کد خبر 1464529
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳
لاوروف به کنفرانس امنیتی مونیخ دعوت نشد

رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ می گوید نام وزیر خارجه روسیه در فهرست مقامات سیاسی دعوت شده به این نشست قرار ندارد.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، رویکرد ضد روسی غرب به بهانه جنگ در اوکراین ادامه دارد و با حذف مقامات روسی از کنفرانس های بین المللی ابعاد تازه ای به خود می گیرد.

«ریستوف هیوسگن» رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ امروز دوشنبه با اشاره به برخی اسامی مقامات سیاسی حاضر در این کنفرانس بین المللی، از دعوت نشدن «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه به کنفرانس مونیخ خبر داد.

رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ در این باره اعلام کرد که در کنفرانس امنیتی مونیخ امسال که قرار است از ۱۷ تا ۱۹ فوریه برگزار شود، صدها سیاستمدار از سراسر دنیا شرکت خواهند کرد. به گفته این مقام کنفرانس مونیخ، بیش از صد نفر از این مقامات سیاسی روسای جمهور، روسای دولت یا وزرای کشورهای مختلف هستند..

هیوسگن در ادامه تاکید کرد از این تعداد، ۱۵۰ نفر نیز نمایندگان بلندپایه دولت های مختلف هستند.

پیش از این در برخی گزارش های رسانه ای آمده بود که «کامالا هریس» معاون رئیس جمهور آمریکا، «اولاف شولتز» صدراعظم آلمان، «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه، در این کنفرانس شرکت خواهند کرد. هیوسگن حضوراین سیاستمداران را در نشست امسال تایید کرد.

رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ همچنین تاکید کرد که حدود ۲۰ نماینده از کشور اوکراین و نیز برخی سناتورهای آمریکایی نیز در نشست امسال حضور خواهند داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    0 0
    برای کشتن اینااصلا کنفرانس گذاشتن اونوقت بگن بیاد نظربده
  • IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    0 0
    اسم کنفرانس برای این نشست غلط هست بایستی اسمش رو بگذارند کنفرانس ضد امنیتی چون امنیت زمانی برقرار میشود که طرفهای تاثیر گذار باهم همفکری کنند و یا نقاط مشترک امنیتی خود را بررسی کنند. این کنفرانس مثل کنفرانس داووس به یک مسخره بازی تبدیل شده!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس