری برای ایران فرستادند و مذاکرات مستقیم را خواستار شدند اما تهران این درخواست ها را رد کرد.

وی همچنین دلیل اصلی مشکلات لبنان را فشارهای آمریکا و سیاست برداشت اموال و سپرده ها عنوان کرد.

مطالبات آمریکایی‌ها در مذاکره مستقیمی حد و ‌مرز ندارد

سید حسن نصرالله همچنین گفت که آمریکایی ها پیام های بسیاری برای ایران فرستادند و مذاکرات مستقیم را خواستار شدند اما تهران این درخواست ها را رد کرد.

وی عنوان کرد: مطالبات آمریکایی ها در هر گونه مذاکره مستقیمی حد و مرز ندارد به همین دلیل نمی توان انتظار این را داشت که به حل بحران ما راضی شوند.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود که باید دستاورد اقتصادی قوی در کشور محقق کرد و به سمت بازارهای جدیدی مانند چین و روسیه رفت.

هشدار در مورد تعویق استخراج نفت لبنان و ایجاد هرج و مرج در این کشور

وی ادامه داد: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد که مساله استخراج نفت به تعویق بیفتد و من نسبت به این مساله هشدار می دهم و باید به آمریکایی ها ابلاغ شود که از این مساله دوری کنند.

سید حسن نصرالله خطاب به آمریکایی ها تاکید کرد: اگر به دنبال ایجاد هرج و مرج در لبنان هستید در نهایت همه چیز را از دست خواهید داد، هر کس به دنبال این امر است باید انتظار هر اتفاقی را داشته باشد.

وی اعلام کرد: هرکس گمان می‌کند درد و رنج باعث می شود مردم ما به ارزش ها و آرمان هایشان پشت کنند، متوهم است.

دبیرکل حزب الله لبنان خطاب به آمریکایی ها گفت: اگر به دنبال ایجاد هرج و ‌مرج در لبنان هستید باید منتظر بروز هرج و مرج در سراسر منطقه و در مقدمه آن «دخترخوانده» شما «اسرائیل» باشید.

سید حسن نصرالله در پایان تاکید کرد: همانگونه که آماده جنگ برای دفاع از نفت خود بودیم اکنون آماده ایم که سلاح خود را به سوی دخترخوانده شما اسرائیل نشانه برویم و باید بدانید که صبح نزدیک است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 67
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 22
  • کاظم IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    9 3
    ربطی به غربی ها نداره استاد. وقتی یک کشور با تورم سنگین روبرو میشه حکومت مرکزی دچار فروپاشی میشه. ایران هم از این قاعده مستثنا نیست
    • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      2 6
      اون برای کشورایی که بافساد وغارت شکم هم روسیرنگه میدارن تافروشگاهها غارت نشه وگرنه ایران که به سبک پیروان انبیا ضدطواغیت اداره مشه نه البته مسئول رانتی داریم
    • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      1 2
      مردی که گفتی ایران به تو چه اگر تنها ایران ملاکت هست باید بدانی منطقه سید حسن خاک کوروش بوده و الان هم عمق ایران است
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      2 4
      خوبه بدونی این تورم سنگین عامل اصلیش تحرین های اقتصادی غرب و در راس اون آمریکاست.
    • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      1 4
      دکتر کاظم البته ربط به کاسه لیس های غربگدا هم نداره
    • کاظم IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      2 2
      این صحبت های ایدئولوژیک دهه شصتی رو بذارید کنار‌.
    • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      0 2
      درد بلای سید خوش چهره ی لبنانی بخوره توی سره سرکرده های جریان سبز و بنفش فتنه و منافقین در ایران
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    2 6
    درود بر تو
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    7 2
    خخخخخ میلیونی به ریال البته.
    • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      1 6
      پماد لازمی
  • SG ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    3 5
    به کوری منافقین و مزدوران آمریکا و اسرائیل.اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    11 13
    درود خداوند بر مالک اشتر زمان ما.برای سلامتی همه مجاهدین محور مقاومت،صلوات.
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    0 0
    جهان‌که‌دید
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    11 7
    مقاله خوبیه ولی از ترس واقعیت را نگفته که به چه دلیل ملت ایران باید جور بکشند.
    • IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      2 3
      بله مقاله جالبی بود. البته نقد شما رو قبول ندارم
    • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      2 4
      برای حق و آرامش از شما ها
    • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      0 5
      ۲۱:۵۵ شما تیراناییا و اروپای گاو شیرده به همراه گاوهای شیرده منطقه جور اربابتان آمریکا را میکشید و سواری مفت میدهید پس فکر میکنید همه مثل شما الا. سواری ده هستند
    • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      0 4
      ۲۱:۵۵ ارباب اسقاطیلی خودت که به نترس بودن سید عزیز معترف هستند حالا تو زر مفت چی میزنی گوگولی🤔
  • سامان IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    2 3
    خیزش تموم شده خخخ
    • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      2 1
      این کامنتت از رو سوزش هست
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    2 3
    همه چیز به امر خداست خدا بخواهد هر امری ممکن است
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    1 7
    ولایت پذیری رمز موفقیت محور مقاومته. کاش در داخل هم مسولان قدری ولایت پذیرتر بودند در سالهای قبل. هرچند الانم نفوذیهایی از دولت قبل در این دولت مونده که کارشکنی میکنند و گزک دست دشمن میدن
  • حاجی ازجوبشور قم IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    12 7
    یکی نیس بگه ایران به تو چه مربوط
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      4 7
      به همون دلیل که صهیونیستا ازداعش حمایت میکنندو اوباش کاخ سفیدازصهیونیستافاسداوجنایتکارای عضی یارهمند ونورانی ها وعفیفان واصلاح خواهان توبه کارونجیبان درجبهه ی مقابلشون
    • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      1 7
      اصلا تو ایرانی هستی؟
    • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      0 6
      خاجی شور ایران هم به تو چه
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    8 8
    درود بر سید بزرگوار مقاومت
    • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      4 6
      درود بر سید حسن
  • سعید IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    6 8
    مشکل غرب با محور مقاومت ، به خطر افتادن منافعش در نقاط مختلف کره زمین است . نه عاشق چشم و ابروی دموکراسی هستند و نه دلداده آزادی
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    2 7
    درود خداوند بر سید حسن نصرالله و حزب الله لبنان و ننگ بر خائنین منافقین جریان تحریف جریان فتنه جریان نفوذ و اصلاح طلبهای داخلی که اندازه سید حسن دلشان برای ایران و مردم ایران نمی تپد و خواستار تسلیم دست بسته وبی قید و شرط ایران در مقابل دشمنان خارجی میباشند
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    1 4
    سید عزیز حساب بازکردن روی مردم ایران ازسوی دشمنان یک توهم است این صحبت را من تصدیق میکنم که حقیقت هم همین است اما دردولت ایران نارضایتی عمومی ازدولت فعلی بلحاظ گرانی آیا یک توهم است من اینجا باشما نیستم اما کشور خود را به ساواکیها وجلسومگان فساد ایرانی درغرب نخواهم فروخت اگر احساس کردم پایشان را دراین سرزمین گذاشتند قطع خواهیم کرد .
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    6 2
    تو كه وضعت اُورته عمو جون
    • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      0 6
      معلومه دلار سعودی حسابی سیرت کرده
  • IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    7 4
    خدا کنه صبح نزدیک باشد
  • IR ۰۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    2 4
    کار دشمن دشمنیه ابزارش تبلیغاته مردم باید حواسشون باشه که گول تبلیغات دشمن رو نخوردند
  • IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    7 2
    دست بردارید از سرما... ما مشکلات خودمون رو نمی تونیم حل کنیم.
    • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      2 5
      چون اسرائیلی هستی
  • IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    2 3
    احسنت
  • IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    0 1
    چی بگم. نظر دادن در این مورد واقعا سخته
  • IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    2 4
    غرب تظاهرات میلیونی فتوشاپی را ندید
  • IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    0 5
    اجماع مردم غیرممکنه توهم باشه
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    2 6
    ای ول سید. دوستت داریم
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    7 3
    این آقا کشور خودشو ول کرده در مورد ایران حرف میزنه اونم کشورهای عربی که چشم دیدن ایرا ن را ندارند
    • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      0 3
      ۷:۳۸ اون نفهم هایی مثل تو هستند که میگن دهکده جهانی بعد حرف دیگه ای میزنید، وضع همه ما در منطقه به هم پیوسته هست البته تو نمی‌خوای بفهمی چون..
    • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      0 1
      میشه دروغ نگی؟
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    2 5
    غربی ها راهپیمایی رو دیدند و حساب کار اومد دستشون وولی برخی ها در داخل هنوز خودشون رو زدند به خواب خرگوشی
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    2 2
    دشمن هم اینو میدونه ولی خب کارش دشمنیه و رجز خوانی
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    2 4
    کاش یه جو از غیرت تو را اصلاحطلبای ایران داشتند
    • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      1 5
      اصلاح طلب های مفلوک این را نمیدانند که فقط در جمهوری اسلامی ایران است که تنفس دارند و عربده میکشند وگرنه خدایی نکرده اگر اتفاقی برای جمهوری اسلامی بیفتد و رژیم دیکتاتوری سطنت و سفاک و خون ریز رجوی باشد اصلاحات دیگر وجود خارجی نخواهد داشت واین دشمنان ملت باید سوراخ بخرند و تا اخر عمر نکبت بار خودرا در سوراخ پنهان بمانند اگر کمی عقل داشتند از اشوب و هرج ومرج بی امنیتی مردم دفاع نمیکردند
  • شرافتی IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    1 4
    بله اتفاقا امسال حداقل جمعیت چند برابر سالهای گذشته بودند خود مردم خود جوش اوندند
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    1 3
    موریانه از خود درخته. وقتی در ایران نفوذیهایی پالس ضعف و نقطه ضعف برای اونا میفرستن دشمن هم خیال بد میکنه.
    • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      0 3
      بله خیال بد می‌کنه و البته سیلی آبدارتری میخوره و پوشک لازم میشه، هر که با علی و آل علی درافتاد 👎
  • غریبه IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    4 4
    من ضد انقلاب نیستم انقلابی ریا کار و رانتی هم نیستم.. سرباز واقعی خمینی ام .. از کدام راهپیمایی میلیونی صحبت میکنید ؟؟
    • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      3 4
      تا چشمات رو باز نکنی نمیفهمی، اگه اینایی هم که گفتی باشی ولی یک بی بصیرت چشم بسته هستی
    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      2 3
      سربازواقعی خمینی سربازالان خامنه ایست راهپیمایی من رفتم مثل همیشه شلوغ بودومردم پای آرمان های ارزشی فطری وجدانی این انقلاب نورانی هستن
    • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      0 3
      غریبه تو منافق هستی چون در تیرانا نمی‌گذارند واقعیت را ببینی پس حرف مفت دریوزگی میزنی
  • محمد US ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    9 3
    ایشون که نمیخاد اجاره خونه بده یا بره پراید بخره سیصد میلیون تومن یا گوشت بخره کیلویی پانصد هزار تومن یا ازدواجش به خاطر شرایط مالی هر روز عقب بیفته باید هم بگه عزیز من مردم ایران میخان زندگی کنن
    • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      1 2
      از آمریکا دروغ نگو و پراید از رده خارج و این قیمت های الکی هم نگو پماد لازم
  • مهدی اسدی IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    2 2
    سلام علیکم : آقا سید عزیز و بزرگوار خدا دشمنان ما را از حمقا قرار داده. بنابراین اگر اینها صدها بار شکست را با چشم خود ببینند باز هم با آن عقل ناقص خود نمی خواهند که بپذیرند . البته قلب منافقین کور دل پیر و پاتال مستقر در پادگان البانی ماموریتی غیر از نشر اکاذیب ندارند و غیر از این هن انتظاری نیست . بگذارید چند صبایی با این توهم شکست ایران خوش (البته به ظاهر ) باشند . به رغم اینکه دیدند و می بینند کسانی از جمله کارتر ها ، بوش ها ، صدام ها ، منافقین داخلی و خارجی و ... آرزوی شکست ایران را داشتند ؟! ولی به کوری چشم همه آن مدفون ها جمهوری اسلامی ایران قدرتمند تر به پیش می تازد و دشمنان خود را مدفون در خاک میکند و ...
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    1 3
    اقا این اتباع اجنبی افغان پاکستان را اخراج کنید به فرهنگ و اقتصاد و امنیت ما اسیب میزنند
    • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      0 2
      دروغ نگو اسرائیلی
  • پرشیا IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    4 0
    نمیدونیم واقعا چرا...همش روی توهمات حساب باز میکنن.
  • سعید IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    2 3
    آنان که چشم دوخته اند که با خیالات فروپاشی اقتصادی ایران ، دری به تخته بخورد و در این کشور صاحب جای پایی باز کنند بدانند که ، با همکاری های رو به گسترش با شرق و پیمانهای تجاری اقتصادی آن ها و پیوستن به سویفت شرقی و ... ، این خیال را با خود به گور خواهند برد . به فضل الهی
  • دادا IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    1 2
    درود
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    2 6
    سلام. اخیرا منافقین آلبانی نشین و مزدوران داخلی اونها ، هر خبر و هر مقاله و هر تحلیلی که در خبرگزاری های متعهد و انقلابی منتشر می شه را سریعا با دادن نظرات انحرافی و بی ربط و فرافکنی های بی پایه ، خط دهی و جهت دهی انحرافی می کنند. به این نکته توجه کنید و جهت فکری اونها رو دنبال نکنید.
    • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      1 3
      نان پدر شیر مادر حلالت دوست عزیز
  • FR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    0 5
    سید حسن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس