کد خبر 1464613
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶
کانادا هم از اتباعش خواست بلاروس را ترک کنند

کانادا نیز در اقدامی مشابه با اقدام دولت فرانسه از اتباع کانادایی خواست خاک بلاروس را فورا ترک کنند.

به گزارش مشرق، وزارت امور خارجه کانادا در بیانیه‌ای به اتباع این کشور توصیه کرد فورا خاک بلاروس را ترک کنند.

وزارت امور خارجه کانادا در بیانیه خود به کانادایی‌ها توصیه کرد به دلیل وجود ریسک اجرای گزینشی قوانین داخلی و جنگ روسیه-اوکراین از سفر به بلاروس اجتناب کنند و با استفاده از امکانات حمل‌ونقل تجاری خاک بلاروس را ترک کنند.

پیشتر وزارت امور خارجه فرانسه نیز در بیانیه مشابهی از شهروندانش خواسته بود فورا خاک بلاروس را به دلیل اقدامات روسیه در اوکراین و بسته شدن حریم هوایی بلاروس ترک کنند.

اخیرا بعد از ابراز نگرانی‌های مقامهای کی‌یف و کشورهای غربی درباره احتمال ورود بلاروس به عملیات نظامی ویژه روسیه در منطقه دونباس، یک دیپلمات روس به توضیح شرایط این احتمال پرداخت.

«آلکسی پولیشچوک» مدیر دپارتمان دوم کشورهای مستقل همسود در وزارت خارجه روسیه نیز اعلام کرد اگر حمله توسط اوکراین به خاک بلاروس یا روسیه انجام شود، مینسک هم وارد جنگ می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    0 1
    سه زیردریایی را هم وارد جنگ می کنند.
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    1 0
    روسیه باید منتظر هدف قرار گرفتن مسکو و سن پترزبورگ باشد و پس باید استراتزی و تاکتیک های نظامی اش را طوری تغییر دهد که این مهم رخ ندهد بدوم محاصره کیف و بازگشت سربازان روس به حومه کیف در آینده اوکریان با موشک های دوربرد مسکو و شهرهای بزرگ و استراتژیک روسیه را هدف قرار خواهد داد و صلح تحقق نخواهد یافت
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    1 1
    اشتباه روسیه این بود که بلاروس باید به اوکراین اعلام جنگ می کرد و روسیه باید از این کشور فقط پشتیبانی می کرد و به این ترتیب روسیه بیشتر به این کشور می توانست ضربه بزند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس