ابراز خوشحالی خاخام صهیونیست از مرگ دهها هزار نفر در زلزله ترکیه

یک خاخام تندروی صهیونیست با خوشحالی از مرگ دهها هزار نفر در زلزله ترکیه و سوریه، گفت که بدون آن‌ها دنیا جای بهتری خواهد بود.

به گزارش مشرق، «اشموئیل الیاهو» خاخام صهیونیست و از نزدیکان «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در یادداشتی در نشریه «اولام کاتان» کشته شدگان زلزله فاجعه‌آمیز ترکیه و سوریه را به یاران فرعون که در دریا غرق شدند، تشبیه کرد.

به نوشته شهاب نیوز، این صهیونیست نژادپرست در این هفته‌نامه نوشت: «خداوند بر تمامی کشورهایی که اطراف ما هستند و بارها خواسته‌اند به کشور ما حمله کرده و ما را به دریا بیاندازند، حکمرانی می‌کند، تمامی اتفاقاتی که افتاد در راستای پاکسازی جهان و بهتر کردن آن بود».

او با تشبیه کشته شدگان زلزله ترکیه به سربازان فرعون، گفت: «زمانی که سربازان فرعون در حال غرق بودند، کسانی که همه ماجرا از ابتدا تا انتها را نمی‌دانستند، دلشان به حال سربازان سوخت و می‌خواستند آن‌ها را از غرق شدن نجات دهند. اما بیشتر اسرائیلی‌ها آواز می‌خواندند چرا که سربازان فرعون را می‌شناختند و می‌دانستند که غرق شدگان قصد جان آن‌ها را کرده بودند و اگر زنده می‌ماندند بنی اسرائیل را می‌کشتند. بنی اسرائیل می‌دانستند که عدل الهی وجود دارد و خداوند کسانی که می‌خواستند مردم اسرائیل را در نیل غرق کنند را مجازات کرد، تا تمامی اشرار جهان ببینید و بترسند».

«اشموئیل الیاهو» سپس نوشت: «سوریه برای صدها سال یهودیان را در دمشق و دیگر مناطق آزار و اذیت کرد و سه بار به اسرائیل برای کشتار و خرابی حمله کرد».

وی همچنین در مورد ترکیه نیز نوشت که این کشور همواره دشمن رژیم صهیونیستی بوده است و افزود: «در مورد ترکیه نمی‌دانیم که چگونه با آن‌ها تسویه حساب کنیم. آن‌ها آبروی ما را در همه عرصه‌ها در جهان برده‌اند. اگر خداوند بخواهد آن‌ها را مجازات کند، پس ما کاری جز نشستن و نگاه کردن نباید انجام دهیم».

این خاخام صهیونیست بار دیگر تأکید کرد که کشته شدن مردم سوریه و ترکیه، دنیا را جای بهتری برای زندگی کرد و این حادثه، اتفاقی بود که باید می‌افتاد.

مواضع این صهیونیست نژادپرست موجب عصبانیت بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است. روزنامه «تایمز» رژیم صهیونیستی نیز نوشته است که «اشموئیل الیاهو» از روحانیون تندروی نزدیک به «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو است.

در حالی که این خاخام صهیونیست از مرگ دهها هزار نفر در ترکیه و سوریه ابراز شادمانی می‌کند و آن را «نصرت الهی» برای بنی اسرائیل می‌داند، «الی کوهن» وزیرخارجه رژیم صهیونیستی، صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۴ فوریه) وارد ترکیه شد.

او قرار است در جریان این سفر با «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور و «مولود چاووش اوغلو» وزیرخارجه ‎ترکیه دیدار و گفت‌وگو کند.

از سوی دیگر، تیم امدادرسانی که چند روز پیش از رژیم صهیونیستی عازم ترکیه شده بود، پس از چند ساعت به بهانه وجود تهدید امنیتی، خاک ترکیه را ترک کرده و به تل آویو بازگشت.

زلزله ۷.۸ ریشتری ترکیه در تاریخ ۶ فوریه ۲۰۲۳ (۱۷ بهمن ۱۴۰۱)، بخش‌های زیادی از منطقه غرب آسیا و شرق مدیترانه را به لرزه درآورد. داده‌های مراکز زلزله‌نگاری حاکی از آن بود که این زمین‌لرزه در مرز ترکیه و سوریه و در ۲۶ کیلومتری شمال شرق غازی‌آنتپ ترکیه رخ داده است. این زلزله تاکنون تلفات و خسارات سنگینی در هر دو کشور سوریه و ترکیه برجای گذاشته و تا این لحظه بیش از ۳۷ هزار نفر قربانی در دو کشور در پی داشته است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سعید IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    25 12
    البته نمی‌دانم چه ارتباطی بین اینها ارمنی ها و فارس ها هست چون آنها نیز خوشحالند
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
      7 1
      چرت نگو کسی حوشحال نیست جز صهیونیستها و یارانش
    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
      4 0
      چرت نگو
    • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
      3 0
      کسی کز خباثت ندارد کمی/ نباید که نامش نهند آدمی!!!!
    • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
      2 0
      اشتباه میکنی ما نجات یک کودک باعث خوشحالی خانواده میشود نمیدانم کی هستی ومنظورت چیه اما ما بهم میرسیم یکی میگه راستی میدونی یه نفربعداز ۹۰ ساعت نجات یافت و دیگری باخوشحالی میگه الان تو اخبار گفتن یکی بعداز صدساعت نجات یافت . ما از نجات آنها خوشحالیم ازمرگ هم دینان خود ناراحت میشویم . اینروزها مامدام از معجزه و نجات حرف میزنیم اما صهیون کسیه که خوشحاله وباآنهاسریک سفره است وماازهردو ناراحتیم چون خدا و امام زمان عج از آنهاخشمگین هستند . دروغی وتهمتی زدی که اصلا درست نیست شایدم یک صهیونیست هستی میخوای برای خاخامت رفیق جمع کنی
    • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
      2 0
      دروغگویی امثال شما باعث رسواییتان میشود ولی با توجه به عناد و پرویی که دارید باز از این سفسطه ها میبافید کی و کجا کسی از مرگ زلزله زده ها خوشحال شده بغیر از این خاخام های یاور شیطان ؟
    • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
      3 1
      اگه ایرانی بودی میفهمیدی که ملت ایران از مرگ دیگرون اونم تو زلزله که زیر آوار موندن خوشحالی نمیکنن ما از ظلم خود شخص اردوغان نسبت به ملت سوریه عصبانی هستیم فقط همین
    • علیرضا IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
      1 0
      زر نزن
    • علی ترک IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
      0 0
      تمام بدبختی مردم ترکیه این اردوغان هستش که افتاده بغل صهیونیست والا هیچکس از مردن مردم بیگناه خوشحال نمیشه
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    2 8
    ماهيت همه دينها همينه ، همه براي هم آرزوي سرنگوني و مرگ دارن ، هر کسي به زعم خودش.
    • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
      6 0
      الان خودت برای کیا داری آرزوی مرگ میکنی.
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    4 0
    ای خدامرگت بده عبرت..
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    3 0
    چخه.
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    6 0
    قطعا بدون صهیونیستها جهان جای بهتری برای زندگی خواهد بود
  • حسن IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    21 2
    چقدر نظرش با مزدوران بی وطن ایرانشهری و بعضی فاشیست های داخلی همخوانی دارد
  • IR ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    1 0
    ای لعنت به حجاج بن یوسف که افسانه های دروغین اینها رو چپوند تو کتاب
  • فدائی رهبرم سید علی خامنه ای و حامی بی قید و شرط س IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    0 0
    مرگ بر همه صهیونیست ها بالاخص مرگ و لعنت بر خاخامهای اسرائیلی که رذل ترین و نحس ترین موجودات روی زمینند این موشهای کثیف صهیونیستی کره زمین را آلوده و نجس نمودند و باید هر چه سریعتر کره زمین از لوث وجود یهود و صهیونیست پاک گردد و ریشه آنان از بیخ و بن کنده گردد . زنده باد رهبر معظم انقلاب اسلامی سید علی خامنه ای و درود بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سربازان گمنام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس