کد خبر 1464399
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
شاخص بورس ۲هزار واحد رشد کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۲هزار واحدی روبرو شد.

به گزارش مشرق، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه، بیش از ۷میلیارد و ۶۱۳میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر ۴هزار و ۵۱میلیارد تومان در بیش از ۳۹۰هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۲هزار و ۲۹۸واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۸هزار و ۲۷۷واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های معدنی صنعتی گل گهر، فولاد مبارکه اصفهان و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی شد و در مقابل شرکت‌های گسترش نفت و گاز پارسیان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

شاخص بورس ۲هزار واحد رشد کرد +نقشه

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۶میلیارد و ۵۹۵میلیون ورقه به ارزش ۲۴۶هزار و ۳۹۷میلیارد تومان در ۲۲۲هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۷۴واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۰هزار و ۱۷۰واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای پلیمر آریاساسول، مجتمع جهان فولاد سیرجان و بیمه پارساگاد شد و در مقابل شرکت‌های مدیریت انرژی امید تابان هور، پتروشیمی مارون و پخش البرز بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

شاخص بورس ۲هزار واحد رشد کرد +نقشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • FR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    1 0
    بورس ایران یک روز حدود ۱۲ هزار واحد، یک روز دیگه حدود ۲۴ هزار واحد و روز دیگه هم حدود ۳۷ هزار واحد قرمز ، منفی و کاهشی میشه وی روز هم مثل امروز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه حدود ۲ هزار واحد سبز میشه !!!!!!!!!!!! به این میگن یک گام به جلو و چندین گام به عقب!!!!!!!!!! اینجوری حرکت کرده که شاخص کل بورس از بالای ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد سال ۹۹ که دلار بوده حدود ۳۰ هزار تومان ، اکنون به یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد سقوط کرده در صورتی که دلار اکنون رسیده به بالای ۴۵ هزار تومان !!!!!!!!! عشقی بی کفایت ، نالایق و بیسواد باید بره گوسفند چرانی کنه. اونا به بورس چه؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    1 0
    چطوری از تحریم ها جان سالم به در بردند؟؟؟ نمونه اش ارایه صندوق دارایکم با دریافت هفت هزار میلیارد تومان به علاوه سه سال رسوب پول و پالایشی با ۱۳ هزار میلیارد تومن با دو سال خواب پول سهامدار
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    1 0
    شما به عنوان رسانه ی مردمی باید در کنار مردم بوده و از حقوق مردم دفاع کنید چرا یک مصاحبه با رئیس بورس ترتیب نمیدین و سوال نمیکنید که بعد از 4 بار وعده ناو رساندن چرا همچنان دارایکم باید 60 درصد زیر ناو معامله بشه ؟ ایشان اخرین بار 5 ماه پیش وعده دادن که پالایش و دارایکم تا دو هفته به ناو میرسن قیمت دارایکم خیلی ریزش کرده و درجا زدنش زیر 11 هزار تومن واقعا ناامید کننده ست
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    1 0
    همین امروز دارایکم و پالایش با صد درصد سود 20 هزار تومن بشن بازم چیزی نزدیک به سود بانکی میشه و از تورم به شدت عقب افتادیم تو این سه سال با خرید این صندوق های دروغین
  • sahar IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    1 0
    به داد سهامداران دارایکم برسید
  • leyli IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    1 0
    بعد از 4 بار وعده ناو رساندن چرا همچنان دارایکم باید 60 درصد زیر ناو معامله بشه ؟
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    1 0
    همه چی سر به فلک کشیده الا بورس .... بنظرم سکوت جایز نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس