تولید سریال «حضرت یحیی(ع)» آغاز می‌شود

پیش‌تولید سریال تاریخی «حضرت یحیی (ع)» به طور رسمی از عید مبعث آغاز می‌شود.

به گزارش مشرق، تولید سریال فاخر «یحیی (ع)» در 36 قسمت با کمک برخی از یاران، شاگردان و فرزندان مرحوم فرج‌الله سلحشور در دست اقدام است.

فیلمنامه این سریال بیش از سه سال زیر نظر مشاوران، کارشناسان و پژوهشگران این موسسه که سابقه و تجربه دیرین در همکاری سریال‌های تاریخی و قرآنی داشته‌اند، به نگارش درآمده و در پژوهش فیلمنامه، از معتبرترین متون اسلامی و نیز مشترکات اسلام با سایر ادیان توحیدی

مقدمات ساخت این سریال از جمله انتخاب و طراحی دکور، لباس، جلوه‌های ویژه و ...، از مدت‌ها پیش آغاز شده و پیش‌تولید این سریال قرآنی همزمان با خجسته سالروز بعثت نبی مکرم اسلام(ص) به طور رسمی آغاز خواهد شد.

تمامی بودجه این سریال با استفاده از جایگاه و ظرفیت‌های داخلی و بین‌المللی موسسه سازنده و از سوی برخی دوستداران سریال‌های قرآنی و قصص انبیاء(ع) در بخش خصوصی تأمین شده و لذا بودجه‌ای دولتی و یا بودجه نهادها به هیچ وجه در تولید این سریال دخالتی ندارد.

در خصوص بسترهای پخش داخلی، به طور یقین پس از تولید سریال تصمیم‌گیری خواهد شد اما تمامی بسترها و پلتفرم‌های داخلی موجود و همچنین سازمان صدا و سیما که همواره حامی و پخش‌کننده آثار و تولیدات این موسسه بوده است، به عنوان پخش‌کننده این سریال، طرف مذاکره و احیاناً توافق خواهند بود ضمن آنکه اقدامات اولیه و بسترسازی برای ایجاد سامانه (پلتفرم) موسسه جهت پخش و انعکاس تولیدات این مجموعه آغاز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ح IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    0 1
    خودشه قومیت گرایی و ملی گرایی برن به درک امت گرایی را عشق است چرا که قومیت گرایی باعث اختلاف بین ایرانیان و ملی گرایی باعث اختلاف بین مسلمانان است اما امت گرایی همه اش صلح و همدلی و اتحاد است!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس