کد خبر 1465445
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
انسداد ۲۷۵ راه روستایی لرستان/شرایط جوی نامساعد امدادرسانی را مشکل کرده است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: صبح امروز برای امداد رسانی به روستاهای الیگودرز هلیکوپتری را مهیا کرده بودیم اما به دلیل شرایط نامساعد جوی هلیکوپتر پس از پرواز به زمین نشست.

به گزارش مشرق، مهدی پازوکی با اشاره به اینکه راه ارتباطی ۲۱۰ روستا الیگودرز به دلیل کولاک و بارش برف سنگین مسدود است، اظهار کرد: ریزش بهمن در گردنه شاهرود و بخش ذلقی راه ارتباطی ۴۰ روستا را قطع کرده است.

وی افزود: ریزش بهمن همچنین ارتباط تلویزیونی و مخابراتی ۲۵ روستا را در بخش ذلقی قطع کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: صبح امروز برای امداد رسانی به روستاهای الیگودرز هلیکوپتری را مهیا کرده بودیم اما به دلیل شرایط نامساعد جوی و دید افقی پایین هلیکوپتر پس از پرواز به زمین نشست.

پازوکی خاطرنشان کرد: با ستاد کل ارتش هماهنگ کرده‌ایم که هلیکوپتری را برای تامین آذوقه مردم و علوفه دام در الیگودرز در اختیار ما قرار دهد.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: در شهرستان ازنا نیز راه ارتباطی ۵۰ روستا قطع است، همچنین راه ارتباطی ۷ روستا شهرستان خرم‌آباد هم مسدود است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری لرستان خاطرنشان کرد: در الیگودرز به دلیل بارش برف سنگین و ریزش بهمن تردد در گردنه‌های صعب العبور عادی نیست و بعد از بازگشایی نیز تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس